Guest

Hvordan mødte i jeres bedre halvdel?

45 indlæg i dette emne

Jaaa skal vi ikke lige tage en runde, hvor folk fortæller om deres møde med den bedre halvdel, og hvordan det gik til, at i blev kærester?

Jeg vil godt selv starte, men vores historie er lidt indviklet.

I julen 2002 var jeg kærester med x, men x og jeg var vokset fra hinanden, og jeg gik bare og ventede på, at julen skulle overståes og jeg kunne droppe ham. 2. juledag blev vi om aftnen inviteret ud til min søster og hendes mand til rester fra juleaften, og planen var at min veninde skulle på blinddate med en af min søster og hendes mands venner. desværre meldte veninden fra i sidste øjeblik, og jeg tog derud med x.

Netop den aften var min Henrik også med, sammen med ham som skulle havde været på blinddate og endnu en kammerat. Og i løbet af aftnen drak x sig meget fuld og skabte sig helt vildt, og jeg flirtede for vildt med ham, som skulle havde været på blinddate.

Dagen efter slog jeg op med X og havde efterfølgende en ret vild flirt kørende over sms med han blinddaten. Vi endte faktisk også med, at han kom ud til mig, men her viste det sig, at vi ikke rigtig skulle andet end være venner.

Men jeg var så single og x kunne ikke helt forstå, at det var helt slut mellem os. Så efter ca 14 dag, valgte jeg at tage op til min søster, for at komme lidt væk hjemmefra hun bor ved Hammel og jeg boede i Hørning ved skanderborg. Men da det blev aften, så begyndte jeg at kede mig helt vildt. Derfor fik min søster ordnet sådan, at jeg røg i byen med søsters veninde. Da jeg kom ind på det lokale feststed (Johns, hvis folk kender til Hammel) ja så kendte veninden alle og jeg ingen. Jeg opdagede så, at Henrik var der, og derfor gik jeg hen til ham og fortalte, at han var den eneste jeg kendte udover veninden, og han derfor fra det tidspunkt af var min bedsteven, og han hang på mig. Dette havde åbentbart ikke gjort Henrik noget. Men resten af aftnen forgik i hans selskab sammen med hans kammerater. Og vi drak ret tæt. Men ved en 4-5 tiden var det på tide, at sende mig med en taxa ud til min søster, hvilket henrik sørgede for. Han skulle selv på videre på arbejde og status (hvordan han klarede det, efter en druktur må guderne vide) Men han fik mit nr og jeg hans. Aftalen blev at jeg skulle ringe til ham efter kl 12.

Da jeg vågnede dagen efter ringede jeg til ham, men han var ikke hjemme. Han ringede så til mig senere på eftermiddagen.

Om onsdagen kom han ud til mig for at besøge mig, og tog aldrig hjem igen :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mødte min mand til en byfest, han havde drukket i 3 dage men så stadig skide sød ud men MEGET fuld ;)

Jeg havde dog "kæreste" på så det var jo forbudt, men fik da tilfusket mig hans tlf nummer efter at have drukket blå gajol med ham nogle timer(Nøj har aldrig været så fuld før). Ham min "kæreste" blev ikke til noget så 14 dage efter tog jeg i byen og mødtes med Kasper og han fætter. Det var dog fætteren der lagde op til en masse og prøvede på at score mig, (K er meget genert og troede (har han siden sagt) ikke at han havde en chance), men endte med at få K lokket med hjem i min lejlighed og næsten siden den dag har vi boet sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morten og jeg var naboer i et lille års tid.. Jeg boede med min daværende mand og Morten med sin daværende kæreste.

- Der var på intet tidspunkt noget mellem os mens vi var naboer.

Jeg blev skilt i sommeren 2008 og flyttede fra Ikast (hvor vi boede da) til Herning og mistede kontakten til vores naboer.

Morten og hans kæreste gik fra hinanden i foråret 2009 og han flyttede der også til Herning.

Ved et tilfælde mødte vi hinanden i byen på min fødselsdag d. 16 august 2009 og småkyssede lidt - sådan.. ud af den blå luft :)

- Der skete ikke mere, men vi udvekslede tlf. og skrev lidt frem og tilbage.. mødtes igen i byen et par gange, så en film eller 2 sammen.

D. 9 september 2009 blev jeg inviteret på 'dobbeltdate' med Morten og et (nu) fælles vennepar - det endte med at jeg overnattede hos ham :whistling og siden da har det faktisk bare været os 2 :) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lang historie kort:

Vi mødtes på et website - faldt i snak - skrev mails og derefter breve.

Blev enige om en date - til trods for han overhovedet ikke var min type... heller ikke af udseende..

Han hentede mig hos min forældre (boede midlertidgit hos dem inden jeg flyttede til kbh)..

Vi tog til Aabenraa og spiste på en græsk restaurant og derefter i biffen og se "The red dragon"... Vi overnattede på hotel i HVER vores seng... intet der...

De næste 2 mdr. så vi hinanden hver weekend tror jeg... og en weekend i december måned 2002 hentede han mig i Århus lufthavn - da jeg kom hjem fra en kort tur til London... og ingen tog eller busser passede.. Så han kørte da fra syd fyn til Århus - for og køre mig til Padborg.. hvor han overnattede få timer for at køre hjem på arbejde tidligt næste morgen.

Den 14 december - var jeg på vej hjem til de gamle fra Kbh af - og H skrev til mig om jeg ikke stod af i Nyborg istedet - så ville han da gerne hente mig og lave mad til mig.. for hans forældre skulle til julefrokost.

Jeg stod af i Nyborg - mødte H's forældre lige da vi ankom... og blev ellers opvartet med et lækkert glas Whiskey mens vi lavede mad... lækker bøffer - og champagne foran pejsen senere. Samme aften da vi sidder arm i arm i hans seng og ser fjernsyn.. blev vi så enige om at i da ligeså godt kunne blive kærester :biglove

Og jeg stod jo og flyttede til kbh - så det var weekend-kæresteri... pga. akut indlæggelse på sygehuset og 14 dages sygdom - fik jeg pludselig en fyreseddel (han var tosset i hoved den chef) - og ja så havde jeg jo ikke sp meget at blive i kbh for..

Flyttede til Odense i lejlighed.. hvor H' ligeså stille flyttede ind.... nogle måneder senere kommer H hjem.. helt slukøret.. hans forældre er gået fra hinanden.. Og så flyttede han så endeligt ind.

Om kort tid (d. 14 december) kan vi så fejre 8 år :biglove :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til en fest i et forsamlingshus, min daværende kæreste's fætter og en af hans venner holdte fødselsdag, jeg kendte ikke nogle af de mennesker der var derude overhovedet, og åbenbart var min kæreste blevet sur på mig over noget, og når jeg spurgte hvad han var sur over svarede han bare at det burde jeg fandeme bedst selv vide... hmmm?! Tja :huh

Så kom Jørn som skulle være DJ for en aften, han var blevet single i foråret, jeg sagde for sjov til hende der sad ved siden af mig " han ser da meget sød ud, måske man skulle skifte den muggen model jeg har nu, ud med en ny" UPS for det var virkelig kun ment i sjov :)

Nå men eftersom min kæreste var sur, og jeg ikke kendte et øje tænkte jeg tja så snakker jeg da bare med Jørn han står der jo alligevel, vi snakkede hele natten, og han endte med at køre os hjem...

Da det så blev mandag skrev jeg en sms ind til radioen hvor der stod noget i stil med " tak for godt selskab, det var da rart der var en som ville underholde mig lidt" og sørme om han ikke svarede :D

Vi sendte mange sms'er til hinanden den kommende tid, og da der var gået 3 uger så gik min daværende kæreste og jeg hver til sit og jeg har været sammen med Jørn lige siden...

Grunden til der gik 3 uger var at jeg lige skulle overveje hvordan og hvorledes jeg skulle gøre det forbi, da vi begge arbejdede samme sted og på samme skift, så vi gik jo nærmest op og ned af hinanden konstant... vil bare lige sige at det ikke var spor sjovt :(

Men det er super nu, vi har det godt og klager bestemt ikke :biglove

Vi har nu været sammen i 6 1/2 år og vi har været gift i 4, så der er gang i os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores møde er nok ret klassisk, da det var gennem venner.

Mødte Martin gennem en veninde, Martin boede sammen med hendes lillebror i lejligheden nedenunder hende.

Mig og veninden havde en fast aftale om, at hver fredag tog jeg hjem til hende fra arbejdet, og så hyggede vi med film eller tog i byen eller andet.

På et tidspunkt begynder Martin og hendes lillebror at frekventere os oftere og oftere :rolleyes og det ender med, at vi ret ofte tilbragte fredagen sammen alle 4. Efter et par måneder blev vi inviteret med til en julefrokost på Martin's arbejde, og så var der lagt i kakkelovnen, dog uden at der skete det helt vilde, men man kunne ane, hvor det ville bære henad :P . Der gik dog lige en uge derefter, hvor Martin lagde mig på strategisk is, og så sendte han blomster på 7. dagen til mig på jobbet. Jeg havde sagt til min veninde, at hvis jeg ikke hørte fra ham inden en uge, så blev der bare ikke noget imellem os - så det var jo meget godt timet :D

Det var i december 1996, så det er skisme snart 14 år siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores møde er nok ret klassisk, da det var gennem venner.

Mødte Martin gennem en veninde, Martin boede sammen med hendes lillebror i lejligheden nedenunder hende.

Mig og veninden havde en fast aftale om, at hver fredag tog jeg hjem til hende fra arbejdet, og så hyggede vi med film eller tog i byen eller andet.

På et tidspunkt begynder Martin og hendes lillebror at frekventere os oftere og oftere :rolleyes og det ender med, at vi ret ofte tilbragte fredagen sammen alle 4. Efter et par måneder blev vi inviteret med til en julefrokost på Martin's arbejde, og så var der lagt i kakkelovnen, dog uden at der skete det helt vilde, men man kunne ane, hvor det ville bære henad :P . Der gik dog lige en uge derefter, hvor Martin lagde mig på strategisk is, og så sendte han blomster på 7. dagen til mig på jobbet. Jeg havde sagt til min veninde, at hvis jeg ikke hørte fra ham inden en uge, så blev der bare ikke noget imellem os - så det var jo meget godt timet :D

Det var i december 1996, så det er skisme snart 14 år siden :)

Det er viiildt. Så I blev gift i 2000- dvs at der ikke er længe til jeres KOBBERBRYLLUP :blink :D :loveshower

Dejlig historie- godt han gav dig de blomster :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er viiildt. Så I blev gift i 2000- dvs at der ikke er længe til jeres KOBBERBRYLLUP :blink :D :loveshower

Dejlig historie- godt han gav dig de blomster :biglove

OMG don't mention it :wacko tænk at jeg er så gammel efterhånden, at jeg snart har kobberbryllup

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG don't mention it :wacko tænk at jeg er så gammel efterhånden, at jeg snart har kobberbryllup

Du da ikke gammel... er det ikke 28 du er?? ^_^ Thihi...

Smuk og dejlig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG don't mention it :wacko tænk at jeg er så gammel efterhånden, at jeg snart har kobberbryllup

Naaaaaiiiiij da!!! Du er bare gift meget ung. Nu er du bare ung :D :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M og jeg har kendt hinanden i mange år igennem vores sport. Han var (er) 5 år ældre end mig, og en af de fyre som var var OVERLÆKRE ! Han boede med sin kæreste, så udover at kigge efter ham, var der ingen interesse. Der går en hel del år med det, og så flytter M for sig selv. Jeg havde på intet tidspunkt været interesseret i ham, det havde slet ikke strejfet mig, idet han var ældre, havde en kæreste og i øvrigt måtte være ekstremt ombejlet, så sød og lækker han var ! Men tiden går, og han bliver single, og vores fælles ven spørger mig og min veninde/makker, om vi vil med til en turnering i udlandet sammen med ham og M. Vi var straks friske, og på turen får jeg øjnene op for, HVOR sød og lækker han er ! Vi flirter lidt på turen, men intet sker. Da vi kommer hjem, begynder vi alle 4 at gå ret meget i byen sammen, og en aften på Baronen og Baronessen, bliver jeg nødt til at fortælle ham, at jeg altså er blevet ret vild med ham...Hans svar : Jeg går lige over og henter min drink.........Så stod man der og følte sig temmelig meget til grin. Så da han kom tilbage trak jeg i land, for troede jo at han ikke var interesseret, siden han gik "over for at hente sin drink"...Men det var han tilsyneladende alligevel, for i løbet de kommende uger ender vi alligevel sammen, og blev kærester og flyttede sammen efter et års tid. Vi havde begge nye lejligheder i samme by, da vi blev kærester, så vi sås ret ofte.

Vores første barn kom i 2004 og den næste i 2007 :loveshower

Vi har det godt og dejligt sammen, så jeg er lykkelig :loveshower

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååhhh jeg elsker simpelthen sådanne kærlighedshistorier :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle søde historier i har :)

Min:

Jeg var ansat i Tdc og en dag startede Thomas der. Jeg skulle lære ham op. Jeg synes han havde det kønneste smil og smukkeste øjne. Men han var meget ung.

På det tidspunkt havde jeg værelset lejet ud til en ung pige og hun kom tit ind om aftenen og så tv med mig og så spiste vi guf. Jeg husker bare at hun hele tiden skulle høre om Thomas og hvor vidunderlig han var. Jeg tegnede sågar et billede af ham og jeg fandt billeder af ham på nettet.

Men ak, han var 7 år yngre end mig, så jeg havde jo ikke en chance.

I julen kom jeg hjem til min mor og hun kunne se på mig med det samme at jeg var forelsket. Så jeg fortalte hende at han var 7 år yngre og han gad nok ikke sådan en gammel en som mig.

første fredag efter julen, skulle vi have fredags øl sammen. Jeg plejede altid at flirte og småkysse en af kollegaerne og han kom også troligt hen og satte sig ved mig. Men jeg fortalte ham at vi ikke kunne flirte osv. Fordi jeg havde forelsket mig i en anden. Han spurgte hvem det var og da alle skulle hjem, sagde han, om ikke jeg og Thomas havde lyst til at gå med i byen. Vi tog et værtshus overfor arbejdet og mens Thomas var på toilet fortalte jeg alle derinde at jeg var forelsket i ham (var lidt småfuld). Så var jeg på toilet og da jeg kom tilbage og satte mig, rejste Thomas sig op og kom over og kyssede mig. Han tog med mig hjem, men ville ikke noget (han er jo fra Vestjylland)

Næste dag tog han hjem og han ville komme igen senere. Men han ringede og sagde at han havde tømmermænd, om han måtte komme igen næste morgen istedet. Og han kom så kl. 7 om morgenene med morgenbrød :) (Jeg nåede lige at få duftevand osv. på)

og så har vi været sammen lige siden. Og jeg elsker ham. Han er bare så vidunderlig og sød! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du da ikke gammel... er det ikke 28 du er?? ^_^ Thihi...

Smuk og dejlig :7himmel

Tjo - 28 godt og vel ^_^

Naaaaaiiiiij da!!! Du er bare gift meget ung. Nu er du bare ung :D :D :kiss

Ha ha - ja godt vi har lært at gradbøje i skolen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo en loooooooong storyyy

Men vi skal tilbage til maj 2000.. Jeg var sammen med P, men var SÅ træt af at han kontrollerede mig evig og altid, kunne finde på at dukke op når jeg besøgte veninder, ringede og tjekkede om jeg var der indenfor 5 min efter jeg burde være kommet frem osv.

Dette havde gjort jeg havde mistet en del venner og veninder, så jeg meldte mig på dating.dk for at snakke med folk og se om jeg kunne finde nogen fra byen som jeg kunne lære at kende..

Derinde falder jeg så over Davids profil og han lyder som en sød fyr så ham skriver jeg til, jeg tror der går en uges tid inden han svarer, men derefter skriver vi jævnligt sammen og løst og fast.

I juni eller juli er der noget jubilæum af en art i byen og bla beachparty, jeg skriver til david og spørg om han skal derned og om han vil mødes irl.. Min daværende P er i KBH hvor han ganske ofte var.. Nå men jeg mødes med David kl 6 og vi klikker bare så kæften står ikke stille på os, vi bare snakker og snakker og lige pludselig er kl 23 og David skal hjem så han kan komme op på job næste morgen.

Frem til september 2003 er vi hinandens bedste venner, vi ses tit hvor vi enten går i byen, ser film, snakker eller tager ud og shopper (David er fantastisk at shoppe med, det er altid mig som får nok først).

En del af vores fælles venner har flere gange spurgt om vi ikke bare skal finde ud af det og sagt at vi passer perfekt sammen og hver eneste gang har vi bare grint af dem, for hvorfor skulle vi risikere vores fantastiske venskab..

Nå, men september 2003, vi har ikke haft den vilde kontakt et par måneder, ikke af nogen speciel grund andet end travlhed hos os begge.. Men David ringer og siger tillykke med fødselsdagen og vi snakker det meste af aftenen imens han køre frem og tilbage mellem Fredericia og Aalborg..

Vi snakker om at vi savner den anden og kommer på en eller anden måde ind på vores venner og det de bliver ved med at sige til os.. Og så får vi begge indrømmet at vi da har tænkt tanken, men ikke vil ødelægge vores venskab.. David spørg så om jeg vil med ham på arbejde fredag aften, for nu hvor vi har fået snakket om tingene kan vi jo se om der er kemi eller om vi skal beholde vores venskab som det er (Jeg er den første og eneste som har været med ham på arbejde, men jeg har været med maaange gange).

Nå med fredag kommer og jeg har faktisk rigtig mange sommerfugle, for hvad har jeg nu lige indladt mig på her.. men vi har det bare såååå hyggeligt, ganske som altid.. Jeg har bagt kage og vi køber sodavand og slik og så går snakken løs i en del timer, vi havde jo en del at indhente *gg*.

Omkring midnat skal han have noget over i min side af bilen og ja.. Så kysser ham mig, og jeg er glad for jeg sad ned for alle sommerfuglene baskede helt vildt..

Efter arbejde tog han med mig hjem og sov (som han havde gjort mange gange før), men denne her gang lå vi ikke kun og snakkede ;)

Og ja, det er så lidt over 7 år siden nu.. Vi blev gift 15. september 2007, dagen efter min 28 års fødselsdag. :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjo - 28 godt og vel ^_^

Jaaa, jeg husker jo godt ;) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... En sms tjat, hvor smagsløst det end måtte lyde.... Boede alene i en lejlighed hvor jeg ventede på at skulle starte på pædagoguddannelsen... Kedede mig, men havde ikke internet, så det blev til ene sms chat... han skrev så til mig og vi skrev sammen et stykke tid... Havde egentlig aldrig planer om at mødes med ham, men han fik alligevel overbevist mig om at vi skulle mødes... desværre så på den dag vi skulle på date skulle hans søn ha været hos sin mor, men hun gik så i fødsel den dag så han måtte med på daten... for at det ikke skulle blive for mystisk havde han et vennepar med og jeg havde en veninde med... Synes SLET ikke han var noget for mig... han var slet ikke typen jeg ville falde for og han var SÅ sjusket i tøjet (har jeg heldigvis ændret på siden :haha ) Nåh, men aftenen var nu alligevel hyggelig selv om jeg ikke mente det skulle blive til mere... Pludselig var klokken mange og jeg kunne ikke nå hjem, så fik lov at tage med de andre hjem og låne en sofa og tjaaaaaaaaaah... Sofaen er skiftet ud, men er her stadig ;) Og har været her i 6½ år, gift i de 4.... Med til historien kan jeg da også lige fortælle at han friede til mig i Tivoli (hvor vores første date var) oppe på toppen af Ballongyngerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødtes på netdating ;)

Jeg havde i sin tid oprettede mig derinde da ham jeg ellers var håbløs forelsket i, bare ikk ville have mig. Men efter kun have mødt mærkelig fyre og jeg jo alligevel ikke fik mange henvendelser gik jeg ind for at slette min profil. Der var dog lige kommet et brev og måtte da lige læse det sidste. Det var jo så fra Michael der skrev mange søde ting, jeg synes egentlig ikke han så vildt lækker ud.. men det gjorde hans bil så jeg svarede ham :D

Vi chattede længe frem og tilbage.. Jeg skulle på langelandsfestival og havde aftalt med min singleveninde, vi bare skulle hygge os :P men da vi tog afsted kunne jeg mærke jeg ikke havde lyst til den slags da jeg allerede var faldet lidt for Michael. Da vi kom hjem måtte vi jo så heller mødes. Jeg skulle lige snuse på hans profil igen og her opdager jeg han var 5 år ældre end jeg, hvilke på det tidspunkt er meget for mig, og normalt ville jeg aldrig have svarede tilbage til en på den alder, og så røg han hvilke jeg normalt heller aldrig svarede rygere.. Men ak jeg var jo blevet lun på ham så mødes det skulle vi jo -_-

Han kom en tirsdag eftermiddag og hentede mig efter arbejdet ( vi arbejdede endda på samme vej ) (og min far havde jo luret mig jeg lige pludselig skulle ordne mig og jeg overarbejde den dag, da michael havde senere fri.. Så da han kunne høre mik's meget højlydte bil sneg min far så med ud da jeg gik og endda kravlede op på sin bil for at se hvem der hentede hans datter, og straks da vi var kørt fik jeg en besked "om jeg havde husket sele" tosset far)

Vi kørte hjem til ham og snakkede hele aften.. uden mad, ingen af os turde indrømme vi var sultne;) kl. blev sent om aften/næsten nat og da han boede langt ud på landet blev vi enige om jeg bare kunne sove der da vi jo alligevel mødte samme tid og sted dagen efter. og så er der vidst noget om vi ikke kun sov, men det en anden historie

Dagen efter på arbejdet snakkede min far med de andre ansatte om der da havde været kø på motorvejen, hvortil jeg svarede "ja det var da helt vildt" hvilke jo ikke er skide smart at sige når man arbejder med sin far og man normalt GÅR på abejdet ;)

Michael sendte mig den sødeste besked i senere på dagen

Vi derefter mødtes min. hver anden dag og det blev hurtigt til hver dag.. 2 mdr efter fik han solgt det sommerhus han boede i og flyttede så ind hos mig.. 1 år efter købte vi vores hus og vi har nu været sammen i 6½ år :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

John og jeg er begge FDF ledere i samme kreds,så vi har kendt hinanden siden 2001 ca.. jeg har altid syntes at manden var VIRKELIG underlig og troede faktisk også at han var Bøsse... :)

Nå men jeg blev jo gift med x og vi købte hus og alting.. og en dag elskede han mig ikke mere, og han havde været sammen med en anden :(

Vi skulle på lejr den weekend, og jeg var ked, og græd ud hos mine venner ( mine med ledere)

John trøstede mig måske en del, men lagde ikke mærke til det...

Senere skulle vi så til en kammerats fødselsdag, og vi festede drak og havde det sjovt... jeg dansede rigtig meget med john, stadig i den overbevisning at han var Bøsse.

vi skulle alle sove, i soveposer, hos kammeraten, og alle havde taget pladser i stuen... nå, der var ikke plads, kunlige ved siden af ham der kastede op, nej tak.. så jeg tøffede nedenunder i kammeratens soveværelse.. her lå John på gulvet, så jeg lagde mig ved siden af ham, og vi snakkede længe... på et tidspunkt siger han "Må jeg kysse dig" og undrende og måske lidt højt siger jeg "Jamen er du ikke bøsse?" :lolhit

Men nej det var han ikke, og han havde længe været vild med mig..... og så kyssede vi, og har været sammen siden....

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er faktisk en lidt pinlig historie, for at gør den kort, så "stjal" jeg Per fra en veninde ;)

Den lange historie er så, at veninden og jeg skulle i byen i Varde (boede alle i Esbjerg) i starten af januar 2002. Jeg ringer og spørger min storebror om han vil med, da han også er blevet singel. Det ville han. Veninden fortæller at hun har haft noget kørende med en tømrer, ikke noget fast og meget ny. Han gad vist ikke rigtigt, så hun turde ikke skrive og spørge om han kom i byen (han boede i varde). I mit fuldskab siger jeg, at det skal jeg nok. Så jeg skriver til tømreren om han kom, det gjorde han. Fint nok, jeg var da ligeglad, kendte ham ikke, men veninden var glad. Nå men tømreren dukker ikke op i byen, og veninden ville stadig at jeg skulle skrive til ham, han var faldet i søvn på sofaen ;) Ud på natten tager veninden sig endelig sammen og skriver selv til tømreren, da vi køre tilbage til Esbjerg (min bror har holdt sig ædru og køre), sætter vi veninden af ved tømreren. Mens veninden er ved tømreren bliver han ved med at skrive til mig, veninden har fortalt om mig. Han har så fundet ud af hvem jeg er, da vi arbejde (jeg er uddannet maler) på samme byggeplads året før ;) Ups. Nå men han bliver ved med at skrive og vi skriver så frem og tilbage, veninden ved godt at han skriver til mig.

Det bliver så søndag, han skriver stadig til mig, mandag han skriver stadig, tirsdag han skriver stadig. Tirsdag kommer jeg åbenbart til at skrive en flabet besked til ham, hvor han svare at jeg skulle have en røvfuld. jeg svare ham så, at han kan da bare komme. 40 min senere ringer det på min dør. Naiv som jeg var, troede jeg da ikke han ville komme, han boede jo i Varde og jeg Esbjerg og klokken var 22.30 om aften ;) Men der stod han så, han kom ind og vi snakkede og :oops :badgirl :hump Klokken 5 om morgen køre han tilbage til varde, da vi begge skal på arbejde kl 7.

Tirsdag aften skriver han igen, onsdag skriver han, torsdag kommer han ind til mig og vi har været sammen lige siden :loveshower

Om lørdagen skulle vi så til Ribe til koncert veninden og jeg (hun ved stadig ikke noget om tømreren og mig) sammen med mine brødre og den enes kæreste. Veninden havde spurgt tømreren om han kom til Ribe, det gjorde han ikke. Men ham og mig havde allerede aftalt at han skulle komme derned, dernede opdagde veninden at mig og tømreren står og kyssede i en krog :oops, og hun blev gal (forståligt nok). Tømeren og jeg køre tilbage til Varde og tilbringer søndagen i sengen :whistling

Da jeg om søndagen snakker med min ældste bror, for at høre til veninden (havde jo bare efterladt hende dernede) om hun var kommet hjem. Min ældste bror fortæller så, at hun sov ved ham og hans kærste sammen med min anden bror (han der var singel) :D

Veninden og min bror er i dag gift og har børn, så hun er gået fra veninde til svigerinde. Det var lidt underligt til at starte med, men nu her efter snart 9 år, så er den historie glemt. Inden Tømreren bliver beskyldt for alt muligt, som utro og andet, så havde tømreren (min dejlig mand) forsøgt at fortælle veninden den gang, at han ikke ville have noget med hende at gøre, ikke som kærester. Men hun ville ikke rigtig høre efter.

Som min mand siger, så er jeg det længste engangsknald han har haft :lolhit Den 10. januar har det varet i 9 år :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle gode fortællinger - mere mere :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mødte min kæreste igennem min ex-kæreste, egentlig har kæresten lidt på en måde stjålet mig hi hi hi

Ex-kæresten arbejder som kok i hans resturant, og jeg kom der en del og lagde selvfølgelig godt mærke til den lækre mand bag baren der sendte søde blikke efter mig :loveshower men lagde ikke mere i det!

Da jeg begyndte at hjælpe dernede på travle dage, arbejdede Remco også altid, meget tilfældig men i en brandert til et after-party fandt jeg så ud af at jeg måske nok gengældte de følelser en smule.

Formåede dog at gemme det væk i nogle uger men det kunne jeg så ikke blive ved med, og fik snakket med exen om det og vi blev enige om at stoppe det og nu er jeg sammen med min dejlige lille kæreste, og nyder det i fulde drag! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh sikke mange søde fortællinger <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn skøn læsning :biglove

Vores historie egner sig ikke til et babyforum :ba

Men vores første møde var på et diskotek i indre Kbh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn skøn læsning :biglove

Vores historie egner sig ikke til et babyforum :ba

Men vores første møde var på et diskotek i indre Kbh :)

:lol Louise fortæl.. vi kan godt klare det.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER