Tumlepigen

Hvornår er I på BK?

25 indlæg i dette emne

Hej skønne tøser!

Jeg har længe tænkt på at oprette denne tråd - jeg håber ikke, at min barselshjerne har glemt, at den er oprettet :unsure

Jeg er nysgerrig på, hvad familien (mand/børn) foretager sig, når I er på BK? - altså, hvornår prioriterer I at være herinde frem for at gøre noget andet?

---

Jeg prioriterer ofte (læs: altid :whistling) at komme på BK om morgenen inden min datter vågner. Ofte er jeg her også, når hun sover lur, og af og til om aftenen inden jeg lægger mig til at sove (sidstnævnte er via mobilen). Om dagen er min mand jo på job, og om aftenen er han oftest selv på nettet via mobilen eller iPad'en.

Er jeg på i weekenden, så foretager familien sig oftest det samme som nævnt ovenfor - det kan ske, at jeg er på, mens far leger med vores datter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min computer står altid tændt på sofabordet med de sider jeg bruger mest åbne. Så det er nemt lige at kigge forbi. I løbet af dagen er jeg alene hjemme med yngste skud på stammen. Enten sover hun (som nu) eller hun ligger på legetæppet. Resten af familien er på arbejde, i skole og i børnehave.

Når jeg ammer eller om aftenen, hvor jeg sidder meget med den yngste kan jeg godt tjekke nettet samtidig, men dog ikke svare på indlæg. Når bettemus sover om aftenen eller min mand sidder med hende, tja så står pc´en jo lige foran mig på sofabordet og så kan man jo lige tjekke favoritsiderne :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg er på job har jeg fb og bk åben i baggrunden. Og når jeg lige har brug for to minutters pause så tjekker jeg lige nye besvarelser :)

Hvis jeg er passager i en bil eller venter andet steds - så er jeg på vi Tlf.

Når jeg kommer hjem tænder jeg den store iMac på kontoret og sætter mig der og stresser lidt ned.

Efter vi har spist mv. Sidder jeg i Lænestolen med den lille computer. Imens arbejder manden på sin bærbar ovre i sofaen og vi ser film i flimmeren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ikke på bestemte tidspunkter men her i min barsel er det ofte på mange forskellige tidspunkter.

Mest fra min Tlf eller iPad når jeg er på WC :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På mit job!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på BK om morgenen, inden jeg tager på arbejde... Og om eftermiddagen, når jeg kommer hjem og for det meste er jeg også lige inde at kigge en tur om aftenen... men jeg er klart mest herinde, når manden er på arbejde... Er jeg herinde når manden er hjemme, så sidder han ofte selv og surfer på nettet... Er jeg herinde i weekenden sidder manden som regel også på nettet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er på fra mobilen stort set hele tiden..

jeg sætter mig nok 3-4 gange i ugen foran en computer og tjekker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på når jeg er i skole som nu, når jeg er hjemme og er på sidder kæresten og laver 3D eller spiller playstation(tit deltager jeg også hvor vi skiftes og så bruger jeg comp mens han spiller)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er yndlingsoverspringshandlingen når jeg ikke gider læse mit pensum eller høre efter hvad min forelæser siger :badgirl

Og så sidder jeg her når min mand spiller playstation, for så er han alligevel også langt væk :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Har vist ikke faste tidspunkter :)

Det er dog som regel noget at det sidste jeg tjekker inden sove tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej skønne tøser!

Jeg har længe tænkt på at oprette denne tråd - jeg håber ikke, at min barselshjerne har glemt, at den er oprettet :unsure

Jeg er nysgerrig på, hvad familien (mand/børn) foretager sig, når I er på BK? - altså, hvornår prioriterer I at være herinde frem for at gøre noget andet?

---

Jeg prioriterer ofte (læs: altid :whistling) at komme på BK om morgenen inden min datter vågner. Ofte er jeg her også, når hun sover lur, og af og til om aftenen inden jeg lægger mig til at sove (sidstnævnte er via mobilen). Om dagen er min mand jo på job, og om aftenen er han oftest selv på nettet via mobilen eller iPad'en.

Er jeg på i weekenden, så foretager familien sig oftest det samme som nævnt ovenfor - det kan ske, at jeg er på, mens far leger med vores datter.

Da jeg så tråden tænkte jeg - den har der da været en af før... og da jeg så læser det med fed, så er jeg RET sikker på den har været her.

En hurtigt søgning og ta daa - her er beviset på man godt kan have ammehjerne uden at amme :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øjeblikket er jeg her for sjældent, men der er bare ikke tiden til det nu :)

Men ellers er jeg på når den lille sover og der er gjort rent eller om aftenen, når ungerne er lagt i seng.. Der plejer min mand alligevel at have noget arbejde at kigge på..

Men som sagt, er tiden ikke til det lige nu - men kommer stærkt tilbage en dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg så tråden tænkte jeg - den har der da været en af før... og da jeg så læser det med fed, så er jeg RET sikker på den har været her.

En hurtigt søgning og ta daa - her er beviset på man godt kan have ammehjerne uden at amme :P

Ej, det er sqi for pinligt!!!! Det er ovenikøbet mig selv der har oprettet den i sin tid... :rolleyes :rolleyes :rolleyes

Ja, ammehjerne burde ændres til barselshjerne :P

Kan jeg undskylde mig med, at jeg oprettede den første tråd, FØR jeg fødte...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her om aftenen når jeg kommer hjem fra job. Bruger ikke BK på jobbet.

Indimellem er jeg på i toget om morgenen eller om eftermiddagen på vej til/fra job.

Manden er enten til selvforsvar eller spiller guitar når jeg er på BK, alternativt ser han en DVD.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - jeg tænkte også, at den tråd havde du da oprettet en gang før :D Jeg vil godt stemme for, at man kan have barselshjerne :P

Jeg er primært på om aftenen og så sidder Søren i den anden ende af sofaen og surfer med sin egen laptop - han er blandt andet meget på et triatlon-forum... Sådan er vi så forskellige ;)

Efter jeg har overtaget Sørens gamle smartphone er jeg også af og til på via telefonen, men der læser jeg mest bare for jeg har altså ikke tålmodighed til at skrive indlæg derfra. Men jeg ved hvordan det gøres... Jeg kan jo for brug for at opdatere nogen om noget snart :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på flere gange fra mobilen, jeg har ikke nogle faste tidspunkter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på flere gange fra mobilen, jeg har ikke nogle faste tidspunkter

Det samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - jeg tænkte også, at den tråd havde du da oprettet en gang før :D Jeg vil godt stemme for, at man kan have barselshjerne :P

Jeg er primært på om aftenen og så sidder Søren i den anden ende af sofaen og surfer med sin egen laptop - han er blandt andet meget på et triatlon-forum... Sådan er vi så forskellige ;)

Efter jeg har overtaget Sørens gamle smartphone er jeg også af og til på via telefonen, men der læser jeg mest bare for jeg har altså ikke tålmodighed til at skrive indlæg derfra. Men jeg ved hvordan det gøres... Jeg kan jo for brug for at opdatere nogen om noget snart :whistling

Og vi GLÆDER os til det indlæg!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er sqi for pinligt!!!! Det er ovenikøbet mig selv der har oprettet den i sin tid... :rolleyes :rolleyes :rolleyes

Ja, ammehjerne burde ændres til barselshjerne :P

Kan jeg undskylde mig med, at jeg oprettede den første tråd, FØR jeg fødte...?

Hvor er det sjovt du ikke engang kan huske du selv har spurgt om det tidligere ;) ;) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vi GLÆDER os til det indlæg!!!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på flere gange fra mobilen, jeg har ikke nogle faste tidspunkter

Den nupper jeg også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sjovt du ikke engang kan huske du selv har spurgt om det tidligere ;) ;) :lol

:whistling :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er oftest på BK om morgnen inden jeg skal af sted og om aften, hvor vi ser tv. Så er jeg på bk og min mand har sin computer og holder øje med resultaterne i forbold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får efterhånden meget sjældent tid til BK, hvilket jeg er rimelig ked af, da jeg virkelig nyder at skrive med jer herinde :lovebk Men der er simpelthen for meget at se til herhjemme efter Frederik er kommet til, og jeg gerne vil have min gamle figur tilbage, hvorfor jeg er tilmeldt en del motionshold om eftermiddagen/aftenen i løbet af ugen. Men når jeg endelig finder tid til BK, så er det oftes når Frederik sover til middag og alle de øvrige gøremål ER klaret, ellers stresser jeg blot over dem! I dag sidder jeg på BK, fordi Frederik er puttet til natten og manden er til julefrokost :super - endelig god samvittighed til BK :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er oftest på via mobilen og tjekker når der er lidt tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER