mille1981

Hvilken musik hører du lige nu?

39 indlæg i dette emne

Jeg søger god inspiration til ny musik, så tænkte at vi kunne starte en musik-evighedstråd lige som mad-trådene :)

Så kom frisk, hvilken musik hører du lige nu?

Jeg hører Mark Owen, Live at the Academy, Alone without you :biglove (ja, jeg skriver jo jeg trænger til noget ny musik ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget blandet hvad jeg hører. Lige pt har jeg pittbull, den nye med Rasmus Sebach, noget af det nyeste danske, US/UK TOP 40 skifter jeg ud en gang i mellem på min iPhone. Endvidere er jeg stor fan af Bass Power cd'erne (jeg er blevet smittet til spinning :rolleyes ) Kan rigtig godt lide en god gang bass i ørene når jeg løber. Og jeg ved godt det er en meget mystisk musiksmag. Jeg bliver også drillet af mine kollegaer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget blandet hvad jeg hører. Lige pt har jeg pittbull, den nye med Rasmus Sebach, noget af det nyeste danske, US/UK TOP 40 skifter jeg ud en gang i mellem på min iPhone. Endvidere er jeg stor fan af Bass Power cd'erne (jeg er blevet smittet til spinning :rolleyes ) Kan rigtig godt lide en god gang bass i ørene når jeg løber. Og jeg ved godt det er en meget mystisk musiksmag. Jeg bliver også drillet af mine kollegaer :D

Det var godt nok meget på een gang ;) Det jeg mente var hvilket nummer der kører på PC'en lige nu...

Jeg er kommet til Waisting Away, stadig Mark Owen, Live at the Academy....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså lige nu ser jeg tv.. men da jeg var i bilen - var den sidste sang jeg hørte:

Thomas Holm - Knep smerten væk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt nok meget på een gang ;) Det jeg mente var hvilket nummer der kører på PC'en lige nu...

Jeg er kommet til Waisting Away, stadig Mark Owen, Live at the Academy....

Nåh, den havde jeg ikke lige fanget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

dejlig tråd, jeg trænger til ny musik på min spotify :)

jeg høre "jeg i live" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Justin Bieber :biglove

Ej, lige pt hører jeg mest Black Card, red hot chili peppers og yellowcard.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Medina - det er synd for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har læst hjemme det meste af dagen, og der har den stået på Jack Johnsons soundtrack til Peter Pedal-filmen.. Det er egentlig børnesange, men han har bare en god stemme, og det er nogle gode melodier at læse til :)

Ellers kører One Republic meget på telefonen sammen med noget af Coldplays nyeste :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så endte jeg på Take That "Love love". Er sg* blevet total poptøs på mine gamle dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Otto Brandenburg - 2 lys på et bord.. var den sidste vi hørte på ipod'en inden vi satte os i sofaen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder faktisk og hører Kidd med Ikk' lavet penge.. :whistling Men shh.. Det siger vi ikke til nogle :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Agnes Obel: Riverside fra Philharmonics. Hørte den plade RIGTIG meget i efteråret 2010 og det tidlige forår 2011, da jeg gik til akupunktør og hos gynækolog for at lave Anna. Det var faktisk akupunktøren der introducerede det for mig, så jeg har ligget mange timer på en briks med nåle i ører og ben sammen med Agnes Obel og mine egne tanker. Det betyder tydeligvis noget for mig, for jeg nlev helt rørt, da jeg hørte hende til DMA i lørdags, så nu har jeg fundet det frem igen. FANTASTISK MUSIK! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Agnes Obel ligger også på iphonen... Måske man skulle finde hende frem igen...

Lige pt. hører jeg Manic Street Preachers og "I'm not working". Ikke min favorit fra det album, men albummet vækker bare SÅ mange gode minder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører meget Danser med drenge, Beth Hart, Tina Dickow og Bruno Mars.. loveshower.gifLove it..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Agnes Obel: Riverside fra Philharmonics. Hørte den plade RIGTIG meget i efteråret 2010 og det tidlige forår 2011, da jeg gik til akupunktør og hos gynækolog for at lave Anna. Det var faktisk akupunktøren der introducerede det for mig, så jeg har ligget mange timer på en briks med nåle i ører og ben sammen med Agnes Obel og mine egne tanker. Det betyder tydeligvis noget for mig, for jeg nlev helt rørt, da jeg hørte hende til DMA i lørdags, så nu har jeg fundet det frem igen. FANTASTISK MUSIK! :biglove

Elsker bare den cd.. så smuk.. og med sådan en historie bag kan jeg godt forstå det betyder meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige slukket for den nye Rasmus Sebach Cd. Synes egentlig det er en ok cd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige købt den nye CD med Rasmus Seebach, og den kører nærmest nonstop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De glade sømænd - kapitalismen

Den gik manden rundt og nynnede konstant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke helt hvorfor, men er pt. helt skudt i One Directions "What makes you beautiful"

Har vist undertrykt min poptøs i for mange år, så det tager overhånd nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jul i Krummeland :P

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt Robbie W hele dagen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER