Mor til de skønne

Så har MissingLink brug for en masse krydsede fingre igen...

362 indlæg i dette emne

:kram2 :kram2 Jeg får ikke skrevet så meget i øjeblikket, men tænker på jer !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
boohoo.gif årh hvor er jeg ked af det på jeres vegne.. Ønsker virkelig for jer at alt går godt og at jeres lille fighter klarer sig igennem dette.. bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også nysgerrig for hvordan det går jer, tænker også på jer ret tit uden overhoved at kende jer.

Har også lige læst hele din gravidlitetstråd igennem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg ked at det på jeres vegne. Alle mine tanker går til jer og til lille Karoline. Håber på at det snart kommer til at gå fremad igen.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde, at I tænker så meget på mig :lovebk Har bare minus overskud for tiden, så jeg er piv-dårlig til at huske at komme med en opdatering. Det går sådan lidt op og ned.

Det positive: Hun er sat på "fedekur", så hun får noget tilsat i mælken, der skal få hende til at tage på- og det virker. Hun vejer nu 1.650 gram. Hun er god til at holde varmen (muligvis fordi hun har haft lidt feber), så hun kunne i forgårs komme ud af kuvøsen efter godt 3 uger.

Det dårlige er, at hun stadig har en del apnøer. Hun er stadig med cpap og ilt. Hun har haft store problemer med væskebalance og saltbalance. Så store, at de den anden dag akut igen måtte lægge et drop, så hun kunne få de manglende salte direkte i blodet. Hun har ellers fået store mængder tilsat i mælken, men af en eller anden grund optager hun det ikke i blodet. Lægerne ved stadig ikke hvorfor. Saltene og væskebalancen er essentiel, så det kunne være rart hvis de snart kunne finde ud af, hvorfor hun ikke optager det. Hun har fået så meget medicin, at der var ved at være svært at have et overblik over. Det var svært at vide, hvilke der virkede, hvis det altså havde virket. Der skal laves en form for "plan" over hvordan de lokaliserer problemet, som de nu har brugt snart 4 uger på at finde ud af. De samarbejder med andre sygehuse, og de forsøger virkelig, men det er åbenbart ikke et super kendt fænomen. De par dage, hvor hun har fået drop igen og saltene direkte i blodet, har hun haft det lidt bedre. Men hun kan jo ikke have det i for evigt, og for at finde ud af hvordan og hvorfor hun ikke optager det selv, skal de trappe hende ud af det, og se hvordan hun reagerer. Jeg er bare så bange for hun bliver dårligere igen.

Hun er simpelthen SÅ mange prøvelser igennem hver eneste dag. Hun får taget blodprøver flere gange om dagen, scanninger ret jævnligt osv. Hun bliver så utroligt hurtigt træt, så det er ikke meget vi får set de smukke øjne. Jeg brænder for den dag, hvor jeg kan holde min lille pige, uden at skulle være bundet til slanger overalt. Glæder mig til den dag, hvor jeg frit kan tage hende de 1,5 meter hen på puslebordet og vaske hende, uden at skulle forfølges af ilt, slanger og drops. Glæder mig til den dag, vi kan forlade intensiv- Glæder mig.

Jeg sidder med hende i mine arme og på brystet ca 5-6 timer om dagen (ca 3 x 1,5-2 timer af gangen) De siger det er bedst hun er så meget som muligt på/hos mig, selvom hun har alle slangerne med. Jeg forsøger at give hende alle de timer jeg orker. En gang om dagen, vasker jeg hende i hendes babyterm (hendes nye "seng", der er en slags vugge med varme for oven og for neden. Dér er hun som regel vågen, og jeg ser hendes smukke øjne. Kunne tude hver gang af lykke og bekymring. Min lille skat, der allerede med sine 4 uger gammel har været så meget igennem. Det bliver sværere at forlade hende, når jeg skal hjem. Men det bliver også sværere at forlade hjemmet igen, når jeg skal retur til Karoline. Isabella har sværere og sværere ved at slippe mig, og det gør så ondt i hjertet, når hun hjerteskærende og grædende råber "moar!" efter mig, når jeg går ud af døren. Mit hjerte græder- jeg græder, jeg stivner, jeg mærker intet og alt.

Jeg har brug for min mand mere end nogensinde, selvom jeg ved det også tager sindsygt hårdt på ham. Vi har brug for hinanden. Jeg elsker ham højere hvor hver dag vi (også) står sammen igennem dette. Vi har haft ret så mange bump på vejen- primært i forbindelse med sygdom og fortid, men vi er stadig sammen. Han er virkelig min klippe (lyder total kliché agtigt, men det er sandt) og faste holdepunkt. Mine børn er min styrke. Glæder mig og længtes efter den dag, hvor vi sammen kan få lov at være en familie.

Ugens billede af Karoline, der lige er blevet vasket og fået nyt tøj på, og uden cpap. Hun får dog lidt ilt på slangen imens. Droppet blev flyttet til foden, så det var rart hun kunne bevæge armene lidt mere frit :biglove

post-210-036961400 1321129914_thumb.jpg

Edit: Fandt lige dette billede af en nyfødt Isabella. Mine to piger ligner bare SLET ikke hinanden :D Endnu i hvert fald ;)

post-210-026871600 1321130578_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige :(

Sidder bare og :boo

Kæmpe kæmpe :kram til jer. I klarer det så flot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for updaten, jeg ved at det ikke er nemt for dig at have overskud til for tiden! Så det er bare så flot at du klarer det alligevel!

Hvor er hun bare skøn at se på :biglove

Og hvor er hun sej med alt det hun må gå igennem! Det er hårdt for jer allesammen, håber for jer at I snart kan få lov at være sammen allesammen som en rigtig familie.

Tænker også meget på jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh søde!

Jeg tænker tit på Jer og venter på nyt, men når du så skriver til os, så bliver jeg helt tom for ord. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det er at være dig lige nu, men jeg forestiller mig det er ubeskriveligt hårdt og ingen burde udsættes for en sådan situation! :(

Jeg har den allerdybeste medfølelse og respekt for den måde I håndterer det hele på og står sammen som par; jeg tror mange ville glide fra hinanden fordi det simpelthen er for hårdt. Det er så fantastisk, som I er der for hinanden :biglove

Tusind tanker og ønsket om lidt medgang til dig og din familie! Jeg hepper på den dag hvor I kan tage hjem og bare være Jer selv uden slanger, læger og sygeplejesker.

:kram2 :kram2 :kram2

Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker rigtig meget på jer. :kram2

Det gør mig ondt at i skal alt det her igennem.

Jeg håber snart at de finde ud af hvad der er galt.

Synes det er så flot af dig at opdatere herinde.

og hvor er hun dog bare skøn :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager virkelig hatten af for at du har overskud til at opdatere i hvad jeg kun kan forestille mig, må være en svær tid.

Herfra mig skal der en masse opmuntrende ord og så bliver der lige givet et kæmpe krammer..

Marianne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker ofte på jer :kram

Er ked af at Karoline skal hve sådan en start på livet :(

Ved ikke lige hvad jeg skal sige andet end at jeg tænker på jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun fin og soed :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr, hvor er Karoline da bare lille og fin :kuller

Sender alle de bedste og mest positive tanker og håber, at tingene snart vender, så jeres lille prinsesse ikke skal så meget igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender alverdens gode og positive tanker til jer. Tænker så tit på jer alle sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sender Jer alle mine tanker og håb om, at lille Karoline snart får det bedre :kram2

Hvor er hun dog en smuk lille pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jeres yndige lille pige? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hvordan går det?

I er i mine tanker :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker tit og meget på jer.... Jeg håber det går fremad, stille og roligt! Sender masser af god karma og :kram2 afsted mod jer! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tanker og kram herfra - xxx fingre for jer allesammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Ml hvordan går det hos jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker tit på jer. Hvordan går det? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er længe siden vi har hørt noget? :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER