Barbamama

Hvor lang er din cyklus?

   27 members have voted

  1. 1. Hvor lang er din cyklus?

    • Under 15 dage
      0
    • 15-20 dage
      0
    • 20-25 dage
      0
    • 25-30 dage
      16
    • 30-35 dage
      5
    • 35-40 dage
      0
    • 40-45 dage
      1
    • Over 45 dage
      0
    • Aner det ikke/er på p-piller/gravid/for uregelmæssig til at kunne sige det/andet
      5

Please sign in or register to vote in this poll.

15 indlæg i dette emne

Jeg har jo for nyligt smidt p-pillerne i skralderen (elsker bare at minde mig selv om det :kuller) og er nu igang med min første cyklus. :) Den har jo de sidste 5 år været på præcis 28 dage, eftersom jeg har været på p-piller, og jeg synes også altid jeg har hørt at det fra naturens side er det mest "normale".

Men hvad kan man mon forvente? Det kan jo være at min cyklus er mega lang eller mega kort, eller mega uregelmæssig? :unsure

Hvor lang er jeres cyklus og er den regelmæssig? Hvis den er regelmæssig, hvornår blev den det så efter evt. p-pillestop?

Hvad er den længste regelmæssige cyklus, I har hørt om, og hvad er den korteste? :)

Jeg synes jo at jeg kan mærke noget rumsteren i underlivet, som jeg godt kunne have tolket som ægløsningssmerter, hvis det ikke var fordi at jeg kun er på dag 9 i min cyklus. Det er jo alt for tidligt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Før jeg blev gravid med Sebastian var min cyklus 29-31 dage ihvertfald i de par mdr der gik fra jeg stopped med p-piller til jeg blev gravid.

Herefter var jeg på p-piller i nogle år, men stoppede her ved projekt barn 2, der var min cyklus pludselig utrolig regelmæssig og med det samme, jeg kunne sætte uret efter den på 26 dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før jeg startede på p-piller var min cyklus på 28 dage så godt som hver gang, lige skal den lige finde sig selv igen og de to første har været på hhv 34 og 31 dage, så vi bevæger os derned ad igen. Jeg er slet ikke i tvivl om at min krop nok skal finde sig selv igen, så jeg har svaret 25-30 dage, som den plejede at være i flere år før pillerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min har varet fra 24-26 dage, talt fra den første dag jeg havde frisk mens fra morgen til aften, til dagen før næste cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt 27, men sidtse gang var den 29..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spist p-piller siden jeg var 19 og har faktisk ret svært ved at huske hvordan det var inden jeg begyndte - men jeg er nu ret sikker på, at den var nogenlunde regelmæssig (med +/- et par dage). Ved dog ikke hvor lang.

Da jeg smed pillerne viste det sig jo så, at jeg har pco og cykli blev længere og længere. Den sidste jeg havde inden den blev stoppet med piller som opstart på behandling var vist omkring 100 dage :(

Jeg er godt nok spændt på hvad min krop gør når jeg har født... Om den kan finde ud af noget som helst selv, eller jeg skal have hjælp igen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklusoversigt ser sådan ud...

3. januar 2011 - Første cyklus (26 dage)

28. januar 2011 - Anden cyklus (26 dage)

23. februar 2011 - Tredje cyklus (42 dage)

6. april 2011 - Fjerde cyklus (29 dage)

5. maj 2011 - Femte cyklus (22 dage)

27. maj 2011 - Sjette cyklus (24 dage)

19. juni 2011 - Syvende cyklus (24 dage)

så jeg har ikke svaret da jeg vist hører til i både -25 dage og +25 dage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan næsten sætte uret efter min mens :) Min cyklus er på præcis 27 dage.

Her om 14 dage skal jeg have spiral sat op, så er jeg spændt på, om jeg smadrer min cyklus helt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret 25-30 dage, selvom min cyklus har varet alt fra 28-33 dage. Men for det meste har den ligget på 30 eller derunder - Dog aldrig kortere end 28. Ja, så derfor mit svar :D Godt så!

Inden jeg begyndte på p-piller for maaange år siden, da var min mens meget uregelmæssig. Troede i hvert fald flere gange, jeg var gået over tid, og valgte også derfor at styre skidtet via piller ;) I dag "må" jeg desværre ikke komme på p-piller igen, så det er lidt øv, når PB er slut. Men det er en længere historie hvorfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ikke eksisterende.

Enten bløder jeg ikke i måneder/år. Og ellers bløder jeg pludselig i 50 el 85 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Nadja havde jeg en cyklus på 18 dage og min længste var 68 dage... Så ikke skide regelmæssigt ;)

Denne gang nåede min cyklus kun at svinge fra 27 til 35 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring 28 dage. Men sådan har det ikke altid været. Har haft meget uregelmæssig cyklus, og inden jeg blev gravid med vores første, var den på omkring 35- 40 dage. Men efter jeg har fået børn, er den ret regelmæssig, på 28 dage, for det meste. Af og til er der udsving på et par dage. Men det er jo også træls nok, når man forsøger med en skøn lille bebs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min laa paa 28 fem maaneder efter p-pillerne. Saa gik jeg i behandling med kostomlaegning og kosttilskud, for lige at faa styr paa de hormoner. Jeg fornemmede at kroppen var helt styret af p-pillerne stadigvaek.

Saa blev den 30, 30, 26, 27, 29, 29, 26, 27, 28, 25, 26, og sidste her i september var 29. Gennemsnitligt uden de to 30'ere, saa har den vaeret 27 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min var på mellem 28-35 dage. Så ikke helt regelmæssig, men alligevel til at stole på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et sted mellem 27 og 35 dage. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER