TiaK

Hvor gammel var jeres barn

11 indlæg i dette emne

Tja - overskriften siger vel det hele... hvornår blev babydyne skiftet ud med juniordyne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved henholdvis 1 og 1 1/2 år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chloe var 1 år :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linus var lige blevet 1 år og kom i køjeseng (nederste køje). Babydynen blev for let sparket af i den store seng.

Frida får en juniorseng til jul hvor hun er 20 mdr. og får samtidig en juniordyne.

Xander var vist også 1 - 1½ år da han kom i stor seng og derved også fik stor dyne.

Jeg ville ALDRIG putte en juniordyne i en tremmeseng. Kvælningsfaren er for stor!!

Xander fik forresten voksendyne i 3 års fødselsdagsgave mens Linus får en til jul et par måneder før han bliver 4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hannah var ikke meget over 6 mdr. Hun foretrak at blive svøbt i dynen når hun skulle sove og på det tidspunkt var det ved at være svært at svøbe hende i babydynen, så der skiftede vi.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror Isabella var næsten halvandet år. Hun bruger ikke dynen så meget, så det var ikke rigtig nødvendigt før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nadja var 1 år og sover sltså med den i sin tremmeseng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magnus var 1 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har lige købt 2 juniordyner (1 til barnevognen, og 1 til sengen) igår.. men jeg aner ikke hvornår vi begynder at bruge dem.. er godt nok træt af at Kira sparker babydynen af hele tiden.. men juniordynen er jo MEGET større..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emma var 1 år og 3 mdr da hun fik sin første juniordyne i julegave. Hun sparkede konstant babydynen af og sov ovenpå den i tremmesengen.

Jeg kan ikke se hvad problemet er med at lægge ens barn med en juniordyne i en tremmeseng. Emma sov meget bedre med sin, efter hun blev for stor til babydynen. Hun kunne rigtig putte med den og kramme den og hun blev holdt varm om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa jeg har lige været i ønskebørn og der ude sagde de at han ville ikke anbefalde en så stor dyne før de er 11mdr eller derover.. de begrundet det er fordi at sådan en stor dyne den varmer kanon meget hvis den skal puttes godt ind om barnet, og som de sagde sådan en stor dyne er jo alt for voldsom til et lille barn. kan de jo ha meget ret i, den er jo dobbelt af en baby dyne. min søn sparker også dynen af hele tiden så jeg var ude og købe en også tog jeg videre i ønske børn også fortalte de at de ikke ville anbefalde det, så jeg venter indtil han er 11 mdr eller over, nu er den købt hjem plus to sæt sengetøj så er det klar til han bliver ældre, håber det var lidt nyttigt for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER