Kamillawn

Vi er babyklar

22 indlæg i dette emne

Vi blev gift d. 10. september i år. Vi havde en helt igennem uforglemmelig, lykkelig og fuldstændig fantastisk dag :loveshower

Jeg har nu smidt P-plastret fordi vi brændende ønsker os at udvide familien, vi har så meget at gi'. Økonomien er der styr på (vi arbejder begge i finanssektoren - så det må man næsten håbe :rolleyes ), og vi købte hus i foråret, så pladsen er der også.

(Det skal lige siges, at jeg ikke er super god til det der med at opdatere, men vil prøve at se om jeg ikke kan være det herinde :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og tillykke med brylluppet for resten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak piger :lovebk

Forresten, har et spørgsmål jeg håber I kan hjælpe lidt med.

Jeg smed mit sidste plaster ca. 14 dage før brylluppet (så det passede med min mens, og vi uden problemer kunne hygge på bryllupsnatten ;) Spørgsmålet er så - hvor lang tid går der før kroppen vender sig til, at der ikke længere kommer de her "hormontilskud", hvis man kan kalde det det? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak piger :lovebk

Forresten, har et spørgsmål jeg håber I kan hjælpe lidt med.

Jeg smed mit sidste plaster ca. 14 dage før brylluppet (så det passede med min mens, og vi uden problemer kunne hygge på bryllupsnatten ;) Spørgsmålet er så - hvor lang tid går der før kroppen vender sig til, at der ikke længere kommer de her "hormontilskud", hvis man kan kalde det det? :rolleyes

Hormontilskudet stopper med det samme du smider præventionen :) Det er svært at sige hvornår din mens dukker op, da kroppen skal finde sin egen balance igen, nu den ikke længere får hjælp... Men vil tror der går 4-5 uger... inden du får mens igen, men den kan godt blive lidt uregelmæssig de næste måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til :balloons

Først tilykke med brylluppet :loveshower

:goodluck med projekt baby. Håber det hurtig vil lykkes for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Og tillykke med brylluppet. Og rigtig meget held og lykke med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov. Held og lykke med projekt baby. Dumme mobil!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så stort at tage beslutningen. :7himmel Held og lykke med projektet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med brylluppet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jo altså ret ny i det her :rolleyes

Hvornår i løbet af ens cyklus begynder man at teste? Altså for om man er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, og held og lykke med "the baby making" :)

Ved du hvor længe der går imellem din mens, når du ikke har brugt plaster? Ellers ville jeg nok sige en 28 - 30 dage fra du tog plasteret af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo stadig kun 2½ uge siden jeg smed plastret. Det er mere ift. når vi kommer lidt længere i processen :) Kan man f.eks. teste lige efter sex? Er fuldstændig blank på det her :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo stadig kun 2½ uge siden jeg smed plastret. Det er mere ift. når vi kommer lidt længere i processen :) Kan man f.eks. teste lige efter sex? Er fuldstændig blank på det her :badgirl

Velkommen til og tillykke med brylluppet!

Ifølge G-tests pakkerne skal man først teste ved første dag efter udeblevet mens. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også virker de fleste g-tests bedst på morgenurin - dvs typisk 7-8 timer efter sex ;)

Hvis du nu er helt gennesnitlig og alt virker perfekt så er det kort fortalt sådan her det sker:

Ca. 2 uger efter mens start får du ægløsning. Dette kan du evt. teste dig frem til. Heromkring har i masser af sex ;)

Ægløsning betyder at et æg løsner sig og begynder sin vej ned mod livmoderen. Hvis det på sin vej støder på en sædcelle og det derefter sætter sig fast begynder det ligeså langsomt at danne graviditetshormoner.

Ca. 2 uger efter ægløsningen er der typisk dannet tilstrækkelig med graviditetshormoner som kan ses på en test. Nogle kan se det tidligere, andre først senere - men det tager noget tid fra sex til man kan få positiv test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sødt af dig at komme med et så detaljeret svar :) er dog heller ikke så blank, at jeg ikke ved hvad der sker ved ægløsning :) havde biologi på A niveau i gymnasietiden, og der er trods alt lidt der har sat sig fast :) anede bare ikke noget om graviditets tests - så virkelig dejligt du lige ville briefe mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER