babyboy

Hvornår overvejer i endnu en bebs?

16 indlæg i dette emne

Jah .. min søn er 4 måneder, og det har været en rigtig hård start med ham, og det er stadig hårdt nogle gange ... har sagt jeg ik sku ha flere børn, meeen det var dengang..

jeg vil gerne ha en til, men ik nu, det tror jeg ik jeg vil ku klarer..

men når man læser om andre der er gravide, får jeg helt lyst ... selvom min graviditet ik var den bedste..

hvor lang tid er der gået før i blev gravide igen, og hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter et langt behandlingsforløb og en meget stram økonomi ( grundet egen betaling til barn nummer to ) har vi valgt ikke at få flere børn :) Vi er velsignet med to dejlige piger :loveshower :loveshower

Der gik lang tid før vores økonomi var bare noglelunde stabil igen, og vi vil også rigtig gerne købe hus en dag, så vi kan ikke lige finde pengene til det, en gang mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid med min søn, da min datter blev 2 år.

og jeg synes at den alder har været helt perfekt.

Hun er nu 3 år og meget mere selvstændig og så utrolig dygtig til at hjælpe.

Jeg blev også gravid da hun var 1 år, men der mistede vi.

- hvis vi ikke havde mistet, så havde det virkelig været hårdt at stå

med 2 børn så små.

Jeg tror slet ikke at min datter havde været klar til at blive storesøster

så tidligt.

Men jo jeg blev jo hurtigt skruk igen da vi havde fået den store, men så da hun blev 6 måneder, så

gik det lidt over - og da hun blev 1år kom det igen, hvor jeg som sagt blev gravid.

Men jeg er glad for at hun først var 2år da jeg blev gravid igen.

og når det er sagt, så kan det stadig være meget hårdt med 2 små børn.

og storesøsteren er ikke altid ligeså begrejstret for at dele opmærksomheden

med lillebror, når hun før fik den 100%.

Så stor :respekt til dem med pseudotvillinger.

(og må hellere lige nævne at vi altså ikke skal ha flere børn nu).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik i gang igen, da lillemanden var 8-9 mdr. Og det tog så også 11 mdr. før der var gevinst, så det var godt vi kom i gang.. Jeg mistede tidligt og kunne have haft en på 2 mdr. nu og tænker inderst inde, at det nok var godt nok, at det først er til januar, for der er Lauge jo noget ældre og kan måske snakke bedre og forstå flere ting.. Det håber jeg i hvert fald..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke nr. 1 endnu, men siden vi er i behandling kan jeg næsten garantere at vi vil gå i gang med nr. 2 så hurtigt som muligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. vi vil gerne at nr. 1 og 2 er aldersmæssigt tæt på hinanden, men jeg syntes ikke det er lutter lagkage altid med ham vi lige har fået, så nu må vi se hvor lang tid der går! Og så skal jeg gerne på arbejdsmarkedet først, hvis jeg ikke bare tager den direkte på barsel... igen :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne sagtens at vi skulle ha nr 2 nu .. er både fysisk og psykisk klar til at være gravid igen :)

MEN.. vi vil gerne nyde tiden med bare Silje lidt endnu.. og jeg vil gerne retur og yde lidt på jobbet inden da .. Men.. umiddelbart er planen indenfor 1½ års tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er det slut! ;)

Det var faktisk rimelig slut efter Isabella, pga meget træls graviditet og meget svær start. Og så har vi jo også min mands dreng, så vi synes egentlig der var nok :)

Men nu er jeg så gravid med lille Karoline, og jeg elsker hende allerede :loveshower MEN, denne gang skal jeg steriliseres bagefter. Jeg kan ikke fysisk holde til mere, og jeg synes også 3 er rigeligt til os :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kira er næsten 5 måneder. Vi starter igen efter min næste mens om 1 måneds tid. Så der vil hun være lidt over 6 mdr da vi ikke vil have at der er for langt imellem dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores dreng er snart 1½ år nu, og vi er lige gået i gang med nyt babyprojekt :) Vi vil gerne, at de er tæt på hinanden aldersmæssigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bliver fire inden lillesøster kommer til verden. Jeg er glad for at vi har haft fire år kun med ham og at vi har haft et år uden ble og sut.... Bare med stor dreng;) Hverken jeg eller hans far havde lyst til flere børn før nu, så det kunne vist ikke være anderledes;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej! :yay

Jeg har det nøjagtigt som dig! Jeg skulla hellere ALDRIG have flere børn, og min graviditet var et marridt! :gal

Men Men Men, det ændrede sig 2 uger efter jeg havde født, for der var jeg allerede klar. Jeg var nærmest misundelig på de højgravde jeg så og når jeg hørte at nu var den og den blevet gravide, tænkte jeg gid det var mig! :whistling Misforstå mig ikke, for jeg ELSKER min datter højere end ord beskriver, men jeg ved at jeg med sikkerhed skal være mindst en gang mere! :loveshower

Vi vil ikke have et for stort mellemrum mellem dem, så vi har snakket om at gå gang i projekt baby nr. 2 til april næste år, så vil der nemlig være 21 mdr. mellem dem, hvilket vi synes er en fin forskel. Det med med garanti hårdt med 2 ble børn, men hvem har os sagt det skulle være nemt?? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det har været en hård start at blive mor til en ret krævende dreng som William har været, ja så er jeg ved at være lidt skruk igen :whistling men det skal ikke være nu! Men indtil videre er tanken at starte på projekt nr. 2 til sommer. Jeg vil gerne have dem nogenlunde tæt på hinanden og der gik immervæk 8 mdr sidst inden der var gevindst, det har jeg også lidt i baghovedet...

Men jeg er IKKE færdig med små børn, heller ikke selv om det har været hårdt, for uanset hvad elsker jeg min lille dreng og alle de glæder der trods alt er ved at være mor :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var parat til nr 2 da jeg vågnede efter narkosen ved kejsersnittet på nr 1 (men da jeg sagde det til min mand, så han godt nok lidt vild ud i øjnene).

Fik besked på at lægerne at jeg ikke måtte bliver gravid før 1 år efter fødslen pga af risikoen for komplikationer. Godt 1 år efter fødslen gik vi så småt i gang, mistede en gang, men 22 mdr efter var der gevinst, så der bliver præcis 2½ år mellem vores børn hvis alt går vel de næste 10 uger.

- Og med hensyn til evt. nr 3, så håber jeg allerede på at det vil kunne lykkes også, selvom begge mine graviditeter bare har været forfærdelige og fulde af komplikationer, men synes at det er lykken at have børn.

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja min datter er jo ikke engang to uger gammel endnu, men jeg har sagt til min mand, at jeg er klar igen :whistling Den er han ikke helt med på... jeg håber på, at vi går igang igen indenfor et år, da vi skal have hjælp, og ingen ved, hvor lang tid, der vil gå, inden det lykkedes...hvis det lykkedes. Og jeg er jo ikke den yngste mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER