Girl Next Door

Er der nogen normale ting du ikke kan?

61 indlæg i dette emne

Jeg gad godt at kunne. Måske man så pruttede knap så meget :lol

Det tror jeg ikke det vil ændre på.. jeg er lige god til at bøvse og prutte :whistling

Jeg kan heller ikke pifte, ellers tror jeg faktisk jeg kan alt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan hverken pifte eller fløjte.

Jeg kan heller ikke strække mine ben lige op i luften hvis jeg ligger på ryggen. Ej heller nå jorden hvis jeg bøjer mig forover - stadig med strakte ben.

Tilgengæld kan jeg bøje KUN det yderste led på fingrene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Sikke en skæg tråd.. . :)Jeg har desværre ikke noget skægt at tilføje. Jeg kan ikke strække min højre tommelfinger, men det er fordi den engang har været forstuvet. :rolleyes Nå ja, og så kan jeg ikke fløjte. :whistling Folk har prøvet på at lære mig det i årevis, men jeg KAN bare IKKE!! Når drengene i folkeskolen lavede den der "fløjt når det bliver for frækt", så var jeg altid favoritofferet.. :rolleyes <_<

Jeg kan heller ikke fløjte.

Jeg kan få en lille piben ud, hvis jeg fløjter indad, men det tæller vist ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg misunder lidt dem, der IKKE kan pifte. Jeg kan godt nok ikke pifte "med vilje" men kommer nogle gange til at småpifte mens jeg taler. Ligesom Max Muldvarp fra Peter Plys <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg misunder lidt dem, der IKKE kan pifte. Jeg kan godt nok ikke pifte "med vilje" men kommer nogle gange til at småpifte mens jeg taler. Ligesom Max Muldvarp fra Peter Plys <_<

:lol ej hvor har jeg sjove billeder i mit hoved lige nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige komme i tanke om noget. Men den anden dag havde Buster en kammereat med hjem så lige var startet på fritidshjemmet og han kunne ikke skrige - den egenskab gad jeg godt mine børn havde arvet.

Hov kom itanke om at jeg ikke kan tage et hurtigt brusebad til stor irritation for min mand.

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke bøvse, pifte, fløjte og rulle med tungen.

Tilgengæld kan jeg så overstrække alle mine led i hele kroppen (ikke noget jeg er stolt af, men folk ser det altid som en god ting. Spørg mig ikke hvorfor?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan hverken pifte eller fløjte.

Jeg kan heller ikke strække mine ben lige op i luften hvis jeg ligger på ryggen. Ej heller nå jorden hvis jeg bøjer mig forover - stadig med strakte ben.

Tilgengæld kan jeg bøje KUN det yderste led på fingrene :)

- og så kan jeg ikke blive sådan rigtig vred!! :blink Har MEGET svært ved at skælde ud (i et højt toneleje) - jeg snakker altid stille og roligt, har meget få gange i mit liv råbt eller talt hårdt til andre personer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- og så kan jeg ikke blive sådan rigtig vred!! :blink Har MEGET svært ved at skælde ud (i et højt toneleje) - jeg snakker altid stille og roligt, har meget få gange i mit liv råbt eller talt hårdt til andre personer.

Der har jeg det lige omvendt. Altså jeg har svært ved at blive rigtig vred, men når jeg er det, så kan det godt nok også høres.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov jeg kan ikke mærke jeg når er mæt i god tid... :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke pifte - ikke engang i nærheden.

Som lille kunne jeg ikke knipse, men så blev jeg så stædig at jeg øvede det indtil jeg kunne!

Så kan jeg bare ikke få nok sukker. Det lyder underlig, men i ved godt det der filter andre har, med at nu føler jeg mig så "sød" at jeg ikke kan spise mere slik - det tror jeg kun jeg har oplevet to gange i mit liv.

Eneste undtagelse er drinks - de skal ikke være for søde. Hmm mærkeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke nyse flere gange i træk - jeg nyser een gang og så er der ikke flere skud i kanonen :rolleyes

Ha ha jeg er stik modsat.. kan ikke kun nyse en gang.. det er nærmere mellem 6-20 gange. I skulle høre mig i høfebersæsonen.

Desuden kan jeg ikke...

rulle på r'er

sove på højre skulder pga en skade

gøre mig skeløjet

holde mine tæer i ro, de vipper altid

slå en vejrmølle

pifte

... men hva faen jeg kan så meget andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke fløjte. :-(

Ville ellers gerne kunne men uanset hvad jeg gør kommer der ikke noget lyd ud. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er egentlig ret sjovt.

Jeg kan slet ikke bøvse - kan kun huske to gange jeg helt ufrivilligt har gjort det siden barndommen. Men når min far bøvser lyder det som en blanding af et hik og en bøvs. Ret sjovt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu indser jeg jo hvor mange ting jeg heller ik kan :P

-Jeg kan ikke sprede mine tæer

-Jeg kan ikke nå mine tæer når jeg bøjer mig forover med strakte ben

-Jeg kan kun rulle tungen til højre

-Jeg kan kun skele med det ene øje

-Jeg fløjter bedst ind ad, men det lyder som en røgalarm :D

-Jeg kan ikke pifte

Måske der er meget mere jeg ikke kan, men kan ikke huske det lige nu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rulle med tungen er også en umulighed her og jeg kan heller ikke rynke min pande ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke vippe med ørerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg vinker kommer der oftere kun en vil men den er så voldsomt så jeg flyver lidt tilbage i stolen samt jeg lyder som et live dyr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg vinker kommer der oftere kun en vil men den er så voldsomt så jeg flyver lidt tilbage i stolen samt jeg lyder som et live dyr.

Mener du ikke nyser eller hikker ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener du ikke nyser eller hikker ?? :)

Eller PRUTTER.... :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hikker skulle der ha stået. Grinet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke rulle min tunge så det lyder virkelig dumt når jeg skal tale spansk ;)

Pifte kan jeg heller ikke og det gad jeg ellers godt kunne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov jeg kan ikke mærke jeg når er mæt i god tid... :sandie

Er det normalt at kunne? :P Jeg kan heller ikke :whistling

Hov, men apropos de der ting, jeg KAN:

Jeg kan en mellemting mellem et hik og en bøvs. Aner ikke, hvad det er for noget, og kender ikke andre end mig, min mor og min mormor, der gør det. Men det kommer helt ufrivilligt, som en "indadvendt" bøvs, og lyder som om at man højt siger "HIIIYYYYRP". Er der andre, der kan det? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det normalt at kunne? :P Jeg kan heller ikke :whistling

Hov, men apropos de der ting, jeg KAN:

Jeg kan en mellemting mellem et hik og en bøvs. Aner ikke, hvad det er for noget, og kender ikke andre end mig, min mor og min mormor, der gør det. Men det kommer helt ufrivilligt, som en "indadvendt" bøvs, og lyder som om at man højt siger "HIIIYYYYRP". Er der andre, der kan det? :rolleyes

:balloons Jeg kan :rolleyes men det er sjældent at det sker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER