Guest LouiseB

Hvor mange børn vil du gerne have?

68 indlæg i dette emne

Jeg har ingen tvivl i mit hjerte om at jeg skal have mindst tre børn, og måske også fire - selvom mine unger ind imellem driver mig til vanvid, så mangler der en i flokken, vil så gerne have endnu en dreng, elsker bare at være drengemor :loveshower

Min mand er mere sådan ''Hmm, tjo, jaaaa'' hvis jeg ikke ville have flere børn, så var det helt okay for ham, omvendt vil have gerne være med til endnu en guldklump, da han ved hvor meget det betyder for mig :7himmel

Vi ved endnu ikke hvornår vi skal have en mere, jeg har lige fået nyt job, så de næste tre år, er der ihvertfald ikke babyer på tapetet :)

Men hvor mange børn vil du gerne have, og hvor mange vil din mand have?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har altid gerne villet have 3 børn.

Min kæreste ville kun have ét, men det er fuldstændig udelukket ;)

Så jeg tror vi ender på 2 styks :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have 2 eller 3 børn og min mand "vil gerne have et helt fodboldhold" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Min mand har 3 søskende, og han drømmer om at få en stor børneflok selv..... Gerne 4 ;)

Jeg er måske en smule mere tilbageholdende, men skal da ikke udelukke noget..... Nu tager vi én graviditet ad gangen, og så må vi se :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have 2 eller 3 børn og min mand "vil gerne have et helt fodboldhold" :rolleyes

Fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge enige herhjemme om, at vi gerne vil have 2 børn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu drømme jeg bare om at få en :rolleyes

Men er jeg heldig, så vil jeg da rigtig gerne have to, måske tre.. Det vil kæresten også gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her vil vi gerne ha 4 :P

har 3 stk nu og en¨på vej, så til februar skulle vores ønske gerne være opfyldt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den oprindelige drøm hed 6 stk mennn nu er tingene ikke lige gået som de var planlagt oppe i mit hoved så vi er vist enige om 4 stk hvir vi helt selv kan bestemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om 2 børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her siger jeg 2-3 styk, mens manden mener max 2.

Jeg er glad hvis jeg bare får en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja tror dekt bliver to. For jeg kan ikke holde til det.

Men håber på at dette barn også blive så dejlig som hendes bror så kan jeg ikke ønske mere :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil i hvert fald gerne have 2 og det er manden heldigvis enig i. Vi har har begge to søskende og synes det er et stort gode, så det vil vi også gerne give vores børn. Så må vi se om vi kan lave en 2´er også eller om Anna i sandhed er et lille mirakel :biglove

Jeg kan ikke rigtig forestille mig at få 3 børn, men vil på den anden side heller ikke udelukke det. Det må tiden vise :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmen for os er 3 børn. Om økonomien siger go´ for det, er jeg ikke sikker på, da det ikke er helt billigt at adoptere. Så vi ender nok på 2, hvis vi kan blive godkendt igen, når vi først har fået barn nr. 1 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi snakket om 3-4 børn, helst 4 :D

Men nu må vi se, hvor vindene bærer os hen og hvis vi kun får lillepigen, vil vi også være super lykkelige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ret enige om 2-3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have 3-4 styks :kuller

Desværre ser det ikke ud til at jeg forøger børneflokken inden for nærmeste fremtid da forholdet er ved at gå i opløsning :( Den mand jeg er sammen med nu vil vidst gerne have 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør ikke drømme mere. Pt. Håber jeg bare og kan være heldig og få én...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gerne have 3 styks og manden siden max 2. Indtil videre har vi 2 og det ender nok også der. Nogle dage er jeg mere skruk efter en mere, MEN andre dage har jeg det fint med de to banditter vi har :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pga. min sygdom regner vi med et enkelt. Men drømmen for os begge var/er 3. Hvem ved... kan være min sygdom mod forventning opfører sig pænt? Kan da også være jeg venter tvillinger? - man ved jo aldrig. Men lige nu, håber vi bare at alt vil gå vel, så vi kan få dette skønne mirakel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have 2, manden vil gerne have 3. Manden er nu begyndt at sige 4 for så håber han jeg vil indgå kompromis så vi ender på 3 :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne have 3-4 styks, og manden er enig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil utroligt gerne have mindst to - gerne tre, men nu har vi jo ikke ligefrem nemt ved at blive gravide så nu må vi se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne have 3-4 stk. da jeg altid har ønsket mig mange børn. :D

manden er heldigvis blevet omvendt på magisk vis og er nu enig i at vi skal have mere end 2 sammen. så nu må vi se hvor vi ender. :D

vi skal jo også lige have den første først. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min x og jeg var enige om 2 stk.. så kom nr 3 sådan MEGET MEGET ups.... lavet på p-piller.

Nu er jeg gravid med min nr 4 og min nye kærestes nr 1.

Vi er så MEGET MEGET MEGET enige om at vi IKKE skal have flere.

Havde aldrig regnet med mere end max 2. Og var ii mange år bange for at jeg ikk kunne få nogle (en mindre bivirkning af at vide at jeg er adopteret. Har altid vidst at mine forældre ikk kunne selv og var derfor bange for at jeg heller ikk kunne)

/Mette 39+3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER