MLM

Hvilken pusletaske har i

44 indlæg i dette emne

Jeg har den blå med fiskene fra Gaia og co til August, men det dur jo ikke til en lille pige vel :whistling

Jeg tænker bare total tøse taske med stor

Kom med jeres ideer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har NÆSTEN denne her fra Oilily.

Min er så ikke den "rigtige" pusletaskemodel. Men den er nøjagtig magen til, bortset fra at min ikke har pusleunderlag og læderhank - den har kun skulderstropperne.. Har været super glad for den. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har NÆSTEN denne her fra Oilily.

Min er så ikke den "rigtige" pusletaskemodel. Men den er nøjagtig magen til, bortset fra at min ikke har pusleunderlag og læderhank - den har kun skulderstropperne.. Har været super glad for den. :loveshower

[/quoteden er tøset :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, jeg har ikke brugt penge på en anden pusletaske end den der fulgte med barnevognen. Den er fin nok til mig. Den er sort og sølv, så minder på mange områder om mange af mine andre tasker i farverne. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fra Gaia og Ko i lilla fløjl.

Den er ikke pengene værd. Hvis jeg havde vidst bedre, havde jeg købt en god kvalitets lædertaske, men jeg blev bare så blændende forelsket, da netop denne model kom frem. :grin

Det var en fejl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har NÆSTEN denne her fra Oilily.

Min er så ikke den "rigtige" pusletaskemodel. Men den er nøjagtig magen til, bortset fra at min ikke har pusleunderlag og læderhank - den har kun skulderstropperne.. Har været super glad for den. :loveshower

den er tøset :whistling

:lolhit Ja, det er MEGET tøset.. :)

Så har jeg også en god undskyldning for at købe en ny, hvis vi engang får en dreng.. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har denne tøse-pige-taske fra Room Seven. Jeg ELSKER den stadig, og vi bruger den rigtig meget. Og så er den så rummelig, at den godt kan fungere som weekendtaske til Isabella også :glad

post-210-095655900 1309201650_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, jeg har ikke brugt penge på en anden pusletaske end den der fulgte med barnevognen. Den er fin nok til mig. Den er sort og sølv, så minder på mange områder om mange af mine andre tasker i farverne. ;)

Ej Heidi det bestemmer man jo selv :whistling :whistling Og jeg elsker tasker og kan bestemt ikke bruge den fra August :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fra Gaia og Ko i lilla fløjl.

Den er ikke pengene værd. Hvis jeg havde vidst bedre, havde jeg købt en god kvalitets lædertaske, men jeg blev bare så blændende forelsket, da netop denne model kom frem. :grin

Det var en fejl...

Hvad var der med den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Ja, det er MEGET tøset.. :)

Så har jeg også en god undskyldning for at købe en ny, hvis vi engang får en dreng.. :glad

Sådan har jeg det også :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået den hjem endnu, men jeg får en med sammen med barnevognen og det er den jeg kommer til at bruge. Den er Dark Beige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har denne tøse-pige-taske fra Room Seven. Jeg ELSKER den stadig, og vi bruger den rigtig meget. Og så er den så rummelig, at den godt kan fungere som weekendtaske til Isabella også :glad

Den er sød :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået den hjem endnu, men jeg får en med sammen med barnevognen og det er den jeg kommer til at bruge. Den er Dark Beige.

Hvilken en er den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var der med den

Synes det er vanvittigt, at en taske af fløjl skal koste 5-600 kr. ;)

Tasken er såmænd god nok, men den er ikke alle de penge værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en beige fra Gaia&Ko :) Det er den samme som vi havde til Mille og jeg er rigtig glad for vores... Synes der er god plads og så er den også pæn .. Måtte bare eje den i sin tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken en er den

Det er Emmaljungas taske, mener den hedder Sport.

Det er den her

post-1477-049420500 1309202949_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne gang har jeg købt en super lækker lædertaske fra Bianco. Den passe godt som pusletaske og senere som skoletaske! :)

Sidst havde jeg en oilily og den fik jeg bytte hele to gange fordi de gik i stykker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg har så planer om, at jeg selv vil sy min pusletaske... Og på den måde får vinteraftnerne til at gå :D

3462vme.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg har denne fra katvig.. og jeg eeeeelsker den....

og med matchende regnslag :)

2ccxkox.jpg

EDIT Undskylder, ser først nu at der står "pigemødre".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at bestille denne, inden så længe :)

ByStroom ' Aida' i brun :)

Pusletaske%20BA-AIDA%20brown%20baby%20Stroom.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har denne fra katvig.. og jeg eeeeelsker den....

og med matchende regnslag :)

2ccxkox.jpg

EDIT Undskylder, ser først nu at der står "pigemødre".

Det gør ikke noget har nemlig kigget på den i lysserød, men er der plads nok i den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at bestille denne, inden så længe :)

ByStroom ' Aida' i brun :)

Pusletaske%20BA-AIDA%20brown%20baby%20Stroom.jpg

Den er cool, og jeg er kommet meget i tvivl efter jeg har set den om det er sådan en jeg skal have istedet for en tøse taske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er vanvittigt, at en taske af fløjl skal koste 5-600 kr. ;)

Tasken er såmænd god nok, men den er ikke alle de penge værd.

Ok det er det som er i vejen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en beige fra Gaia&Ko :) Det er den samme som vi havde til Mille og jeg er rigtig glad for vores... Synes der er god plads og så er den også pæn .. Måtte bare eje den i sin tid :)

Der ha du jo nok været lidt smartere end mig, je har jo en rigtig drenge en og jo jeg kunne godt bruge den igen men men, jeg mener jo ny pigeaby n taske :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER