MLM

Hvilken pusletaske har i

44 indlæg i dette emne

Denne gang har jeg købt en super lækker lædertaske fra Bianco. Den passe godt som pusletaske og senere som skoletaske! :)

Sidst havde jeg en oilily og den fik jeg bytte hele to gange fordi de gik i stykker.

Super, har du et link til den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej jeg har så planer om, at jeg selv vil sy min pusletaske... Og på den måde får vinteraftnerne til at gå :D

3462vme.jpg

:goodluck :goodluck Glæder mig til at se billeder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Storksak Elizabeth, mønstret i lyse farver (kan ikke finde billede af den) og en Babymel http://www.purlogpersille.dk/shop/babymel-pusletaske-fra-5347p.html

Jeg er glad for begge, men synes det er enormt smart med de ekstra stopper der er på Babymel-tasken, så den kan sættes på styret af klapvognen.

Den er cool, er den rummelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg godt nok drengemor, men svarer lige alligevel :)

Jeg har en brun fløjl gaia og ko, som jeg brugte til Jonas.

Denne gang skal jeg have en Bystroom Aida i brun :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den som Glowin viser billede af, blot i grå. Har nu haft den i brug i en uge, og synes den er lækker og rummelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en fra by stroom, ikke aida, men kan ikke huske navnet. Den er grå og jeg er vildt glad for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok en lime, da jeg er drengemor, men jeg er MEGET glad for min pusletaske fra Fuzzies. Og den fåes i mange farver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at bestille denne, inden så længe :)

ByStroom ' Aida' i brun :)

Pusletaske%20BA-AIDA%20brown%20baby%20Stroom.jpg

Sådan en taske vil jeg også have, når en gang vi når så langt, netop fordi den kan have anden funktion end pusletaske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er cool, er den rummelig

Jeg har også sådan en taske fra baymel. Den er rigtig god, når man bare skal på indkøb og den skal hænge på styret, men vis man skal hvae lidt mere end basis tingende med, så er den ikke stor nok, så jeg har overvejet også at anskaffe mig en større taske...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes der er meget plads i katvigen - og den var større end jeg troede.

jeg bruger slet ikke alt pladsen.

men det kommer jo også an på hvor meget man vil ha med.

Havde den også med som sygehus taske og der var den fin i str.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sort Odder pusletaske, den havde jeg med Mick og genbrugte den med Freja. Og den findes i tøsede farver ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg godt nok drengemor, men svarer lige alligevel :)

Jeg har en brun fløjl gaia og ko, som jeg brugte til Jonas.

Denne gang skal jeg have en Bystroom Aida i brun :loveshower:

Jeg er jo også selv drengmor og det er derfor jeg skal have hjælp til en rigtig tøset taske :-))))))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den som Glowin viser billede af, blot i grå. Har nu haft den i brug i en uge, og synes den er lækker og rummelig.

Tak for info

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok en lime, da jeg er drengemor, men jeg er MEGET glad for min pusletaske fra Fuzzies. Og den fåes i mange farver

Har du et bette link :-))))))))))9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en taske vil jeg også have, når en gang vi når så langt, netop fordi den kan have anden funktion end pusletaske :)

Ja det er smart nok at den ligner noget andet og jeg syntes virkelig også den er mega fed, men jeg tror bare ikke jeg kommer til at bruge den til andet end pusletaske da man godt kan blive maks træt af en taske som du bruger hver dag i laaaaaaaaanng tid og den skal pakkes osv, men det er bare min holdning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også sådan en taske fra baymel. Den er rigtig god, når man bare skal på indkøb og den skal hænge på styret, men vis man skal hvae lidt mere end basis tingende med, så er den ikke stor nok, så jeg har overvejet også at anskaffe mig en større taske...

Ok, jeg vil gerne at der er plads til lidt til storebror også <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er smart nok at den ligner noget andet og jeg syntes virkelig også den er mega fed, men jeg tror bare ikke jeg kommer til at bruge den til andet end pusletaske da man godt kan blive maks træt af en taske som du bruger hver dag i laaaaaaaaanng tid og den skal pakkes osv, men det er bare min holdning

Men du kan jo fx blive ved med at bruge den som weekendtaske til børnene, når de bliver større og skal på weekend hos bedsteforældrene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes der er meget plads i katvigen - og den var større end jeg troede.

jeg bruger slet ikke alt pladsen.

men det kommer jo også an på hvor meget man vil ha med.

Havde den også med som sygehus taske og der var den fin i str.

Super mange tak, tror jeg må se den i real live for at kunne samligne den med den jeg har.

Min er jo en Gaia & co i twins str, så jeg var sikker på at jeg kunne have det hele og det erlidt den str. jeg leder efter igen. Men det lyder super at den en stor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men du kan jo fx blive ved med at bruge den som weekendtaske til børnene, når de bliver større og skal på weekend hos bedsteforældrene...

Ja det har du jo ret i men det batter bare ikke herhjemme for August vil da have sin Spidermann taske med.

Man får jo en holdning når man kommer i den alder :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER