Stbaby

Tager i hinandens mobil?

34 indlæg i dette emne

Her i huset har vi 5 mobiler og vi tager kun vores egen.

Hvis mandens ligger på bordet og ringer mens han er på wc tager jeg den ikke - men kan dog finde på at råbe til ham at den ringer.

Vi har også en fastnettelefon og den viser ikke nummer så den tager vi alle. Den der er tættest på når den ringer.

Jeg går ud fra at hvis der er nogen vi begge kender der ringer på hans mobil er det fordi de vil snakke med ham, så hvorfor skulle jeg tage den? Hvis det er vigtigt ringer de nok igen (eller ringer på min mobil).

Tager i hinandens mobiler?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kun hvis man beder den anden om det... fx hvis jeg står skræller kartofler og manden siger "din mor ringer" så svarer jeg "kan du ikke lige tage den?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vi godt finde på, især hvis det er nogle vi kender der ringer.

Vi har ikke fastnet telefonlængere, men numret er overflyttet til min mobiltelefon.

Jeg er nok værst til at tage hans telefon end han tager mig....han hører den nemlig ikke, siger han.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på hvad jeg laver hvis mandens ringer... Men 9 ud af 10 gange er det noget arbejde - og da jeg arbejder sammen med manden blir jeg nød t at tage den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager mandens telefon hvis den ringer og han har glemt den, eller er på wc. Han tager faktisk aldrig min, men jeg har næsten altid min telefon på mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager hinandens telefin hvis den ringer og vi lige er i nærheden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nogengange, men sjældent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tager mandens telefo, hvis den ringer og han ikke selv er i nærheden. Jeg siger altid H´s telefon, det er Gitte.

Vi har ikke fastnet, og nogle gange ringer folk til ham, for at få fat i mig eller omvendt.

Min mand tager også min telefon, hvis jeg ikke lige er i nærheden af den. Det er en fast aftale, som vi har, og nogle gange så får han da lige en hyggesnak med mine veninder eller min mor inden jeg får røret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt tage manden telefon hvis han er optaget, men kun hvis det er hans forældre der ringer, ellers lader jeg den bare ringe.

Manden tager aldrig min telefon, selvom jeg har sagt at han gerne må.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager ofte hinandens mobil hvis den anden lige er optaget..... Men det kommer lidt an på hvem det er.....

Når jeg får børn der er stor nok til at have mobiler vil jeg ikke tage den hvis den ringer.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på hvem det er.. hvis det er mandens forældre tager jeg den, men oftest lader jeg den ringe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun hvis vi beder hinanden om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun hvis vi beder hinanden om det :)

:ditto eller hvis jeg/vi ved der ventes et opkald fra en bestemt, og den anden lige er på en anden etage i huset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, vi tager hinandens telefoner. Her i går blev manden nærmest irriteret over at jeg ikke havde taget hans telefon, da den ringede mens han var i bad.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt finde på at tage mandens telefon, men jeg kan lige så godt finde på at lade være. Det kommer helt an på hvem der ringer.

Manden tager også min engang imellem, men det er sjældent for jeg har den som regel altid i nærheden af hvor jeg selv er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun hvis man beder den anden om det... fx hvis jeg står skræller kartofler og manden siger "din mor ringer" så svarer jeg "kan du ikke lige tage den?"

Det foregår på samme måde her hos os. Vi tager kun hinandens telefon, når den anden beder om det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, synes det er en privat sag og hvis det er vigtigt får vi afvide hvad det handlede om og det sammemed sms, vi deler heller ikke koder på dankort eller computer feks :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun hvis vi ber hinanden om det. Ellers ikk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i huset har vi 5 mobiler og vi tager kun vores egen.

Hvis mandens ligger på bordet og ringer mens han er på wc tager jeg den ikke - men kan dog finde på at råbe til ham at den ringer.

Vi har også en fastnettelefon og den viser ikke nummer så den tager vi alle. Den der er tættest på når den ringer.

Jeg går ud fra at hvis der er nogen vi begge kender der ringer på hans mobil er det fordi de vil snakke med ham, så hvorfor skulle jeg tage den? Hvis det er vigtigt ringer de nok igen (eller ringer på min mobil).

Tager i hinandens mobiler?

Ja det gør vi, hvis vi kender den der ringer fx. familie, venner og lignende... men ikke hvis det er arbejdsrelateret, altså et nummer der ikke er kodet ind - manden har nemlig arbejdsmobil!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør vi, hvis vi kender den der ringer fx. familie, venner og lignende... men ikke hvis det er arbejdsrelateret, altså et nummer der ikke er kodet ind - manden har nemlig arbejdsmobil!

Samme her :-)

Men kun hvis den anden ikke lige er i nærheden af sin telefon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager den hvis det er nogen jeg gider tale med - ellers ikke ;) Hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når min mands mobil ringer er det 9 ud af 10 gange fra hans arbejde, så nej den tager jeg ikke :) Hvis jeg kan se i displayet at det er en jeg kender og en jeg gider snakke med, så gør jeg, ellers ikke...

Han tager heller ikke min, med mindre jeg beder ham om det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager kun mandens mobil, hvis det er hans forældre der ringer. Han tager gerne min når den ringer og jeg er optaget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager hinandens telefin hvis den ringer og vi lige er i nærheden

Det samme her. Manden bruger ikke hans mobil som arbejdsmobil, endnu. Han har en arbejdsmobil, som han har fået af firmaet og den ringer aldrig efter kl. 16 = fyraften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det gør vi ikke. Vi råber på hinanden, skulle det ske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER