karina30

et godt råd søges.

33 indlæg i dette emne

Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg skal få min mand til at overgive sig med hensyn til BK.

jeg har fortalt ham om siden og om hvordan man kan snakke med DEJLIGE tøser i samme situation som os selv.

han er meget imod at folk ligger hele deres liv ind på en hjemmeside. det vil han bare ikke ha.

mit problem er at han ikke ved at jeg har en profil herinde, han tror bare jeg "kigger".

jeg ved at han bliver fuldstændig tosset hvis han finder ud af at jeg skriver herinde. HJÆLP.

Jeg synes BK er et fantastisk sted hvor man kan komme af med sine følelser og snakke med andre, få gode råd osv. jeg vil være meget ked af at skulle undvære det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også imod, at lægge hele mit liv ind på en side som denne, og jeg forstår ærligt talt ikke dem, der gør det. Man aner ikke, hvem, der kigger med <_<

Man kan sagtens have en profil og skrive "anonymt".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke forklare ham, at der er stor forskel på at være aktiv (anonym) bruger og så at ligge sit liv til offentlig skue på nettet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke forklare ham, at der er stor forskel på at være aktiv (anonym) bruger og så at ligge sit liv til offentlig skue på nettet?

Jeg tænkte det samme. Hvis du ikke lægger personlige oplysninger ud, så er der jo ingen der kan vide hvem du er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan vel stå ved det man fortæller? Ellers så ville jeg heller ikke "åbne" mig herinde. Men jeg ved hvem jeg er og hvad jeg står for. Og de ting jeg skriver herinde, er ting som jeg godt kan stå ved, og som jeg allerede har fortalt flere i min omgangskreds også. Så skulle vores nabo, eller andre, kigge med, så er det da helt ok. I have no secrets :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også imod, at lægge hele mit liv ind på en side som denne, og jeg forstår ærligt talt ikke dem, der gør det. Man aner ikke, hvem, der kigger med <_<

Man kan sagtens have en profil og skrive "anonymt".

Nu kan jeg jo læse du er "imod" mig.. og at du ikke forstår et menneske som mig.. fair nok! :rolleyes

Men som en af de andre piger - så skriver man (jeg) jo ikke noget man ikke ville stå ved i virkeligheden!

Der er så nogle emner man som "ikke-anonym" profil - måske brude lade være med at skrive sin mening om... eksempelsvis: an*l sex osv osv.

Sådan noget holder jeg mig fra og kommentere om - da jeg på ingen måde lægger skjul på hvem jeg er. For jeg har ikke behov for og sidde og være anonym.

Hvis alle sad bag en helt anonym profil - ville det dælme godt nok være nogle kedelige fora der var her på nettet! ;)

****

Til TS så var min mand i starten os lidt undrende over for at jeg skrev og fortalte om mit/vores liv på nettet. MEN er ikke tvivl om at han den dag i dag sætter stor pris på jeg kan få alle mine tanker mv. ud herinde.. Hvilket bestemt os er en af grundene til at vi har holdt ud og holder ved trods over 5 år i behandlingsverdenen.

Fordi jeg bliver ikke ved med at lade alle mine tanke og frustrationer gå ud over ham. Jeg har herinde en tråd, og en masse dejlige piger jeg kan snakke med om det.

Så jeg syntes du skal forklare ham at du jo ikke giver din adresse, hans navn eller noget andet i den dur til en masse mennesker. Det er bare dine tanker og frustrationer du får ud. ISTEDET for det er ham det går ud over.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg jo læse du er "imod" mig.. og at du ikke forstår et menneske som mig.. fair nok! :rolleyes

Men som en af de andre piger - så skriver man (jeg) jo ikke noget man ikke ville stå ved i virkeligheden!

Der er så nogle emner man som "ikke-anonym" profil - måske brude lade være med at skrive sin mening om... eksempelsvis: an*l sex osv osv.

Sådan noget holder jeg mig fra og kommentere om - da jeg på ingen måde lægger skjul på hvem jeg er. For jeg har ikke behov for og sidde og være anonym.

Hvis alle sad bag en helt anonym profil - ville det dælme godt nok være nogle kedelige fora der var her på nettet! ;)

****

Til TS så var min mand i starten os lidt undrende over for at jeg skrev og fortalte om mit/vores liv på nettet. MEN er ikke tvivl om at han den dag i dag sætter stor pris på jeg kan få alle mine tanker mv. ud herinde.. Hvilket bestemt os er en af grundene til at vi har holdt ud og holder ved trods over 5 år i behandlingsverdenen.

Fordi jeg bliver ikke ved med at lade alle mine tanke og frustrationer gå ud over ham. Jeg har herinde en tråd, og en masse dejlige piger jeg kan snakke med om det.

Så jeg syntes du skal forklare ham at du jo ikke giver din adresse, hans navn eller noget andet i den dur til en masse mennesker. Det er bare dine tanker og frustrationer du får ud. ISTEDET for det er ham det går ud over.

:kram2

Jeg er helt enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo sagtens bare være anonym bruger, ligesom mig fx?

Det kommer jo helt an på hvordan du har lyst til at dele dit liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg jo læse du er "imod" mig.. og at du ikke forstår et menneske som mig.. fair nok! :rolleyes

Men som en af de andre piger - så skriver man (jeg) jo ikke noget man ikke ville stå ved i virkeligheden!

Der er så nogle emner man som "ikke-anonym" profil - måske brude lade være med at skrive sin mening om... eksempelsvis: an*l sex osv osv.

Sådan noget holder jeg mig fra og kommentere om - da jeg på ingen måde lægger skjul på hvem jeg er. For jeg har ikke behov for og sidde og være anonym.

Hvis alle sad bag en helt anonym profil - ville det dælme godt nok være nogle kedelige fora der var her på nettet! ;)

****

Til TS så var min mand i starten os lidt undrende over for at jeg skrev og fortalte om mit/vores liv på nettet. MEN er ikke tvivl om at han den dag i dag sætter stor pris på jeg kan få alle mine tanker mv. ud herinde.. Hvilket bestemt os er en af grundene til at vi har holdt ud og holder ved trods over 5 år i behandlingsverdenen.

Fordi jeg bliver ikke ved med at lade alle mine tanke og frustrationer gå ud over ham. Jeg har herinde en tråd, og en masse dejlige piger jeg kan snakke med om det.

Så jeg syntes du skal forklare ham at du jo ikke giver din adresse, hans navn eller noget andet i den dur til en masse mennesker. Det er bare dine tanker og frustrationer du får ud. ISTEDET for det er ham det går ud over.

:kram2

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også enig med miss_matilde, dog formår jeg ikke selv at begrænse mig, så alt hvad jeg skriver gerne må blive læst af en kollega eller tilfældig nabo, og har derfor valgt at være lidt mere anonym.

Manden min synes også det var noget mærkelig noget med sådanne fora (startede jo på bryllupsklar og er nu herinde) men efterhånden er han begyndt at kunne se fordelene - her er jo et utal er erfaringer og gode råd samt idéer man ikke havde overvejet - samt at mange frustrationer/tanker kan blive luftet herinde og ikke gå ud over ham ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg jo læse du er "imod" mig.. og at du ikke forstår et menneske som mig.. fair nok! :rolleyes

Men som en af de andre piger - så skriver man (jeg) jo ikke noget man ikke ville stå ved i virkeligheden!

Der er så nogle emner man som "ikke-anonym" profil - måske brude lade være med at skrive sin mening om... eksempelsvis: an*l sex osv osv.

Sådan noget holder jeg mig fra og kommentere om - da jeg på ingen måde lægger skjul på hvem jeg er. For jeg har ikke behov for og sidde og være anonym.

Hvis alle sad bag en helt anonym profil - ville det dælme godt nok være nogle kedelige fora der var her på nettet! ;)

****

Til TS så var min mand i starten os lidt undrende over for at jeg skrev og fortalte om mit/vores liv på nettet. MEN er ikke tvivl om at han den dag i dag sætter stor pris på jeg kan få alle mine tanker mv. ud herinde.. Hvilket bestemt os er en af grundene til at vi har holdt ud og holder ved trods over 5 år i behandlingsverdenen.

Fordi jeg bliver ikke ved med at lade alle mine tanke og frustrationer gå ud over ham. Jeg har herinde en tråd, og en masse dejlige piger jeg kan snakke med om det.

Så jeg syntes du skal forklare ham at du jo ikke giver din adresse, hans navn eller noget andet i den dur til en masse mennesker. Det er bare dine tanker og frustrationer du får ud. ISTEDET for det er ham det går ud over.

:kram2

Jeg har intet imod dig eller andre, jeg forstår bare ikke, hvorfor man har et behov for at skrive om ALT (inkl om ens fortid, som man tydeligvis ikke er stolt over). Et forum som dette (eller andre) vil aldrig være det samme som et venskab irl. Tværtimod kan folk "snage" og finde ting, når man ikke lige har tænkt sig om. Det er ikke alle, der vil stå ved det, de skriver på et forum i virkeligheden.

kedelige fora? Da kun hvis man er ude efter sladder :) At spørge andre om børns udvikling eller lignende er noget helt andet end at beskrive diskutioner/skænderier man har haft med sin partner (for nu at tage et eksempel).

Kan man ikke finde udløb for sine tanker på en anden måde end via et forum, for at holde parforholdet ved lige, så tror jeg, man har et problem, der er større, end hvad man tror.

Man kan jo godt bede om råd eller høre andres erfaringer uden at beskrive detaljerende, hvordan bølgerne gik højt lørdag aften.

:blabla - jeg kan allerede se, at der er mange, der ikke er enige, og fred være med det. Vi er alle forskellige, og det skal der vel være plads til, ikk'? Jeg skrev bare, at jeg godt kunne forstå TS's mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, men så har jeg jo åbenbart et dårligt par forhold og intet liv.. Men ja hurra for at folk har sine meninger! :D

Og sorry girls - i er åbenbart ikke rigtig veninder når jeg har fået jer igennem bk... ;)

:btopic :btopic

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, men så har jeg jo åbenbart et dårligt par forhold og intet liv.. Men ja hurra for at folk har sine meninger! :D

Og sorry girls - i er åbenbart ikke rigtig veninder når jeg har fået jer igennem bk... ;)

:btopic :btopic

Neeeeeeeeiiiij der mistede jeg mine bedste venner.... snøøøøøft ... :lolhit hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg skal få min mand til at overgive sig med hensyn til BK.

jeg har fortalt ham om siden og om hvordan man kan snakke med DEJLIGE tøser i samme situation som os selv.

han er meget imod at folk ligger hele deres liv ind på en hjemmeside. det vil han bare ikke ha.

mit problem er at han ikke ved at jeg har en profil herinde, han tror bare jeg "kigger".

jeg ved at han bliver fuldstændig tosset hvis han finder ud af at jeg skriver herinde. HJÆLP.

Jeg synes BK er et fantastisk sted hvor man kan komme af med sine følelser og snakke med andre, få gode råd osv. jeg vil være meget ked af at skulle undvære det.

Jeg synes egentlig den er meget "nem" :)

Han skal på ingen måde bestemme hvor du færdes på internettet og hvor du har eventuelle online netværk.

Og du skal respektere ham ved ikke overskride hans grænser ved at dele billeder og info om private dele af jeres liv.

DINE følelser og DINE tanker er DINE. Det står dig derfor frit for om det er noget du vil dele med din mand, BK, andre fora, en veninde eller slet ingen. Det hverken kan eller skal han bestemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøser altså..... Kan vi nu lige holde kammertonen, og vende tilbage til det egentlige problem :balloons

Og til TS.... Jeg kan på en måde godt forstå din mands bekymringer, han ønsker ikke at detaljer om jeres liv ender i "offentligheden" , og har han set nogle af de mere private tråde herinde, så kan det jo godt se ud som om at man skal være meget åben for at være her.

Men tror du ikke du kan forklare ham at man sagtens kan være her, og samtidig bevare en stor del af sin anonymitet?

Det står jo helt frit for hvad man ønsker (eller ikke ønsker) at dele.

Jeg håber du får snakket med ham om det, for det er virkelig guld værd at have tøserne herinde at rådføre sig med :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til trådstarter: så synes jeg i skal snakke om, at du gerne vil være på disse fora, for at snakke om børn og få hjælp af andres erfaringer. Du kan fortælle, at du ikke vil dele ud af hele jeres privatliv, men at du jo er nød til at dele lidt ud af, hvad problemet er.

Og til Brun: jeg er bestemt ikke enig. For at kunne dele ens erfaringer eller få hjælp til et problem, så er man jo også nød til at dele ud af ens oplevelser, og dermed fragiver du dig noget af din annonymitet. Så ved at svare herinde, så fortæller du jp også noget om, hvem du er.

Og at lave tråde om ens liv osv, som jeg bla. også gør med vores adoption, så handler det for mig om at komme af med mine tanker, men også for at vores barn engang kan læse, alt det, som foregik inden vi fik det, og hvor ønsket det er, men også for at afhjælpe andre, som er på vej mod adoptionen.

At sige os, som bruger bl.a dette forum til, at komme af med ens tanker, de har seriøse problemer, så ser jeg det slet ikke sådan, for det kan altså også blive for meget babysnak med venner IRL, som måske ikke orker at høre så meget på det. Herinde kan man jo vælge at læse andres tråde eller lade være, hvis man ikke lige gider en dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er nem fyr manden, for du skal da være hos os :badgirl :badgirl

Ej dollar ham hvad det betyder for dig og at du hygger dig herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget enig med Vanni :)

Min mand var også noget skeptisk da jeg startede på det gamle BK men da han kiggede med på mine indlæg indså han hurtigt at det jo var ligesom når jeg snakker med mine veninder. Ikke noget han behøvede være en del af eller frygte :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt syntes jeg det er cool når folk står frem. Skriver deres rigtige historier med deres rigtige jeg.

Det er i min verden med til at gøre nettet meget mere "troværdigt".

Men jeg kan sagtens forstå at folk også vil være anonyme. Det kan jo grunde i mange forståelige årsager.

Når det er sagt kan jeg kun sige bare rolig. Det er helt ude af vores hænder. ;) ;)

Den nye generation af unge mennesker vil føre os ind i en helt ny tidsalder omkring brugen af nettet.

Der vil komme MANGE MANGE flere som online er "sig selv", med fuldt navn, email, mobilnummer, livshistorier og billeder. På godt og ondt.

Omkring din mand ved jeg ikke hvad jeg vil råde dig til. Det er jo JERES liv og folk er jo forskelligt anlagt :)

PS. jeg er meget glad for anonyme brugere. Dette gør at der også er online brugere på babyklar + bryllupsklar i arbejdstiden ;) ;)

Venligst

Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt syntes jeg det er cool når folk står frem. Skriver deres rigtige historier med deres rigtige jeg.

Det er i min verden med til at gøre nettet meget mere "troværdigt".

Men jeg kan sagtens forstå at folk også vil være anonyme. Det kan jo grunde i mange forståelige årsager.

Når det er sagt kan jeg kun sige bare rolig. Det er helt ude af vores hænder. ;) ;)

Den nye generation af unge mennesker vil føre os ind i en helt ny tidsalder omkring brugen af nettet.

Der vil komme MANGE MANGE flere som online er "sig selv", med fuldt navn, email, mobilnummer, livshistorier og billeder. På godt og ondt.

Omkring din mand ved jeg ikke hvad jeg vil råde dig til. Det er jo JERES liv og folk er jo forskelligt anlagt :)

PS. jeg er meget glad for anonyme brugere. Dette gør at der også er online brugere på babyklar + bryllupsklar i arbejdstiden ;) ;)

Venligst

Martin

Sig mig lige Martin hvornår smider du de briller :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig mig lige Martin hvornår smider du de briller :whistling

Det gør han aldrig.. det fordi han vil være anonym :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør han aldrig.. det fordi han vil være anonym :lolhit

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør han aldrig.. det fordi han vil være anonym :lolhit

:lol

Det var jo det jeg tænke han skriver jo selv at det nettet mere levende så af med de briller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte så lidt, at man vel godt kan være aktiv og rimelig anonym på samme tid?

Det tror jeg i hvert fald at jeg er :)

Min mand har flere gange truet med at melde sig ind på dette forum, men har fået forbud fra mig. Det her er MIT sted :D

Kan godt lidt se, hvad din mand mener, men jeg mener så også godt man kan være herinde og være aktiv uden at andre end du bestemmer hvem der skal kende til dit "sande jeg" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte så lidt, at man vel godt kan være aktiv og rimelig anonym på samme tid?

Det tror jeg i hvert fald at jeg er :)

Min mand har flere gange truet med at melde sig ind på dette forum, men har fået forbud fra mig. Det her er MIT sted :D

Kan godt lidt se, hvad din mand mener, men jeg mener så også godt man kan være herinde og være aktiv uden at andre end du bestemmer hvem der skal kende til dit "sande jeg" :)

Helt enig, jeg føler heller ikke at jeg er særlig kendt herinde, men du kunne jo lade ham kigge herind hvis han havde lyst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER