karina30

et godt råd søges.

33 indlæg i dette emne

Ha ha - jeg har skam haft flere billeder igennem bk tiderne uden hat og briller - :)

Måske er det på tide at jeg finder et nyt.

Der udover vil jeg lige tilføje at syntes der er super mange seriøse "anonyme " brugere herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er en af de 'anonyme', og det er der forskellige grunde til... Men en af dem er min mand, der ikke har det godt med at jeg 'udstiller' min familie :)

Desuden er jeg bare ikke en person, der deler mit liv og tanker med andre end mig selv - og så er det her sted jo et fabelagtigt sted at 'øve sig' - og få gode råd, hjælp og vejledning (selvom de, der er mere åbne, selvfølgelig også får større respons på deres tråde!)

Jeg synes ikke det gør mig mindre sandfærdig, og det har intet at gøre med at jeg ikke kan stå ved det jeg skriver herinde, for det kan jeg uden at blinke... Jeg synes bare det er rigtig dejligt at have dette sted, hvor jeg kan være mig uden at overskride mine eller andres grænser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en af de 'anonyme', og det er der forskellige grunde til... Men en af dem er min mand, der ikke har det godt med at jeg 'udstiller' min familie :)

Desuden er jeg bare ikke en person, der deler mit liv og tanker med andre end mig selv - og så er det her sted jo et fabelagtigt sted at 'øve sig' - og få gode råd, hjælp og vejledning (selvom de, der er mere åbne, selvfølgelig også får større respons på deres tråde!)

Jeg synes ikke det gør mig mindre sandfærdig, og det har intet at gøre med at jeg ikke kan stå ved det jeg skriver herinde, for det kan jeg uden at blinke... Jeg synes bare det er rigtig dejligt at have dette sted, hvor jeg kan være mig uden at overskride mine eller andres grænser :)

Dejligt at høre :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bund og grund vælger man jo selv hvor meget man vil dele med andre her på nettet. Nogle vælger at være meget anonyme, andre er mere åben..

Men jeg synes ikke at din mand skal bestemme omkring det med at ha en bruger herinde eller ej. Min mand er fuldstændig ligeglad med det. Han har jo selv en bruger på bil-fora, sku jeg forbyde ham det?

Man bestemmer helt selv hvad man skriver. Det vigtigste er vel at man kan stå inde for det skrevne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bund og grund vælger man jo selv hvor meget man vil dele med andre her på nettet. Nogle vælger at være meget anonyme, andre er mere åben..

Men jeg synes ikke at din mand skal bestemme omkring det med at ha en bruger herinde eller ej. Min mand er fuldstændig ligeglad med det. Han har jo selv en bruger på bil-fora, sku jeg forbyde ham det?

Man bestemmer helt selv hvad man skriver. Det vigtigste er vel at man kan stå inde for det skrevne.

Samme her :)

han synes bare nogle gange at det er lidt fjollet med nogle af de ting, vi tøser kan skrive om :bunny

Men ellers blander han sig helt udenom :)

og det skal han også bare, for hvis jeg vil sidde på BK, så gør jeg det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her :)

han synes bare nogle gange at det er lidt fjollet med nogle af de ting, vi tøser kan skrive om :bunny

Men ellers blander han sig helt udenom :)

og det skal han også bare, for hvis jeg vil sidde på BK, så gør jeg det.

Ha ha... Sådan er det også her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne sige tusind tak for alle de gode råd der er kommet. der er helt sikkert en masse der kan bruges.

takker for alle de fantastiske mennesker der er herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke, at jeg kan sige RET meget, som ikke allerede er sagt...

Dog vil jeg nævne, at jeg tror, at jeg kunne møde flere af brugerne herinde som HAR billede på, og alligevel ikke opdage, at det var dem. Jeg tror faktisk allerede at det er sket med bryllupsklar, hehe. Selvom der er billede, så ser man jo lidt anderledes ud i levende live, og nogen har måske tabt sig, taget på, farvet hår eller whatever. Jeg føler i hvert fald ikke at jeg er blevet semikendis inde i byen, selvom jeg har haft billede på både herinde og på diverse andre fora. ;)

Og jeg er RET åben omkring mit liv og mine holdninger (har måske lidt svært ved at holde igen, ligesom TiaK, nævner) men jeg er endnu ikke blevet rullet i tjære og fjer offentligt. ;)

Jeg kan godt forstå dem der har LYST til at være private, og det synes jeg er HELT fair, men personligt føler jeg ikke noget "farligt" over at give mig til kende. I hvert fald ikke på et venligt forum som babyklar. :)

Som Martin også er inde på, så bliver det jo også sværere og sværere at være anonym. Langt de fleste har vel efterhånden facebook, og der kan gud og hver mand jo også finde en. :)

Nå, det blev en lang smøre alligevel, haha. :whistling

Hvis jeg skal give et konstruktivt råd til dig, TS, så vil det være, at du og din mand sætter jer ned og finder ud af et kompromis. Jeg synes det er lige drastisk nok, hvis du slet ikke må være herinde, men I kunne jo lave en "kontrakt" om, hvad der må skrives og hvad der ikke må.

Det kunne f.eks. være:

Fornavn ok - Efternavn ikke ok

Billeder af dig ok - billeder af ham og børnene ikke ok

Problemer med veninder ok - problemer med manden ikke ok

Problemer med kærlighed og stress ok - Problemer med sex ikke ok

Generelle spørgsmål om børn ok - konkrete spørgsmål om JERES børn ikke ok

Eller hvad der nu passer til jer. :)

Held og lykke med beslutningen, håber du bliver herinde. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER