Dorita

Skal sættes i gang

26 indlæg i dette emne

Jeg var til strimmeltest + forsøg på hindeløsning i går. Den lille havde det heldigvis godt, men JM mente ikke jeg på nogen måde er på vej i fødsel. Så har fået en tid til igangsættelse onsdag aften. Det er sgi lidt trist at få at vide :(

Jeg prøver virkelig at tænke positivt. Når først vi er blevet forældre, er det jo nok lige gyldigt. Det lykkedes at blive gravid, vi er jo heldige. I løbet af denne uge, er jeg helt sikkert mor :wub

Men lige nu, har jeg bare en lidt trist fornemmelse i kroppen :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Jeg håber du alligevel går i fødsel af dig selv..... Men som du selv siger så er det jo i sidste ende ligegyldigt når du ligger med din baby i favnen..... Kan dog godt forstå dine tanker :kram2

Åhh du er mor lige om lidt, hvor er det skønt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Jeg kan godt forstå, at du er lidt trist, men tænk på Tumlepigen. Hun fik også tid til igangsættelse, og selvom vi ikke har hørt noget, er jeg nu ret overbevist om, at hun har født, og at det derfor ikke blev nødvendigt :)

Jeg krydser fingre for, at det samme bliver tilfældet med dig :goodluck

Under alle omstændigheder er du snart MOAR :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også sat i gang og min fødsel gik bare lige efter bogen og endda meget stærkt :loveshower Det er slet ikke så slemt og når baby er ude er ALT andet ligegyldigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev os sat i gang først med en stikpille og så skulle jeg komme igen dagen efter for at se om jeg skulle have en til..

Dagen efter kom jeg igen, der var sket meget lidt, så de prikkede bare hul på vandet istedet for stikpille..

Og kan love dig for der kom gang i veerne da de prikkede hul på vandet.. Men der gik så 14 timer fra de prikkede hul til jeg fødte lille manden..

Håber det kommer til at hurtigere med dig og du ikke skal udsættes for sådan et smertehelved som jeg var igennem..

Vil så sige at jeg ikke fik noget smertestillende udover Ilt.. skulle ihvertfald ikke stikkes..

Men fik ve-drop til sidst fordi jeg var ved at være træt og veerne var blevet langsommere..

Men var lykkelig da jeg lå med lille manden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sat igang med vores 2. barn, og det var den mest fantastiske fødsel, meget bedre end den første der gik igang af sig selv - så igangsætning er ikke nødvendigvis skrækkeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå rigtig godt :kram2

Held og lykke onsdag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du synes det er lidt træls, men tænk på du snart kan sidde med dit lille barn i armene :wub

Rigtig rigtig rigtig meget held og lykke! :goodluck

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå :) Nu bliver du også meget snart moar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have allesammen. Det varmer virkelig -I er skønne :loveshower

Glæder mig sådan. Skal bare have i dag og i morgen overstået <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dorita - skidt pyt med du skal sættes i gang - sidst på ugen er du MOR!!! (og jeg er så højgravid jeg sidder og tuder ved at skrive den sætning!)

Se, det ender sikkert med at rækkefølgen kommer til at holde - er begyndt at tro på jeg også skal sættes i gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige sige :goodluck :goodluck Imorgen det bliver stort :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sat i gang med begge mine drenge og begge fødsler var faktastiske gik lige som de skulle, så har kun gode erfaringer med igangsættelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med fødslen..

Håber at det kommer til at gå godt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke. Jeg er blevet sat i gang ved alle 3 fødsler.

Første gang pga jeg var gået 2 uge rover tid og 2. gang fordi jeg var gået i fødsels og havde haft veer konstant i 24 timer uden virkning og 3. gang pga en voldsom og farlig infektion så baby skulle ud hurtigst muligt.

Og jeg blev sat i gang med ve drop alle gangene og fik taget vandet når det var muligt (bare ikke her 3 gang, der var vndet selv gået) og jg synes det gik fint nok på nær når veerne kom lidt for hurtigt efter hinanden. Men der kan de jo bare skrue ned for droppet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det slet ikke øv mere :) Jeg glæder mig helt vildt :loveshower

Det er dejligt at høre jer sætte ord på de tanker, jeg jo egentlig havde. Og skøøønt med alle de oplevelser omkring igangsættelse :7:

Nu vil jeg bare nyde, at i dag er sidste dag jeg kan hygge mig med spark i maven. Går ud fra, det bliver med murren, rumlen og måske lidt smerter fra i aften. Og så i morgen eller i overmorgen. Uuuuuh..... :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre! :kram2 :loveshower

Jeg ønsker dig alt held og lykke med det hele.... Åhh hvor er det spændende!! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuuh det bliver spændende med i aften!!!

Jeg krydser fingre for at det bliver en nem fødsel :goodluck :goodluck :goodluck

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt. Du er snart moar :loveshower :loveshower Det er den mest fantastisk følelse. Og når du ligger med bebser i armene så glemmer du alt om de trælse følelser du har haft inden :kuller

EDIT: Ser så du glæder dig nu. Det kan jeg dælme godt forstå. Det er en helt speciel følelse at blive mor. Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke og jeg håber du får en nem fødsel :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre, at du har forliget dig med tanken :loveshower Håber du får en fantastisk fødsel - glæder mig til at læse om den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil tænke på dig i dag! Rigtig meget held og lykke. Jeg håber du får en god fødsel :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have. Nu skal jeg lige straks afsted, weeeee :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj, inden længe kan du sidde og nyde den lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tanker og :bd herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER