Luller01

Jeg er med på sidelinjen igen..

16 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Jeg vil egentlig bare lige fortælle, at jeg er lidt med på sidelinjen igen. Jeg ved ikke, hvor mange der kan huske sidst jeg var her (og det var vel også på det "andet BK".. Men jeg "kender" mange af jer, og har læst lidt med igen de sidste par uger - efter flere måneders fravær.

Jeg fik en SA i november 2010. Det slog simpelthen bunden ud af mig. Jeg græd i 3 dage. Det er ikke helt rationelt, ville mange nok mene. Det skete (heldigvis) tidligt i 7+0, og jeg er jo hverken den første eller sidste, som oplever det. Men jeg var altså bare helt ødelagt...

Ifølge min læge, var det en "uproblematisk SA". Jeg havde været hos ham 2 dage forinden for at få taget en blodprøve, fordi jeg var urolig! Jeg kan ikke forklare over hvad - der var ikke noget specifikt i vejen. Jo - mine graviditetstest blev ikke ret meget mere kraftige med tiden (altså dem med streger). Min læge er rigtig sød, og han sagde, at han da godt ville tage en blodprøve, hvis jeg var nervøs, men at der jo nok ikke var grund til bekymring. Da jeg skulle ringe efter resultatet havde jeg fået en SA den morgen.

Jeg er heldig, tror jeg. Min cyklus har altid været vildt præcis. Efter 17 års uafbrudt brug af p-piller, kom min mens 29 dage efter jeg stoppede med dem. Min cyklus er også vendt helt tilbage efter den SA. Dvs. den svinger mellem 27 og 29 dage, men det er jo stadig fuldstændigt som det skal være. Jeg kan tage positive ÆL-tests de fleste måneder, og vi har altså en rigtig fin mulighed for at "sætte ind" på de helt rigtige tidspunkter.

Men der er ikke sket noget siden..

Vi har prøvet i sammenlagt 16 måneder nu, og jeg er begyndt at blive mere og mere ked af det. Dette her, er uden sidestykke noget af det mest udfordrende og vanskelige - rent psykisk - som jeg nogensinde har været ude i. Jeg tænker ALT for meget over det - bruger min energi helt forkert. Jeg er ret sikker på, at jeg tænker mig selv ikke-gravid så at sige. Min krop er super stresset pga. min vilde tankevirksomhed.

Jeg har nu lagt en plan for at lette på stressen. Jeg har nogle løse ender, som jeg skal have taget hånd om. Nogle mennesker, som jeg skal have snakket med. Jeg er startet på min plan ved at konfrontere min chef med nogle forskellige ting, som jeg har været meget frustreret over. Jeg havde forberedt en - synes jeg selv - konstruktiv snak, og det blev heldigvis modtaget i rette ånd. 1 down - 3 to go..

Det lyder måske helt skørt, men jeg har brug for fred i sindet ;)

Det blev langt.. sorry. Jeg ville bare ikke læse med uden at give mig til kende. Og jeg har måske også behov for at komme af med nogle ting indmellem, hvor dette forum kan være en hjælp. Så nu kender i baggrundshistorien i store træk. Nogle dage bliver jeg også bare mere ked af at kigge med herinde, og så holder jeg mig væk :S

Ja, der var ingen der havde lovet, at det skulle blive nemt, men jeg var også helt uforberedt på, hvor svært det er, og har været.

Kram fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :)

Jeg vil egentlig bare lige fortælle, at jeg er lidt med på sidelinjen igen. Jeg ved ikke, hvor mange der kan huske sidst jeg var her (og det var vel også på det "andet BK".. Men jeg "kender" mange af jer, og har læst lidt med igen de sidste par uger - efter flere måneders fravær.

Jeg fik en SA i november 2010. Det slog simpelthen bunden ud af mig. Jeg græd i 3 dage. Det er ikke helt rationelt, ville mange nok mene. Det skete (heldigvis) tidligt i 7+0, og jeg er jo hverken den første eller sidste, som oplever det. Men jeg var altså bare helt ødelagt...

Velkommen (tilbage) :balloons

Kender selv alt for godt til det at miste og hvilken sorg det giver :( Og det er helt OK at være ked af det... Det kan jeg stadigvæk blive selvom, at det er et halvt år siden jeg mistede...

Håber at du finder glæden ved dette skønne forum og dets skønne medlemmer :lovebk

og jeg håber at du snart står med II igen :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen (tilbage) :balloons

Kender selv alt for godt til det at miste og hvilken sorg det giver :( Og det er helt OK at være ked af det... Det kan jeg stadigvæk blive selvom, at det er et halvt år siden jeg mistede...

Håber at du finder glæden ved dette skønne forum og dets skønne medlemmer :lovebk

og jeg håber at du snart står med II igen :bd :bd

Åh Anita. Jeg læste din historie, da jeg ville opdatere mig på nogle af de piger, som jeg har set her tidligere og som jeg har fulgt på Bryllupsklar. Jeg græd! Jeg håber virkelig, at vi må få vores ønske opfyldt.

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage!

Dejligt lige at lære dig lidt at kende :)

Kan godt forstå du synes det er hårdt - en SA er hårdt i sig selv - men 16 måneder er altså også rigtig lang tid! Håber du snart står med to streger og at det hjælper dig at få styr på de andre ting i dit liv - ro i sindet er altid rigtig godt :)

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til(bage) :hurra

Er ked af du har mistet, og jeg håber du snart får en positiv test igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage søde Luller. Jeg har sådan tænkt på dig. Håber snart det lykkes igen for dig og manden. Jeg er sikker på, at I bliver super gode forældre.

Du ved, hvor du kan finde mig, hvis du har brug for at snakke.

Kiss.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage!

Dejligt lige at lære dig lidt at kende :)

Kan godt forstå du synes det er hårdt - en SA er hårdt i sig selv - men 16 måneder er altså også rigtig lang tid! Håber du snart står med to streger og at det hjælper dig at få styr på de andre ting i dit liv - ro i sindet er altid rigtig godt :)

:bd

Tak! Og ja - ro i sindet må være den rigtige vej frem - uanset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til(bage) :hurra

Er ked af du har mistet, og jeg håber du snart får en positiv test igen :kram

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage søde Luller. Jeg har sådan tænkt på dig. Håber snart det lykkes igen for dig og manden. Jeg er sikker på, at I bliver super gode forældre.

Du ved, hvor du kan finde mig, hvis du har brug for at snakke.

Kiss.gif

Tak søde Nina,

Det har været hårdt de sidste måneder. Selvom mange ting egentlig fungerer fint, så overskygger det her bare ligesom det hele.. :(

Men jeg er glad for din (jeres) opbakning og omsorg. Jeg vil forsøge at "bruge" jer lidt mere fremover.

Krammer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Luller!

Velkommen tilbage :kram

Jeg er så ked af at høre du blev slået sådan ud af din SA, men jeg kan GODT forstå det! Det lyder som om du er meget bevidst om dig selv og Jeres 'projekt' og jeg kender kun alt for godt fornemmelsen af, at man tænker sig 'ikke-gravid' - det tænkte jeg godt nok også tit! Og selvom tankerne kan påvirke, så tror jeg altså på, at det nok skal lykkes for Jer også. I har jo bevist, at I kan blive gravide sammen og det er i hvert fald mere end mange kan sige.

Jeg ønsker Jer alt mulig held og lykke og glæder mig til at have dig tilbage!

Tusind :kram2 og :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :kram :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En KÆMPE krammer til dig sødde, og velkommen tilbage :kram :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :kram :balloons

Tusind tak :)

Velkommen tilbage :balloons

Tak skal du have :lovebk

En KÆMPE krammer til dig sødde, og velkommen tilbage :kram :balloons

Tak for det søde Mette - og sikken fin mave du må have fået efterhånden!! Stort tillykke og held med det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Luller!

Velkommen tilbage :kram

Jeg er så ked af at høre du blev slået sådan ud af din SA, men jeg kan GODT forstå det! Det lyder som om du er meget bevidst om dig selv og Jeres 'projekt' og jeg kender kun alt for godt fornemmelsen af, at man tænker sig 'ikke-gravid' - det tænkte jeg godt nok også tit! Og selvom tankerne kan påvirke, så tror jeg altså på, at det nok skal lykkes for Jer også. I har jo bevist, at I kan blive gravide sammen og det er i hvert fald mere end mange kan sige.

Jeg ønsker Jer alt mulig held og lykke og glæder mig til at have dig tilbage!

Tusind :kram2 og :kiss

Jeg troede faktisk også, at jeg var lidt stærkere, end jeg åbenbart er. Eller også er det "temaet", som bare kan bringe mig i knæ..:boo

Tak for din søde opmuntring og opbakning. Jeg glæder mig til at følge med i din vej til en arving af familieimperiet :lolhit

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons :balloons Velkommen :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER