MissingLink

Vil I være søde at sende en tanke til Stinnamusen

60 indlæg i dette emne

sender en masse gode tanker og håber snart de får noget besked så hun kan komme med hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhhh nej dog, hvor er det dog bare en træls oplevelse for hende... :kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke dog en omgang :( Håber det bedste herfra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha sikke noget, håber det alleredste :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tanker herfra :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, hvad hun ikke skal igennem!! Men når det er overstået, står hun forhåbentlig med nogle svar og endnu bedre med en løsning..! Det håber jeg :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh... sikke dog en situation at stå i. Sender alverdens gode tanker og håber på gode nyheder :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender tanker mod Stinna. :kram

Håber hun snart er hjemme hos H igen og hos os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været her så meget på det sidste og aner ikke hvor jeg skal lede efter hendes tråd - hvad er der sket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tanker, sikke en omgang hun skal igennem oveni alt det andet!!!

Du skal kigge i Miss Mathildes tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været her så meget på det sidste og aner ikke hvor jeg skal lede efter hendes tråd - hvad er der sket?

Hun er i Kiel og er blevet opereret. I #678, i hendes behandlingstråd, står der lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER

Hun er i Kiel og er blevet opereret. I #678 står der lidt.

Christina altså... du bare så topsej til det der med at linke :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina altså... du bare så topsej til det der med at linke :D :P

Ja jeg ved det godt :haha Ved skutte hvad der går galt - fandt jo endelig ud af det og har gjort fuldstændig det samme igen, men det skal jeg så bare ikke kunne finde ud af :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina altså... du bare så topsej til det der med at linke :D :P

Og her troede jeg, at jeg kunne skynde mig og slette det uden nogen opdagede det :whistling men så har du quotet mig, så nu kan jeg ikke slippe om den :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg sidder her trist og er heldigvis alene på work i dag for jeg sidder bare og griner højlydt.. fantastisk.. du har i den grad reddet mit humør.. og ja selvfølgelig har jeg qoutet dig... jeg nåede det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol jamen så er det jo ikke helt dårlig at dumme sig :D Må huske, næsten gang, at du er lynhurtig :lol Måske jeg bare skal lade være med, at forsøge mig med at linke en anden gang :D

:kram2 Håber ikke du er alt for trist :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogen, som ved noget nyt??? er lidt bekymret for ynglings-stinnamusen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogen, som ved noget nyt??? er lidt bekymret for ynglings-stinnamusen...

Hun er endelig på vej hjem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja,endelig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke set den her tråd før.. Godt at høre du er på vej hjem søde Stinna :) Håber du komme hjem med, trods alt gode nyheder og at det er gået godt..

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt hun er på vej hjem - håber ikke de fandt noget skidt i den venstre æggeleder... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i dog nogle helt fantastiske kvinder :loveshower

Ja som skrevet - så ventede vi 6 timer - før de kørte mig afsted til operation torsdag... derefter ventede jeg 1/2 time i "holding area"... kom ind til operationen kl 13... husker intet andet end jeg vågnede på opvågningen - med store smerter - bloddræn hængende ud af maven - og med et STORT savn efter min H...

Da de trillede mig tilbage til mit værelse - lagde jeg godt mærke til kl var 16.50 - hvilket jeg IKKE kunne forstå - da det jo kun sku tage en halv time???!

Da jeg kom tilbage til stuen - ventede vi IGEN IGEN IGEN. Fik afvide at lægen ville kigge ind snarest. MEN at jeg skulle blive <_< Ikke noget om HVORFOR.

Ved 20 tiden vendte H snuden hjem mod mine forældre - 1 times kørsel derfra. Og jeg var overladt til mig selv på et tysk hospital.

Regnede stærkt med han kon her til morgen og så kunne vi komme hjem... MEN lægen dukkede op ved 7 tiden - for at fortælle de "dårlige" nyheder:

De fandt forvoksninger inde bag livmoderen og i "douglas"... derudover er min højre æggeleder LUKKET - og den venstre så meget underlig ud... :huh Den var helt boblet - så de tog en prøve af den - da de er bange for det er kræft. Svaret kom ikke i dag - så jeg skal vente med at få svar til tirsdag..... :unsure

Lægen ved stuegang i morges, sagde jeg skulle have pillet droppet og drænet ud - så jeg var klar til at komme hjem senere... HELE dagen rykkede vi i sygeplejerskene for at de skulle komme... da lægen så dukkede op over middag - kiggede han noget på drænet der stadig hang ud og spurgte hvad pokker det lavede der endnu?! Jeg måtte komme hjem så snart det var fjernet!

Så rykkede vi igen igen i sygeplejerskene.. og til sidst gik H ud og sagde at NU ville "Frau Hansen" altså hjem...

Endelig fik jeg pillet drænet ud (av for en i hele hule helvede!!!!) og så kigger hun på mig og sagde at jeg måtte komme hjem om 2 timer... :blink 2 timer??? Hun rettede det dog hurtigt til 1.. da hun godt kunne se det ikke gik mere.

Stod ud af sengen og gjorde mig lidt præsentabel og se på - nåede og lave lidt sudoko.. og 45 min senere kom hun retur - kiggede på forbindingen og sagde jeg måtte tage hjem...

Det tog os ikke 2 min at nå ud og ned på gaden!!! HJEEEEEM!

Tror ikke jeg behøver og fortælle hvor ked og trist jeg har været det seneste døgn... tankerne fiser rundt i hovedet - og jeg står nu tilbage med en følelse af: HVORFOR har OUH ikke opdaget det her? HVORFOR Har de ikke tjekket mig?

Vil sige tusind tak til alle jer der har tænkt på mig/os og sendt søde tanker, knus og kram...

(og Blomster... :biglove TAK søde Vanni)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha for en omgang søde! :( kan man ik klage over OUH når de har overset sådan noget. Noget de selv havde sagt de ville holde øje med. Kæmpe kram til jer søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sødeste Stinnamus, kan i ikke klage over OUH, over mangel på alt??? og hvad angår blomsterne, så tænkte jeg, at du havde brug for lidt opmuntring. Du er der altid for os andre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER