MissingLink

Vil I være søde at sende en tanke til Stinnamusen

60 indlæg i dette emne

godt at høre at du er kommet hjem, men for pokker sikke noget :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak i søde piger :kram:

Vi har os bestemt os for vi vil sende et brev til formanden for Danmarks fertilitetsselskab - hun er nemlig afdelings biolog på OUH - og så har vi snakket personligt med hende flere gange. Vi finder det på ingen måde okay :(

Dum som jeg var - har jeg lige været inde og læse om "kræft i æggestokkene" - følte jeg blev nød til at læse om hvordan og hvorledes.... <_< DUMT!!! MEGET DUMT!!! :gal

Tror bare jeg skal vralte ind i seng - og putte min orange krop under dynen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak i søde piger :kram:

Vi har os bestemt os for vi vil sende et brev til formanden for Danmarks fertilitetsselskab - hun er nemlig afdelings biolog på OUH - og så har vi snakket personligt med hende flere gange. Vi finder det på ingen måde okay :(

Dum som jeg var - har jeg lige været inde og læse om "kræft i æggestokkene" - følte jeg blev nød til at læse om hvordan og hvorledes.... <_< DUMT!!! MEGET DUMT!!! :gal

Tror bare jeg skal vralte ind i seng - og putte min orange krop under dynen...

åhhh nej søde, håber virkelig, at du kan få lidt ro i hovedet, når du kravler under dynen... :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Håber du kan finde ro til at sove og at det snart bliver tirsdag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak igen igen piger...

Det fortsætter bare med nogle møg dage. Tror i ikke der lå regningen fra OUH i postkassen?! Af alle tidspunkter så dukker den op nu.... <_< <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak igen igen piger...

Det fortsætter bare med nogle møg dage. Tror i ikke der lå regningen fra OUH i postkassen?! Af alle tidspunkter så dukker den op nu.... <_< <_< <_<

:( :kiss Det er bare typisk og bare ikke spor rart :( OUH skulle bare have nogle :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

søde ven, du ved vi altid der her for dig.

Og OUH skal da i hvertfald have af vide, at de ikke har gjort deres arbejde ordentligt, og derfor bør de enten vælge at gå ned i pris, eller at i ikke skal betale. Men få betalt regningen, og så må de refundere beløbet efter klagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( åh nej sikke da en opdatering, hvor er jeg ked af at høre de og OUH skulle bare have nogen :klap :klap :klap

Jeg kan fortælle dig at det er det samme ved mig. De fandt ud af genfejlen og det manglende mannanbindende lektin. De har ALDRIG undersøgt mig i æggelederne og livmoderen og jeg var faktisk ret overrasket da de i Rom fortalte mig at jeg var fyldt med arvæv i livmoderen pga. alle de gange jeg havde MA hvor de fjernede det.

Men jeg er rigtigt ked af at høre det og jeg håber og beder til at det ikke er kræft :kram :kram :kram :kram :kram :kram Det er godt du får svar så hurtigt trods alt, men alligevel lang tid at gå og være bange. Føler virkelig med dig. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER