shirley

Hvornår begynder kvalmen??

23 indlæg i dette emne

Nu er det 5 et halvt år siden jeg fødte min datter og jeg kan dårlig huske hvornår kvalmen startede men jeg kan bestemt huske at jeg kastede op hele graviditeten igennem :o

Kan i huske hvor langt i var henne før jeres kvalme startede??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde meget let kvalme og kastede ikke op overhoved.. så måske du bare er heldig.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en smule kvalme i starten, men det var til at holde ud. Jeg har ikke kastet op på noget tidspunkt. Jeg tror kvalmen startede da jeg var omkring uge 4-5 og forsvandt omkring uge 12-13.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 7+0 og har stadig ikke haft så meget som snerten af kvalme. Jeg tror jeg slipper helt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener jeg var i uge 7 eller 8 da kvalmen sneg sig ind på mig - og så varede den 3-4 uger mener jeg. Se evt. min tråd - der har jeg sikkert skrevet om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme startede i uge 4. Jeg kastede op fra uge 10 og det stoppede vist omkring uge 14, mener jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har på intet tidspunkt haft kvalme - Så nogle slipper altså helt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen kvalme her, håber du slipper denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med vores første datter fik jeg let kvalme i 6. uge og kunne klare den med et par mariekiks og kastede kun op én gang i hele graviditeten.. :)

Her anden gang fik jeg kvalme i 5. uge og det var et helvede :( Jeg kastede op flere gange om dagen hver dag frem til uge 12.. Så her var det meget forskelligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang allerede inden jeg testede posistiv <_<

Denne gang har det nok været omkring 6.- 7. uge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik kvalme, når vi kørte bil og så fik jeg sur mave inden jeg skulle sove.

Jeg kastede op når jeg var nervøs - ved lægebesøg og scanninger, ellers ikke..

jeg kan stadig godt få sur mave inden jeg falder i søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke haft kvalme nogle af gangene :) Håber du slipper helt for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :-) jeg håber på det bedste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke haft kvalme nogle af gangene :) Håber du slipper helt for det.

LUCKY YOU!! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke haft kvalme overhovedet eller opkast, priser mig lykkelig for det :) Men det burde hvis være indenfor de første tre måneder det skal komme eller slipper man hvis for det - har jeg hørt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er i dag 7+2 og har ikke været ramt af kvalme, så satser på at slippe for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde en meget lille smule kvalme allerede inden jeg testede positiv, men egentlig morgenkvalme fik jeg i uge 8. Det varede frem til uge 15.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke haft kvalme... før nu her, hvor lillefisen er rykket mere op ad og skupper til det hele indvendigt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang tror jeg det startede omkring uge 3-4 stykker og varede til uge 16-17 - efter det havde jeg kun kvalme hvis jeg ikke spiste små måltider regelmæssigt eller hvis jeg ikke spiste lidt på sengekanten før jeg stod op...

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg ventede vores søn havde jeg ingen kvalme havde en enkelt opkastning omkring uge 6-7 stykker men ellers intet.

Nu er jeg jo så gravid igen ;) Og mine opkastninger startede allerede inden jeg viste hvilket årsag de havde... Og lad mig sige nu har jeg døgn kvalme!... jeg kan vågne om natten fordi jeg har kvalme... Mine vitaminer tager jeg til aften, for tager jeg dem til morgen kommer de retur.... Behøver jeg at sige, at jeg ikke synes det er sååååååå fantastisk at være gravid lige nu. Håber at det fortager sig senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 6 uger henne og har kvalme så det basker... Det er godt nok ulideligt...

Håber godt nok ikke det fortsætter hele vejen igennem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg ventede vores søn havde jeg ingen kvalme havde en enkelt opkastning omkring uge 6-7 stykker men ellers intet.

Nu er jeg jo så gravid igen ;) Og mine opkastninger startede allerede inden jeg viste hvilket årsag de havde... Og lad mig sige nu har jeg døgn kvalme!... jeg kan vågne om natten fordi jeg har kvalme... Mine vitaminer tager jeg til aften, for tager jeg dem til morgen kommer de retur.... Behøver jeg at sige, at jeg ikke synes det er sååååååå fantastisk at være gravid lige nu. Håber at det fortager sig senere.

Sjovt, at det er så forskelligt... Tror du så det er en pige maven gemmer på denne gang? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt, at det er så forskelligt... Tror du så det er en pige maven gemmer på denne gang? ;)

Hvad maven gemmer på finder vi først ud af efter sommerferien ;) Men de kloge siger jo også at der ikke er 2 graviditeter der er ens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER