TroldeMor

Kjole til barnedåb

34 indlæg i dette emne

Marlon skal jo døbes om halvanden måneds tid, og jeg ville rigtig gerne have en kjole på.... Men da jeg desværre ikke endnu er kommet af med mine "baby-kg", er det lidt af en udfordring for mig.... Også fordi jeg slet ikke ved hvad der sidder pænt når man vejer det jeg vejer nu.

Er der nogen af jer der kan hjælpe?? :)

mine "krav" til kjolen er:

str: L/XL tror jeg

farve: helst kongeblå, men ellers anden blå eller sort.

og så skal den være med ærmer....

Jeg har selv fundet frem til disse: (men vil MEGET gerne have flere forslag!)

nr. 1 (men ville helst have med to ærmer)

nr. 2 (denne hælder jeg nok mest til, ville bare ønske den var blå)

nr. 3 (og så med kongeblåt bånd om maven i stedet)

nr. 4 (ville gerne have set den på en model)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes kjole nr 3 er super fin. Den bliver da også ekstra fin med et blåt bånd i stedet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besvaret (redigeret)

Man siger sort slanker, men det er en løgn - det ville være nemmere at guide dig, hvis du kunne tage et fuld figurs-billede.

der er jo desværre mange uskrevne regler om hvordan sådan noget sidder bedst i forhold til figurer :P

umiddelbart hvis jeg var dig, ville jeg vælge noget som du allerede har, men i hvidt, da det sorte begrænser lidt. specielt hvis du vil ha' den kongeblå farve til at træde ud, vil hvid være bedre. :)

noget andet er også at hvis du vil fremhæve din figur, er et godt træk nemlig et mavebælte, har du store bryster, skal det helst sidde lidt højt, mangler du talje er det en god ide med et bræt bælte :)

Redigeret af tazdiginez

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes kjole nr 3 er super fin. Den bliver da også ekstra fin med et blåt bånd i stedet :glad

Just my words!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal den være ensfarvet? L/XL er det dét der svarer til en str. 42?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle forslag her...

Tunnika og så med et par leggings indenunder

Denne er mere kropsnær, men kunne også være rigtig sød

Denne er hvid med blåt mønster men også sød

Kjolen her er også en mulighed (synes jeg)

Denne her synes jeg også er rigtig sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige en mere :rolleyes

Kjole

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes kjole nr 3 er super fin. Den bliver da også ekstra fin med et blåt bånd i stedet :glad

Ja, den er jeg også lidt vild med... Måske jeg prøver at bestille den hjem.... Man kan jo altid returnere den hvis det er :)

Man siger sort slanker, men det er en løgn - det ville være nemmere at guide dig, hvis du kunne tage et fuld figurs-billede.der er jo desværre mange uskrevne regler om hvordan sådan noget sidder bedst i forhold til figurer :Pumiddelbart hvis jeg var dig, ville jeg vælge noget som du allerede har, men i hvidt, da det sorte begrænser lidt. specielt hvis du vil ha' den kongeblå farve til at træde ud, vil hvid være bedre. :)noget andet er også at hvis du vil fremhæve din figur, er et godt træk nemlig et mavebælte, har du store bryster, skal det helst sidde lidt højt, mangler du talje er det en god ide med et bræt bælte :)

Uhh... Har ikke lige nogen billeder i fuld figur efter fødslen :)

Men jeg har en forholdsvis stor barm, smallere talje, og brede hofter.... Og så selvfølgelig lidt efterfødsels hængemave ;)

Skal den være ensfarvet? L/XL er det dét der svarer til en str. 42?

Hmmm, nej ikke nødvendigvis.... Men helst :)

Jeg tror nok at L=42 og XL=44

Jeg har nogle forslag her...Tunnika og så med et par leggings indenunderDenne er mere kropsnær, men kunne også være rigtig sød Denne er hvid med blåt mønster men også sødKjolen her er også en mulighed (synes jeg)Denne her synes jeg også er rigtig sød

Uhhh... Sikke nogle gode forslag! :glad

Jeg synes specielt den første er rigtig sød! :)

Fandt lige en mere :rolleyes Kjole

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes kjole nr 3 er super fin. Den bliver da også ekstra fin med et blåt bånd i stedet :glad

Meget enig her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov.... Fandt også lige DENNE :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ammer du? For det er da ikke alle disse kjoler du kan amme i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er til ebay er der DenneKan du lide sådan noget ?Denne

Uhhh.... Den der nummer 2, maxi-kjolen i blå, den er da helt fantastisk :loveshower

Men spørgsmålet er jo så bare hvordan sådan en vil sidde på mig :blink ;)

Ammer du? For det er da ikke alle disse kjoler du kan amme i?

Nej det gør jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh.... Den der nummer 2, maxi-kjolen i blå, den er da helt fantastisk :loveshower

Men spørgsmålet er jo så bare hvordan sådan en vil sidde på mig :blink ;)

JEg har jo denne det jo næsten samme bare uden ærmer.. og jeg elsker den, den er meget løs... og giver sig ekstrem meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg har jo denne det jo næsten samme bare uden ærmer.. og jeg elsker den, den er meget løs... og giver sig ekstrem meget..

Jeg har den også i versionen med stropper... Skal bruge den til konfirmation om 14 dage .. - Den giver sig så meget at der er plads til maven i den .. :)

og stoffet er ret lækkert.. det nærmest smyger sig lidt flagrende til kroppen.. bestemt ikke den sidste jeg har købt af dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den samme kjole som Majken - havde den på 1 måned efter Lærke kom til verden, og det var en fantastisk kjole at have på. (Min er også med stropper over skuldrene - og så i lilla!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh.... tror da nok jeg er nødt til at shoppe den :D

Men den kan kun fås i medium... er det mon stort nok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

str. L anden farve

Kan lige kigge senere i dag hvilken str. jeg har...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole er i str. L... næste gang vil jeg købe en M tror jer... de kan virkelig give sig meget og hænger jo løst fra brystet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået købt kjole?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået købt kjole?

Nej :(

Jeg ved ikke helt om jeg tør købe én på nettet...... Gider ikke alt det bøvl med at returnere :rolleyes

Men jeg skal til Herning i dag, og har taget min mor med, så jeg kan få prøvet lidt tøj og forhåbentlig kjoler :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej :(

Jeg ved ikke helt om jeg tør købe én på nettet...... Gider ikke alt det bøvl med at returnere :rolleyes

Men jeg skal til Herning i dag, og har taget min mor med, så jeg kan få prøvet lidt tøj og forhåbentlig kjoler :goodluck

Kender godt det med, ikke at gide det bøvl med at retunerer ;) Håber du finder KJOLEN i dag og så må du lige huske, at flashe nogle billeder :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej desværre fandt jeg ikke noget..... Jeg kan ikke rigtig passe noget af det jeg prøver :(

Så jagten fortsætter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skriver du godt nok du ikke er så vild med at købe på nettet. Men Den her synes jeg er rigtig sød, også på en L/XL. Den får med ærmer i sort og lilla.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER