Oprettet November 9, 2010 Jeg ved det slet ikke i nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Risengrød, for vi får gæster i morgen til mortens and og der skal vi have ris ala mande Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Lakselasagne med spinat. Og dertil hvidløgsflutes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Risengrød, for vi får gæster i morgen til mortens and og der skal vi have ris ala mande åhhh det kunne jeg godt lige spise... vi skal have suppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Lakselasagne med spinat. Og dertil hvidløgsflutes. opskrift, er det ikke en du deler ud af??? kunne vildt godt tænke mig at prøve at lave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Lakselasagne med spinat. Og dertil hvidløgsflutes. :mam lyder ellers lækker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Frikadeller med sovs og kartofler og hvad der ellers hører til ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Vi skal have hakkedrenge med kartofler, bløde løg og brun sovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Jeg skal have en sandwich med æg og rejer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Manden har fri i dag, men skal arbejde i morgen, så vi skal have andebryst hjemme hos mine forældre.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Vi skal også have risengrød :mam :mam Det er absolut på top 5 over mine yndlingsretter.. Min mand kan ikke fordrage det, så han får forårsruller :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Vi skal have nakkefilet med kartofler, salat flutes fyldte champignons, sovs og hvidløgssmør Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Vi har spist grovboller med pålæg, gulerødder, tomater, peberfrugt og agurk stave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Her står den på brændende kærlighed :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Vi fik stegt flæsk med tilbehør. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Manden er ikke hjemme... Så jeg guffer lige de pandekager der var tilovers fra i går.... uhmm :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Mmm, manden har lavet mad i dag mens Fenya og jeg var til rytmik. Vi har fået bønner, æbler, løg og kalkun lavet i ovnen, ris + karry sur/sød sauce, bagte rodbeder og gulerødder og en stærk, krydret rødvin til :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 vi har fået hjemmelavet pizza som min søn på 12 år har lavet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Vi skal også have risengrød :mam :mam Det er absolut på top 5 over mine yndlingsretter.. Min mand kan ikke fordrage det, så han får forårsruller :D Sådan er vores fordeling også når jeg vil have risengrød... ;) Vi skal dog have bøf stragonof når vi ellers har været i bad efter løbeturen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Vi har fået en tærte med pasta, broccoli, kylling og bacon...Og så ost på toppen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Jeg lavede kylling i karry med ris til, uhm - det kan jeg godt lide så jeg spiste måske lidt for meget, men jeg er allerede sulten igen :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 I dag fik vi grønlangkål med hvide kartofler og julemedister....mmmmmmmm elsker grønlangkål og det gør Emilie også: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 Mmm, manden har lavet mad i dag mens Fenya og jeg var til rytmik. Vi har fået bønner, æbler, løg og kalkun lavet i ovnen, ris + karry sur/sød sauce, bagte rodbeder og gulerødder og en stærk, krydret rødvin til :glad Nuii.... Ham din mand der....kan han lejes ud??? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 I dag fik vi grønlangkål med hvide kartofler og julemedister....mmmmmmmm elsker grønlangkål og det gør Emilie også: Super godt billeder - han har da rigtig hygget sig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 Åh ja! And!!! I Weber'en! Del dette indlæg Link to post Share on other sites