Nitzen1987

Engelsk royalt bryllup

84 indlæg i dette emne

Jeg plejer normalt at sidde limet til skærmen, når der er sådanne royale begivenheder, men i morgen skal jeg aflevere eksamensopgaver og efterfølgende til kapsejlads og seminariefest i Århus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej jeg skal ikke se det, skal arbejde, shoppe og spise middag med gode venner :) Også er den dag gået :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal se det jeg kan... Og jeg glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også det, jeg kan komme til. Jeg elsker kongelige bryllupper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved ikke, om jeg kommer til at se det, da jeg skal have en aftenvagt i min praktik, så måske, måske ikke, det afhænger af patientgruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej for i morgen tidlig kører manden, jeg og de to små mod et feriecenter hvor vi skal hygge, dase og i vandland en million gange i løbet af weekenden.

Det eneste 'tv' vi kommer til at se er Peter Pedal på den lille DVD-skærm som Linus har med i bilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke en disse at lave hele dagen i morgen - eller jeg skal lige på biblioteket, men ellers så skal jeg da sidde klistret til skærmen og se bryllup :loveshower Det bliver max hyggeligt!

Mon man skulle lave sig en bryllupssmoothie, nu hvor kage er (næsten) bandlyst.... :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle egentlig ikke se det, da jeg skulle på arbejde, men nu har min datter fået skoldkopper, så vi skal bare hygge hjemme i sengen med at se bryllup i morgen. Tal lige om held i uheld :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fridag i morgen, så mon ikke der bliver kigget lidt bryllup også?- I hvert fald omkring kl. 12, så jeg kan se kjolen! :glad Om jeg ligefrem sidder foran skærmen fra kl. 8.30, hvor DR starter deres transmission :blink, tvivler jeg dog på. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fri i morgen, så regner bestemt med at sidde foran tv´et og se det, hvis jeg kan få lov for manden.. Han har snakket om at jeg måske skal køre en af bilerne hen til Euromaster for at få sporet bilen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke helt i nu.

Jeg skal til ørelæge med Magnus kl. 13.00

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver først efter kl. 12.30, når dagplejebørnene er kommet ud og sove, at jeg lige lur lidt på fjernsynet, men der er det meste jo overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

regner med at have tvet kørende i baggrunden samtidig med jeg gennemlæser min afhandling... og forhåbentlig begynder på konklusionen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg kommer til at se til brylluppet, er samdraget af det... Skal på arbejde til kl 15.15...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo mon ikke jeg skal lure lidt med på det ;) Jeg skal da hvert fald mindst se kjolen og vielsen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal se vielsen klokken 12 :) Ellers skal jeg nok ikke se det, har en masse andre ting der skal gøres.. Og mon ikke de viser det en 300 eller 400 gange i nyhederne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niks for vi har ferie og tager i forlystelsesparken Tolk schau i Tyskland i morgen. Havde vi været hjemme så havde jeg nok luret med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal I skole hele dagen. Ville ellers gerne se det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aaahhh ja den skal jeg da lige lure lidt med på her på min fridag, mens jeg gør hele hytten rent :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal gøre mig klar til møde i aften og generalforsamling i morgen, så jeg burde nok bare slukke fjernsynet... Meeeen - skal altså se vielsen og lure kjoler, det kan jeg ikke gå glip af ;) .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeij der har lige siddet en dame og snakkede og måske sagt noget om håret.. hun havde en stor blomst på et hårbånd... (altså ser det uden lyd)

Hvem er hun.. vil vildt gerne se det hår igen... sådan en frisure vil jeg have...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken kanal er du på Sandie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TV'et er tændt og jeg lurer lidt med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken kanal er du på Sandie?

Nåååårh.. hehe DR1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan der da snart ikke være flere mennesker i denne krike.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER