Mor til de skønne

-

99 indlæg i dette emne

Ej hvor træls at være sådan plaget af edderkopper. Jeg har selv været enormt bange for dem da jeg var yngre. Nu kan jeg tage dem op i hænderne, men den første spontane reaktion når jeg ser en edderkop er stadig frygt, som jeg så hurtigt får under kontrol. Dog undgår jeg stadig gerne de helt store, så jeg er glad for jeg ikke bor et sted som ts. Stakkel!

Jeg havde fået akut diarré i mange retninger hvis jeg havde mødt sådan en fætter *scary*

Fåårk de er store og nasty... :blink :blink :blink

Camel Spider's lever gudskelov ikke i DK

Som bonus-info så kan de løbe op til 16 km/time.

mja7m9.jpg

Åh ja kamel-edderkopper, dem har de bl.a. i Irak, så da min mand var udstationeret der, så han mange af dem - også i deres egen lejr. De skulle altid huske og kontrollere støvler for edderkopper, inden de tog dem på. Jeg synes det ikke mest skræmmende ved dem er deres hurtighed, men det at de kan hoppe flere meter og at deres bid er bedøvende, så de kan spise af et sovende bytte, uden det vågner af smerten. De er seriøst meget skræmmende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

føj den camel er godt nok nasty

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F**K en stor edderkop den der camel :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde fået akut diarré i mange retninger hvis jeg havde mødt sådan en fætter *scary*

Fåårk de er store og nasty... :blink :blink :blink

Camel Spider's lever gudskelov ikke i DK

Som bonus-info så kan de løbe op til 16 km/time.

mja7m9.jpg

Fårk de er klamme :blink :puke Jeg ville dø hvis jeg så sådan en!! Og det, at den kan løbe så stærkt, gør den bare endnu mere klam - og farven :puke

Vist meget godt det "kun" var en rede af jagtedderkopper du havde, og ikke en rede af camel-spiders :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vist meget godt det "kun" var en rede af jagtedderkopper du havde, og ikke en rede af camel-spiders :D

:blink ja så var jeg død på stedet :D

Da jeg boede hjemme, havde jeg en periode på nogle måneder, hvor jeg havde mareridt om edderkopper :huh Det endte med, at jeg sov inde hos min bror, for overhovedet at kunne sove, men anyway den camel spider er taget lige ud af min drøm :wacko :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fårk jeg får da ikke sovet i nat :blink Ligger i sengen og ser dvd og stak lige foden udenfor dynen. Der ser jeg noget sort på min fod og vælter ud af sengen fordi jeg troede det var en stor klam edderkop :puke At det så bare er noget skidt på foden, efter jeg har rendt med bare fødder udenfor og fuldstændig har glemt, at få dem vasket, er jo noget helt andet end en edderkop :D :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om det er fra denne art edderkop Riddley Scott fik inspirationen fra da han fandt på ALIEN-filmene :haha

mja7m9.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fårk jeg får da ikke sovet i nat :blink Ligger i sengen og ser dvd og stak lige foden udenfor dynen. Der ser jeg noget sort på min fod og vælter ud af sengen fordi jeg troede det var en stor klam edderkop :puke At det så bare er noget skidt på foden, efter jeg har rendt med bare fødder udenfor og fuldstændig har glemt, at få dem vasket, er jo noget helt andet end en edderkop :D :blush

Årh din stakkel. Håber du trods alt får en smule søvn :kram

Ellers så tag et langt bad. Det virker beroligende og søvndyssende. (og så tar det skidtet på fødderne) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh din stakkel. Håber du trods alt får en smule søvn :kram

Ellers så tag et langt bad. Det virker beroligende og søvndyssende. (og så tar det skidtet på fødderne) :D

Jeg fik heldigvis sovet uden problemer ;):kram Men i aften går jeg ikke i seng med beskidte fødder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj for en "klam" tråd.. sidder og får myrekryb... specielt over billederne af reden.. vidste ikke at de så sådan ud.

jeg må på jagt i huset med noget gift og finde dem. fy for den.

Har set 2 indtil videre og jeg var ved at dase om. føøøj.

De plejer at sætte sig i rammen om vores hoveddør.. aner ik hvordan de kommer derind, men sidste år tror jeg at jeg talte 10. AD AD.

så i år har jeg sprøjtet gift for at holde dem væk. BÆSTER. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj for en "klam" tråd.. sidder og får myrekryb... specielt over billederne af reden.. vidste ikke at de så sådan ud.

jeg må på jagt i huset med noget gift og finde dem. fy for den.

Har set 2 indtil videre og jeg var ved at dase om. føøøj.

De plejer at sætte sig i rammen om vores hoveddør.. aner ik hvordan de kommer derind, men sidste år tror jeg at jeg talte 10. AD AD.

så i år har jeg sprøjtet gift for at holde dem væk. BÆSTER. :prik

Når jeg opdager rederne "i tide" er det nogle runde kugler, og så er de meget nemmere at fjerne ;) Tager dem gerne med et stykke køkkenrulle, men det skal gå hurtigt for de spreder sig hurtigt :blink

Vi har fået noget myregift, som vi har sprøjtet med og så må vi se, om det evt hjælper bare lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg været igennem hytten, på jagt efter reder, og jeg har INGEN fundet :yay Stødte heller ikke rigtig på nogle edderkopper :wee

Måske de gemmer sig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu er de kommet frem af deres skjul :o Satte mig ind til computeren og ikke engang en halv meter fra mig, sad denne :puke

2604zky.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må huske og få den spray af mig onsdag sveske. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må huske og få den spray af mig onsdag sveske. ;)

Ja ;) Var ellers lidt naiv og troede vi formåede at holde dem nede :D Men "sjovt" nok havde vi også, sidste sommer, en hel del der endte på kontoret :blink Måske de er teknik interesseret :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj..

jeg er ved at sk*de i bukserne, når jeg ser sådan nogle krabater.

I må da være hårdt ramt af dem :huh

jeg har sprøjtet gift de steder hvor de plejer at være, så håber det holder dem væk.

Jeg så dog en lille bitte edderkop igår, der dykkede ned fra loftet på jamies værelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER denne tråd.. og alligevel kan jeg ikke lade være med at kigge :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj..

jeg er ved at sk*de i bukserne, når jeg ser sådan nogle krabater.

I må da være hårdt ramt af dem :huh

jeg har sprøjtet gift de steder hvor de plejer at være, så håber det holder dem væk.

Jeg så dog en lille bitte edderkop igår, der dykkede ned fra loftet på jamies værelse.

Vi er rimelig ramte :blink Dog ikke så voldsomt - endnu - sammenlignet med sidste år :puke Vi skal også, når jeg får det i morgen, igang med at sprøjte med gift :) Har også hørt, at man kan få noget til at smøre på soklen på huset, som skulle være effektivt så det skal undersøges :) Jeg VIL bare ikke overrendes med edderkopper mere BASTA :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER denne tråd.. og alligevel kan jeg ikke lade være med at kigge :wacko

Kender godt den form for selvpineri :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber noget til at sprøjte med hernede og det holder dem for det meste ude i garagen, men der sidder de godt nok også og hygger sig! Hernede er man lidt mere "nåja" ift. gift, så den er vist effektiv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal snart til at lade vær med at åbne denne her tråd, men skal alligevel se hvor store edderkopper du nu har fundet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber noget til at sprøjte med hernede og det holder dem for det meste ude i garagen, men der sidder de godt nok også og hygger sig! Hernede er man lidt mere "nåja" ift. gift, så den er vist effektiv!

Det er da rigtig dejligt, hvis de for meste holder sig i garagen ;) Tror bare hele hytten skal pakkes ind i gift og vi så smutter et par dage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal snart til at lade vær med at åbne denne her tråd, men skal alligevel se hvor store edderkopper du nu har fundet ;)

:lolhit Ja det er svært at lade være :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved faktisk heller ikke hvorfor jeg går herind og kigger for jeg er ved at skide grønne grise over de billeder der :puke

fik du noget at spraye med idag?

:respekt til dig for stadig at bo i det hus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved faktisk heller ikke hvorfor jeg går herind og kigger for jeg er ved at skide grønne grise over de billeder der :puke

fik du noget at spraye med idag?

:respekt til dig for stadig at bo i det hus

:lol Der er efterhånden en del, der dyrker selvpineri :D Men ja de er bare klamme og fandt en i soveværelset i går :puke

Jep jeg fik ENDELIG husket sprayen i dag, så nu skal vi bare i gang :D

Jeg kan enten blive boende her eller flytte på hotel, og det har jeg ikke råd til :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER