Morpige

Dagens bedste kommentar NOT!!!

34 indlæg i dette emne

Så sidder vi ved Påskebordet hvor min ellers søde svigerinde pludselig siger: Nu alle de der barnløse der skal betale selv. Det er da meget smart, så kan vi få dem udryddet så det kun er racens bedste der overlever:(

Jeg siger selvfølgelig tak for den kommentar, hvorefter hun siger: Ja nu har vi jo gjordt vores del til samfundet og fået to børn.

TAK!!!

Så kan jeg bare sidde her alene og være ked af det nu:( Tak for den svigerinde!! Den sad virkelig!

Tænker hun virkelig at jeg skal udryddes?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det synes jeg lyder som en virkelig dum og egoistisk holdning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det var da en helt sindsyg kommentar også hvis det bare skulle ha været for sjov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg lyder som en virkelig dum og egoistisk holdning!

Tak - jeg ved godt hun ikke har meget empati, men den her var godt nok under lavmålet. Har slet ikke lyst til at gå ind til bordet igen:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det var da en helt sindsyg kommentar også hvis det bare skulle ha været for sjov

Tak Tina, ja den er overhovedet ikke sjov. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en ualmindelig dum og uvidende kommentar at komme med. Det der med genetisk udvælgelse har vi prøvet i Danmark som et resultat af tanker om genetisk rene ariere fra Nazi-Tyskland. Det gik ikke specielt godt.

Efter min mening, er det det samme at sige, at det er heldigt at homoseksuelle ikke kan få børn, for så kan man også udrydde dem. Eller at folk med arvelige tendenser såsom sukkersyge, overvægt, allergi, brystkræft og store næser heller ikke må få børn, fordi de ikke er "genetisk rene". Jeg tror allesammen vi har noget i vores gener, der ikke er hensigtsmæssigt at sende videre. Hvis man skulle følge de tanker, var der ikke nogen af os, der måtte få børn... Kommentarer som dem, stammer efter min erfaring altid fra uvidenhed. Hun kan ikke gøre for det, og du må bare trøste dig med, at du kan se tingene i et større perspektiv...

bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige læst dit indlæg op for min mand og hans kommentar var: Bitch!!

...og jeg kan kun give ham ret!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan en kælling (undskyld sproget)... men hvad bilder hun sig lige ind...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en ualmindelig dum og uvidende kommentar at komme med. Det der med genetisk udvælgelse har vi prøvet i Danmark som et resultat af tanker om genetisk rene ariere fra Nazi-Tyskland. Det gik ikke specielt godt.

Efter min mening, er det det samme at sige, at det er heldigt at homoseksuelle ikke kan få børn, for så kan man også udrydde dem. Eller at folk med arvelige tendenser såsom sukkersyge, overvægt, allergi, brystkræft og store næser heller ikke må få børn, fordi de ikke er "genetisk rene". Jeg tror allesammen vi har noget i vores gener, der ikke er hensigtsmæssigt at sende videre. Hvis man skulle følge de tanker, var der ikke nogen af os, der måtte få børn... Kommentarer som dem, stammer efter min erfaring altid fra uvidenhed. Hun kan ikke gøre for det, og du må bare trøste dig med, at du kan se tingene i et større perspektiv...

bearhug.gif

Smukt skrevet, Nina! :sc for det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Pernille, en takeløs kommentar! Jeg tror personligt, at det er langt bedre at have sådan een som dig end uendelig mange andre -selvom det skal være så forbandet svært for jer... Stort kram!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm....du skulle bare ha sagt til hende at det egentligt var et under at hun blev til mere end en plet på lagnet, når hun nu er født uden hjerne...

Hun taler da virkelig som hun har forstand til!!

Så uempatiske mennesker sku da virkelig på den lukkede afdeling...

Ja jeg kan mange... ;) Hehe...

Har desværre mødt en del latterlige kommentarer så jeg er godt rustet ;)

KRAM til dig og vid at hun bare er et hul lige til at lukke op at skide i.... intet mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nogen folk, der slet ikke ved, hvad de snakker om.

Da vi var midt i fertilitetsbehandlingen, fik jeg at vide af en arbejdskollega, at det er godt man nu selv skal betale for det, for hvis man ikke kan blive naturligt gravid, skal man ikke have børn... Og slet ikke få det betalt :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det lige hun har gang i? Helt ærligt.... Som Nina så rigtigt siger, så har alle et eller andet der ikke er genetisk perfekt, men derfor skal de da ikke udryddes?!

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en ualmindelig dum og uvidende kommentar at komme med. Det der med genetisk udvælgelse har vi prøvet i Danmark som et resultat af tanker om genetisk rene ariere fra Nazi-Tyskland. Det gik ikke specielt godt.

Efter min mening, er det det samme at sige, at det er heldigt at homoseksuelle ikke kan få børn, for så kan man også udrydde dem. Eller at folk med arvelige tendenser såsom sukkersyge, overvægt, allergi, brystkræft og store næser heller ikke må få børn, fordi de ikke er "genetisk rene". Jeg tror allesammen vi har noget i vores gener, der ikke er hensigtsmæssigt at sende videre. Hvis man skulle følge de tanker, var der ikke nogen af os, der måtte få børn... Kommentarer som dem, stammer efter min erfaring altid fra uvidenhed. Hun kan ikke gøre for det, og du må bare trøste dig med, at du kan se tingene i et større perspektiv...

bearhug.gif

:sc godt skrevet :) det er kun fordi hun ikke selv har stået i ufrivillig-barnløsheds-situationen at hun er så tilsyneladende uvidende at hun lukker sådan en kommentar ud :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft en kommentar :blink

Hun er jo ikke rask..... :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder lige i bilen og kan ikkeskrive på meget. Vil bare lige sige tak fordi i er her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ej ej hvad bilder hun sig ind?!?!?

Helt ærlig så dum en kommentar burde sgu slet ikke være tilladt at kunne fyre af!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alt det I skriver og jeg er helt enig med jer. Jeg er selv dybt rystet over hvad hun sagde. Jeg viste med det samme det til manden. Desværre blev jeg syg og måtte lægge mig i sengen resten af dagen, så jeg sagde ikke farvel til hende da hun tog afsted. Men manden sagde det til hende og hun var meget meget meget flov forsikrer han mig. Hun sagde at hun glemte at tænke og at det med at hun havde to børn skyldtes at hendes mor prikker til hende om at få en mere, så hun mener hun har bidraget nok.

Min mand mener hun vil sige undskyld på et tidspunkt.

Hun ved godt selv at hun ikke er empatisk, det har hun altid vist. Men jeg er alligevel overrasket over udtalelsen. Men jeg tror ikke hun kommer med en tilsvarende.

Normalt er hun den sødeste og gladeste pige jeg kender og derfor må jeg tilgive hende. Alle kan jo komme til at sige noget forkert og jeg tror ikke hun mener det hun sagde hvis hun tænkte sig om.

Men lige nu er jeg bare ked af det og rigtigt tøsesur!!!!!!!!!!! Men jeg er også rigtigt glad for at vi havde den bærbare med, så jeg lynhurtigt kunne skrive herinde. Det hjælper rigtigt meget at få nogle knus og forståelse. Tak piger :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan give hende min email adresse... så ka hun jo prøve og sige det der en gang til... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan give hende min email adresse... så ka hun jo prøve og sige det der en gang til... <_<

:kram2 :kram2 :kram2 Jeg ville ikke give hende lov til at sige det til dig eller nogen anden og det skal hun nok få af vide, når jeg engang får muligheden. lige i dag tog hun pusten fra mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder helt og bliver ked af det på dine vejne.

Jeg læste det lige op for min mand, an er dybt ryste over at det er nogle der kan sige sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder helt og bliver ked af det på dine vejne.

Jeg læste det lige op for min mand, an er dybt ryste over at det er nogle der kan sige sådan.

Tak - Jeg tror også det var hovedårsagen til at jeg blev så syg i dag. Jeg kan slet ikke forstå man kan tænke sådan:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej helt ærlig, der kan man da virkelig tale om en person, som ikke lige har sans for, hvor og hvordan man opfører sig.

Jeg har ikke læst alle svarene, men håber virkelig hun fik røde øre, da din mand sagde noget til hende, og at du får en undskyldning, for det var da bestemt det rette sted at sige sådanne ting. Hun skal være glad for, at det ikke var overfor mig, hun havde sagt det, for jeg havde valgt at tage til genmælge og fortalt hende om, hvordan det egentlig er at være ufrivillig barnløs....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej helt ærlig, der kan man da virkelig tale om en person, som ikke lige har sans for, hvor og hvordan man opfører sig.

Jeg har ikke læst alle svarene, men håber virkelig hun fik røde øre, da din mand sagde noget til hende, og at du får en undskyldning, for det var da bestemt det rette sted at sige sådanne ting. Hun skal være glad for, at det ikke var overfor mig, hun havde sagt det, for jeg havde valgt at tage til genmælge og fortalt hende om, hvordan det egentlig er at være ufrivillig barnløs....

Jeg har ikke fået en undskyldning endnu. Og jeg ved ikke om hun fik lange ører/røde ører. Min mand sagde at hun var flov, men deres snak har jeg indtryk af, blev mere til en snak om Darvin- som vist nok siger et eller andet om at sikre artens overlevelse. Hvad jeg dog ved med sikkerhed er at min mand tænker ligesom jeg gør og det er vigtigt for mig.

Jeg ved ikke om jeg får en undskyldning selvom min mand hævder at jeg får en. Hun havde alle chancer i går for at kigge ind og sige det, men valgte ikke at gøre det.

Jeg må prøve at bide det lidt i mig. Det gør jeg i forvejen med mange af den families holdninger. Af og til undrer jeg mig over at min mand stammer fra den familie. Det tror jeg også at han selv gør. Han er slet ikke racistisk og kynisk på nogen måde. Heldigvis har han arvet hans fasters varme hjerte og ikke sin fars kolde hjerte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink <_< :blink <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER