Morpige

Dagens bedste kommentar NOT!!!

34 indlæg i dette emne

:shooter :klap :prik :blink <_< Hvor kan man være tankeløs og dum :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumheden kender åbenbart ingen grænser :huh :huh :huh

Jeg har ikke så meget at sige som ikke allerede er sagt, men det er absolut noget af det dummeste jeg i mit liv har hørt.. Kan godt forstå du blev helt dårlig. Hun skulle skamme sig og jeg håber hun er meget flov og lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og ja det er hun. Jeg har lige fået en lang sms hvor hun undskylder. Hun skriver at det var fordi hun følte sig provokeret fra en anden som hun snakkede mig, samtidig med at hun føler hun skal levere barn nr. 3 som hun ikke har lyst til at få.

Jeg ved godt at det ikke retfærdiggør det hun sagde. Men som jeg skriver er hun normalt ret sød og faktisk en af dem jeg er gladest for. Jeg bider resten i mig og tilgiver. Og så tænker jeg lidt, at hun trods alt har lært at vi er nogen der har følelser nu. Men kommer hun med en lignende proklamation, så skal jeg nok give svar på tiltale. Jeg blev bare lidt Paf i går og jeg har også skrevet at det ramte mig hårdt. - så hun kan have lidt fortsat dårlig samvittighed (eller det håber jeg)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw en kommentar!!

Læste det højt for manden og han vidste slet ikke hvad han skulle sige! Frygteligt at nogen kan have den holdning!

Godt du har fået en undskyldning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt, at du fik en undskyldning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er jeg glad for. (men håber inderligt ikke hun mener det hun sagde!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med at være sammen med hende idag? Har du lagt hændelsen og den dumme kommentar bag dig, Pernille?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med at være sammen med hende idag? Har du lagt hændelsen og den dumme kommentar bag dig, Pernille?

Jeg har valgt at prøve at lægge hændelsen bag mig. Hun sagde jo undskyld. Jeg har det stadig svært med udtalelsen og føler mig som en 2.rangs borger. Men jeg arbejder på at glemme det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER