Heidi0601

Hvorfor hedder i som i gør

61 indlæg i dette emne

Mit brugernavn er et kælenavn fra dengang jeg mødte min mand...Så det har bare hængt ved :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hedder baby2011 fordi vi venter en baby til næste år :)

På BX hed jeg Maibritt, men synes jeg blev lige lidt for genkendelig :rolleyes Bruger dog ikke BX ret meget mere, så sletter min profil snart..

Forresten har min søster også fødselsdag 6/1 - Hellig trekongers dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg er mor til Sebastian og er elendig til at finde på brugernavne :D

Helt gennemtænkt er navnet nok ikke, vi regner med at få et barn til og så duer det nok ikke helt. Så må jeg se hvad jeg så kan finde på :mellow

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja det siger vel sig selv ;) Men ikke så tit jeg kan bruge mit navn, for der er jo en million andre med samme navn :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et navn, jeg fandt på for efterhånden mange år siden til at bruge på et forum om Tolkien/Ringenes Herre (det er ikke fra nogen af hans bøger, men selvopfundet ud fra en liste over ord og orddele, og hvad de betød). Og da det først var opfundet, kunne jeg jo lige så godt bruge det andre steder også. Senere hen begyndte jeg at bruge mit rigtige navn (Ditte) mere på nettet, men da jeg oprettede mig på bryllupsklar i sin tid, havde vi endnu ikke fortalt nogen, at vi skulle giftes, så der ville jeg ikke bruge mit rigtige navn, hvis nu der var nogen, jeg kendte derinde, og fortsatte med Tauriel (som jeg under alle omstændigheder også stadig brugte rundt omkring og bestemt stadig godt kunne lide). Da MadamBK så dukkede op, brugte jeg det samme der, fordi det virkede passende, når der nu var en del folk fra bryllupsklar derinde. Og nu beholdt jeg det så igen her, fordi jeg hedder det på MBK, og der igen er flere af de samme mennesker herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I 1998 kom jeg til at gifte mig med en Amerikaner og jeg bosatte mig i San Francisco. Lykken var kort og jeg kom til at savne nogle Danske veninder. Dernæst var han med i en Kult og jeg følte mig ekstrem alene. Dengang var der ikke rigtigt foraer ligesom nu, men der var ét forum. Det var for Danske mødre i udlandet og via yahoo. Men man kunne kun blive medlem hvis man havde børn.

Jeg havde dengang adopteret en pige fra philipinerne - altså bare på papiret. Jeg betalte for hendes skole der hvor hun var. Så det skrev jeg og så bad jeg om brugernavnet morpige - for så tænkte jeg at jeg gled lettere igennem optagelsen på den side. Godkendt blev jeg :yiepie og det blev det klogeste valg jeg havde gjort længe.

For det første fik jeg nogle veninder på nettet og for det næste, da jeg forlod min mand - lejede jeg en lejlighed af nogle andre danskere kortvarigt. Men da korthuset faldt under mig, viste det sig at en af disse net-veninder boede under 700 meter fra mig. Hun var Dansker, men var vokset op i Spanien og nu boede hun her i SF.

Hun reddede mit liv! og derfor har jeg beholdt det navn siden, og jeg har prøvet at skille mig af med det. Men jeg kan bare ikke. Det er blevet en del af mig. Og jeg er ked af at der er to andre på nettet der kalder sig det samme. Det virker helt forkert at de gør det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge mine rødders mellem navne starter med Angel og Juul er familie navn fra min morfars side som vi så har til mellem nan også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er heller ikke vildt svært at gætte :bunny C står for Christensen og er mit efternavn...

Jeg er overhovedet ikke hemmelig herinde, og hvis nogen IRL skulle kende mig og ikke bryde sig om mine indlæg, så kan de jo bare lade være med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uopfindsomhed ... skulle finde på et nick da jeg første gang stiftede bekendtskab med nettet i 98'.

Hunden (Abelka) lå ved siden af, så det blev det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit brugernavn er bare det jeg hedder normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MissingLink, fordi jeg skulle finde på noget, og fordi jeg synes det symboliserede meget godt det jeg savnede dengang- en baby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk både forklare dig, hvorfor jeg hedder mit brugernavn, og mit rigtig navn :)

Først forklaring på mit brugernavn: Jeg er ikke så opfindsom, når det gælder navne til fora. Jeg valgte derfor at bruge min hunds navn, da det er nemt at huske. Jeg hedder det samme på både bryllupsklar, madambk, babyklar og babyxplore. Der er anderledes og håber folk kan genkende det, derfor valgte jeg det.

Mit rigtige navn Gitte, har også lidt af en historie. Mine forældre vidste ikke, hvad jeg skulle hedde, og valgte at de skulle trække lod om mit navn ud fra forslag fra hver af mine forældre, bedsteforældre og min søster. Da skrev så hver et navn på en seddel, og lade dem alle i en skål. Mine forældre og farmor og farfar forlod så stuen med skålen med navnene, og min søster og mormor tog alle sedlerne op og lagde en ny stak i med navnet Gitte på dem alle, for det var min søsters ønske, at jeg skulle hedde Gitte. Så da mine forældre trak en seddel fra skålen, stod der Gitte på den. Deraf fik jeg mit navn. Denne oplevelse har gjort så stort indtryk på min søster, at hun stadig husker oplevelsen tydeligt, og det til trods for at hun kun var 4½ år gammel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk både forklare dig, hvorfor jeg hedder mit brugernavn, og mit rigtig navn :)

Først forklaring på mit brugernavn: Jeg er ikke så opfindsom, når det gælder navne til fora. Jeg valgte derfor at bruge min hunds navn, da det er nemt at huske. Jeg hedder det samme på både bryllupsklar, madambk, babyklar og babyxplore. Der er anderledes og håber folk kan genkende det, derfor valgte jeg det.

Mit rigtige navn Gitte, har også lidt af en historie. Mine forældre vidste ikke, hvad jeg skulle hedde, og valgte at de skulle trække lod om mit navn ud fra forslag fra hver af mine forældre, bedsteforældre og min søster. Da skrev så hver et navn på en seddel, og lade dem alle i en skål. Mine forældre og farmor og farfar forlod så stuen med skålen med navnene, og min søster og mormor tog alle sedlerne op og lagde en ny stak i med navnet Gitte på dem alle, for det var min søsters ønske, at jeg skulle hedde Gitte. Så da mine forældre trak en seddel fra skålen, stod der Gitte på den. Deraf fik jeg mit navn. Denne oplevelse har gjort så stort indtryk på min søster, at hun stadig husker oplevelsen tydeligt, og det til trods for at hun kun var 4½ år gammel...

Ejj hvor en sød historie :) Hvad sagde dine forældre til at din søster og mormor "snød"??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Anja76 fordi jeg hedder Anja og er født i 1976 - og så var "Anja" optaget! :)

Hihi, stakkels dig - det er ikke første gang det sker for dig, vel? :P

Jeg nåede at tilmelde mig inden der kom andre Sanne'er :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden kalder mig lillebitte selvom jeg er 169 høj - han er bare nær de to meter, så alt er jo småt for ham

JEg tilføjede selv minimig fordi så blev mit navn RÆKTI langt og det syntes jeg åbenbart var fedt på det tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj hvor en sød historie :) Hvad sagde dine forældre til at din søster og mormor "snød"??

De sagde ikke så meget, for de fik det vist først af vide, da navnet Gitte var givet til mig, men det fortæller jo bare, hvor meget min søster synes jeg skulle hedde Gitte.

Min mor anbefaler dog ikke andre, at de trækker lod om navne, da hun egentlig efterfølgende har synes, at det er en lidt ussel måde, at give en et navn på, lidt som om, at jeg var et kæledyr...

Jeg selv synes det er en sjov og sød historie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg hedder Jeanette og brugernavnet var ledigt - så det snuppede jeg. Færdes på et par andre fora og der hedder jeg Jeanette79 eller bare mit navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg hedder Malene T, og Malene var optaget - så jeg tog forbogstavet fra mit mellemnavn med :) På bx hedder jeg MogD :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hedder linda da det er mit rigtige navn og det var ledligt..

Hedder nogle andre steder lindusmus, men desværre er der en som også hedder lindusmus eller lindusmus1 og desværre bliver jeg tit forveksle med hende og hun er omkring 16-17 år. Har været nød til at lukke min hjemmeside pga af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg valgte mit navn, fordi jeg gerne vil forblive anonym lidt endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan en lang historie gøres kort? :huh

Mit brugernavn er et selvopfundet ord på spansk for "buksetrold" :)

Pantalones = Bukser

Gnomo = Trold.

Hvis man slår ordet buksetrold op i en spansk ordbog er det ikke Pantalonesgnomo der står :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Mette og så lød det bare sjovt og anderledes med Miss-Mette :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg hedder Malene T, og Malene var optaget - så jeg tog forbogstavet fra mit mellemnavn med :) På bx hedder jeg MogD :loveshower

Det havde jeg slet ikke luret, selvom jeg da nu kan se i din signatur at der står Johannes fra juni 09 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aoife er mit navn (Eva) på irsk, og min mand er irer så derfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER