Heidi0601

Hvorfor hedder i som i gør

61 indlæg i dette emne

Fordi mine unger sommetider er nogle Øgler ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nitzen1987: Nitzen er det kældenavn for min far brugte da jeg var barn og stadig bruger indimellem.... Jeg hedder egentlig Anita. 1987 er mit fødslesår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit fornavn er REbecca og så har jeg et fint mellemnavn der starter med KA :lolhit er bare så dårlig til at finde på gode brugernavne (som jeg så også kan huske når det skal bruges :ba )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Babydyr fordi det er ét af de kælenavne min mand bruger til mig, og så er det nemt at huske. At det så passer fint på dette forum er en anden sag :D

Mit rigtige navn er meget specielt, så det skriver jeg aldrig i diverse fora.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg slet ikke luret, selvom jeg da nu kan se i din signatur at der står Johannes fra juni 09 ;)

:lolhit Nej det er også en værre uorden, når jeg laver mit brugernavn om :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annasmor - fordi jeg er mor til Anna :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Nej det er også en værre uorden, når jeg laver mit brugernavn om :D

Ja lad lige være med det :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Meggers, som er en sammentrækning af mit navn: Mette Eggers.

Ikke særlig anonymt, men jeg har jo også mit fjæs fremme, så jeg er jo ikke anonym alligevel ;)

Navnet Mette har jeg forresten fået af min storebror. Det er lidt uvist om han valgte det fordi han har gået i en legestue, der hed "Mette" eller af andre grunde, men historien er, at da han fik at vide, at min mor var gravid, lavede han en lille sang, der gik på noget med "Og I kan ikke gætte, min søster skal hedde Mette". Mine forældre prøvede så at forklare ham, at det altså ikke var sikkert, at han fik en søster, at det også kunne være en bror. Men han holdt fast - og fik ret. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Slinky fordi det blir jeg kaldt af en MEGET god veninde og så syntes jeg det er et skægt og sjovt navn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi det er mit navn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tjaa... jeg havde en anelse temperament da jeg var barn og fik derfor "kælenavnet" lille My af min far - efter den lille hidsige/stædige pige i mumitroldene... Lille er jeg så stadig.... og synes måske temperamentet vendte en anelse tilbage sammen med graviditets hormonerne... :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER