mille1981

Hvis du var mangemillionær...

24 indlæg i dette emne

I denne tråd er det tilladt at drømme STORE drømme. Også de urealistiske ;)

Jeg ville købe et ridecenter, og indrette det med lækre kvalitetsponyer/heste, super kvalificerede underevisere og tilbude luksus-rideskole til en pris folk har råd til at betale, på et sted hvor hestevelfærden var i top. Ikke for at tjene penge (er ret sikker på det vil blive en underskudsforretning, men i drømmen, så går det vel ;) ), men for at give børn og voksne muligheden for at få stor glæde af rideundervisningen.

Jeg ville selv tulle rundt på gården og have et par heste selv. Og så arbejde frivilligt et par dage om ugen i Kræftens bekæmpelse, Røde kors eller andre foreninger der har brug for en hjælpende hånd.

Den mere realistiske version af drømmen er at købe en hest om 10 år <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville tage et år eller mere ud af kalenderen sammen med min kære mand og rejse jorden rundt. Der er SÅ mange steder jeg har lyst til at se, men der er hverken tid eller penge nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville jeg købe eller bygge et hus tæt ved havet- gerne ned til havet, for det er min mands store drøm.

Jeg ville have en lækker bil, en fed MC og evt en båd. Jeg ville yde gratis økonomisk rådgivning til f.eks. krisecentre eller lignende. Jeg ville have rengøringshjælp. Jeg ville have en masse tid til ungerne og manden. Dejlige ferieture osv. Tror egentlig ikke det er så store krav igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville blive boende hvor vi bor, jeg elsker vores hus :loveshower Meeeen ville så nok købe et fedt hus syd på..

Jeg ville bruge så voldsomt mange penge på shopping at jeg ville være ved at kaste op :D :D

Så skulle jeg og alle mine søde veninder på en fed tur til Rom og shoppe.. Når vi kom hjem skulle jeg og min familie rejse...

Jeg ville give mindst 1 million til hospitalsklovnene også..

Og så ville jeg nok invisterer penge, så vi havde til resten af vores dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også tage på en pokkers masse wellness ophold og spise vindruer, mens jeg blev masseret og smurt ind i mudder :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe mig et hyggeligt hus med en masse jord omkring. Købe lige de allergivenlige dyr ungerne kunne tænke sig, købe et STORT legehus og skønne legesager til have til dem :loveshower :loveshower

Og så en totalt spritny bil lige fra fabrikken af og selv bestemme udstyr, "indmad" og alt sådan noget.

Købe et hus til mine forældre og en rigtig lækker spritny Smart til min mor, hun elsker den bil. Jeg vil forkæle min mor og mine rødder og så også min far lidt, ved at købe en hun ara til hans han.

Og så vil jeg holde fri i noget tid og tage på en masse oplevelses ture med rødderne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville jeg sammen med min mand bygge vores drømme hus med mindst 6 værelser + soveværelse (så hans tre børn kunne have hvert deres værelse, når de er hos os og så de to børn vi forhåbentlig ville få kunne få hver deres værelse) Så ville jeg hive et par måneder ud af kalenderen og rejse rundt med min mand og ikke gå og være bekymret over manglen på job. Købe en nyere bil end den vi har... Og så ville jeg støtte velgørende formål i højere grad end jeg har mulighed for i dag. Og invitere hele familien på ferie... Give nogle penge til min søster, så hun kunne få hendes hverdag til at løbe rundt...

--------------------------------------

I den virkelige verden går der nok et par år inden vi har råd til at købe eget hus med 3 værelser + soveværelse (så må mandens børn dele værelse med vores egne (kommende børn) så længe de kun er her hver anden weekend/ferie, går det også nok endda) og vi får forhåbentlig også råd til en ny brugt bil om et par år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe et lækkert hus i det område, vi bor i nu.

Jeg ville have rengøringshjælp og en kok :)

Jeg ville fortsætte med at arbejde inden for mit fag, men på freelancebasis. Ved siden af ville jeg så starte en kagebiks op på hyggebasis :sandie

Jeg ville rejse MEGET med min skønne mand og datter.

Jeg ville forære min søster en masse penge, så hun kunne få sit drømmehus :)

Jeg ville give flere penge til velgørende formål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville få andre håndværker end os selv til at have vores hus og have færdig.

Få rengøringshjælp + en til vasketøjet. Måske en kok oven i hatten :)

Hvis vi snakkede om rigtig mange mill., så ville vi begge stoppe med at arbejde, med det vi laver nu og finde noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville betale vores gæld, investere så vi var sikret resten af vores dage, hjælpe min bror økonomisk med det firma ham og en kammerat har gang i, betale min mors kreditlån, stoppe med at arbejde fuldtid mens manden skulle tage drømmeuddannelsen, hyre en rengøringskone og på sigt rejse en masse..

Uhh hvor ville jeg gerne være mangemillionær.. loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuuuh det er en farlig tråd :balloon

Jeg ville spare dem op et par år, til vi har fået de børn vi vil have og så ellers rejse jorden rundt, inden de startede i skole selvfølgelig men de skal også være så gamle så de kan huske rejsen... så det er vist kun ønske tænkning :blush

Men uanset så ville jeg rejse, rejse og nye livet med min familie og derefter købe et dejligt stort hus, til alle mine 3-4 børn og min mand - og hyrer en rengøringskone :larm :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville forresten også poste penge i min bonus-søster, så hun kan få hendes tøj-serie i produktion... Det tror jeg til gengæld ikke er en underskudsforretning når først det kommer op og køre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe....drømme er godt! :)

Jeg havde omgående købt et lækkert hus i Spanien og så solgt det hus vi har her i dk og så bare lejet en lejlighed eller hus et sted i nærheden.

Og så ville jeg bo her i dk om sommeren og til september ville jeg flytte til Spanien og bo dernede i sol og varme :)

Jeg ville da også helt klart få mig en båd og sejle op til vores gamle venner i Norge og fiske en hel masse!

Rengøringshjælp, kok og aupair er selvskrevet....hun skulle slf også med til Spanien ;)

Snakker vi endnu flere millioner så skulle vi også have et lækkert hus i Miami :) Så ku vi pendle lidt rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe....drømme er godt! :)

Jeg havde omgående købt et lækkert hus i Spanien og så solgt det hus vi har her i dk og så bare lejet en lejlighed eller hus et sted i nærheden.

Og så ville jeg bo her i dk om sommeren og til september ville jeg flytte til Spanien og bo dernede i sol og varme :)

Jeg ville da også helt klart få mig en båd og sejle op til vores gamle venner i Norge og fiske en hel masse!

Rengøringshjælp, kok og aupair er selvskrevet....hun skulle slf også med til Spanien ;)

Snakker vi endnu flere millioner så skulle vi også have et lækkert hus i Miami :) Så ku vi pendle lidt rundt :)

Må jeg flytte med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg flytte med :D

JA!!!!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville - i nævnte rækkefølge:

* Give min mor en mio eller to, så hun ikke skal bekymre sig om økonomien efter hun er blevet skilt - evt. købe et hus til hende, så man er ude over skatteproblematikken :rolleyes

* Give min storesøster penge til at bruge på sig selv - dem har hun ikke haft mange af de sidste 3-5 år!

* Købe en lejlighed til hver af mine små søstre, når de en dag finder ud af hvor de vil læse efter gymnasiet.

* Sælge vores lejlighed og betale restgælden

* Rive et par år ud af kalenderen og rejse verden rundt - der er så mange steder jeg gerne vil se/opleve

* Købe en Audi :D

* Hyre rengøringshjælp

* Købe et skønt hus i Virum eller omegn med masser af plads og en have

* Tage på skiferie hvert år

* Finde det perfekte sted at realisere min og min mors drøm om et hotel/kursus-sted med mulighed for familie/par-terapi (sidste del skulle min mor stå for og så stod jeg for økonomien og driften. Og restauranten.

SUK! Hvem der dog bare havde 30 mio - mere behøver jeg ikke! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh hvis jeg havde mange millioner, så ville jeg gøre os gældfrie, jeg ville give mine forældre og søster en sum penge.

Og så ville jeg adoptere en helt masse børn, nu hvor den økonomiske del ikke ville være et problem. Så ville jeg få bygget huset ud og sat kælderen i stand.

Jeg ville også hjælpe nogle af de nødhjælps organisationer, som er i DK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville helt klart få bygget vores drømmehus på en stoooor grund. Vi skulle have hver vores drømmebil. Så ville jeg hjælpe vores familier ud af krisens sørgelige rester og så vi jeg tage drømmeuddannelsen og bagefter åbne drømmebutikken. Vi ville oftere tage ud og rejse.

og ellers bare leve livet i luxsus. sørge for der var til hele livet og "ungerne" skulle have til ordentlig bolig bil osv.

Og så ville jeg ellers få lavede de festudsugninger (lår og mave) maveskindopperation + få bryster og få opereret øjenlågene.

De nye hus ville selvfølgelig have et mindre motionsrum og større walk in closet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

* Få betalt vores lån af, mine forældres og min lillebror's.

* Jeg ville måske overveje at bygge lidt om, så der kunne være i hvertfald 1 børneværelse til.

* Få ordnet min have, så den ville være lige som jeg gerne vil have i Japansk stil med masser af vand.

* Ta en tur til Nice, London, New york og til florida.

* Måske en feriebolig et af stederne.

* Købe en dejlig ny Reanult.

* Og så vil jeg ellers gerne bare have lov til at gå herhjemme og passe mig selv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville købe en grund og bygge det hus vi er ved at spare op til nu :) Så drømmen kunne realiserede 5 år før tid :balloon Derudover ville vi helt sikkert sikre min sviger økonomisk, rejse, shoppe, udvide mandens freelance firma og satse fuldt og fast på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Jeg ville købe et lækkert hus til mig og manden, hvor der var plads til en masse unger.

- Jeg ville tage familien med ud og se verden.

- Jeg ville købe en bil til kæresten.

- Jeg ville købe en autocamper til min far (det lovede jeg ham, da jeg var barn, at jeg ville gøre, hvis jeg nogensinde blev millionær :biglove)

- Jeg ville købe et sted til min mor, hvor hun kunne dyrke sit talent for at male og måske starte eget galleri.

- Jeg ville give mine brødre og min bedste veninde noget (ved dog ikke, hvad de konkret skulle ønske sig...)

- Jeg ville tage på MEGASHOPPING med min mor.

- Og derefter ville jeg nok leve nogenlunde, som jeg gør nu. Måske lidt mere økologisk. Og så ville jeg arbejde gratis som psykolog, når jeg bliver færdiguddannet, sådan at folk kunne komme til psykolog, selvom de ikke havde pengene til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville med 7-10 millioner:

* Få min mor og stedfar ud af gæld.

* Købe deres drømmebil til dem.

* Renovere deres hus.

* Lave deres have som de ville ha' den.

* Købe det hus vi er i nu.

* Nyrenovere det fuldstændigt og evt. købe grunden ved siden af til at udvide.

* Renovere haven.

* Komme helt ud af gæld selv.

* Købe en bil der var stor nok (men stadig beholde den vi har).

* Købe nye møbler og hævde mig selv på Maslows behovspyramide :P.

* Ligge mange af pengene på en feriekonto til rejser.

* Evt. starte egen virksomhed op.

* Investere resten til fremtidig levevis.

- men intet af dette bliver desværre nok aldrig til en realitet lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- købe en grund og bygge drømmehuset

- Betale al gæld ud

- Købe en bil til manden, så kan jeg selv overtage den vi har nu

- Tage ud og rejse en masse med familien

- Købe en hest og alt hvad det indebærer til min lillesøster

- Måske åbne egen virksomhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har ikk rigtig de store drømme..

-men betale gælden af for mig og kæresten

-købe en ny fed bil til os hver

-købe et dejligt hus

-få en baby eller to :)

-rejse til lande jeg gerne vil se :)

også sørge for at ha en god opsparing til når man blir gammel, hjælpe mine forældre når de engang ikke kan arbejde mere, og donere til velgørenhed (såsom kræftens bekæmpelse)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER