Nitzen1987

Amalies verden

42 indlæg i dette emne

Ser I det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps. Det er godt tv at slå hjernen fra til :D

Men det burde forbydes at være så blank

"aberne stammer fra menneskerne... Eller os er det omvendt"

"Heidi Clum og Steal" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligner sådan en lille gubbibjørn :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser lidt sjovt ud som sløret foran ansigtet klæber sig til ansigtet, fordi det blæser....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot engelsk der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er da meget søde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke tage Tv3, så er fuldstændig sat af <_< Er da med på hvem de er, men så heller ikke meget mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiii Christina du går glip af det sjoveste! :D Så kommer moren ind til Amalie som sidder og får lagt make up af en mexikansk stylist nede i Mexico, og så spørger moren om han kan forstå dansk....

JAJA Lotte, det kan han da HELT KLART for det har han da helt sikkert haft som valgfag i folkeskolen!! :D Danmark er nemlig, set med mexikanske øjne, et stort internationalt land med et vigtigt sprog at lære.... :D

En anden ting...Amalies mor (igen) kommer ind til Amalie og Peter om morgenen og spørger hvor barberskraberen er henne...finder den og tager den med og så siger Peter: "Jamen...skal du ikke ha et nyt barberblad på,

for du må da ikke bruge det samme på tissekonen for så får man røde prikker".....

Lotte: "Aii jeg skal da ikke bruge den dernede"

Peter: " Nåhhh jeg troede du skulle bruge den på tissekonen"....

AAAAAAAAAARRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ER SVIGERMOR DIN SPADE!!! LOL :D :D :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan noget af det, da jeg var på arbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skal skilles nu :lolhit

Gad vide om det er for omtale nu hvor der ikke skrives om brylluppet mere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiii Christina du går glip af det sjoveste! :D Så kommer moren ind til Amalie som sidder og får lagt make up af en mexikansk stylist nede i Mexico, og så spørger moren om han kan forstå dansk....

JAJA Lotte, det kan han da HELT KLART for det har han da helt sikkert haft som valgfag i folkeskolen!! :D Danmark er nemlig, set med mexikanske øjne, et stort internationalt land med et vigtigt sprog at lære.... :D

En anden ting...Amalies mor (igen) kommer ind til Amalie og Peter om morgenen og spørger hvor barberskraberen er henne...finder den og tager den med og så siger Peter: "Jamen...skal du ikke ha et nyt barberblad på,

for du må da ikke bruge det samme på tissekonen for så får man røde prikker".....

Lotte: "Aii jeg skal da ikke bruge den dernede"

Peter: " Nåhhh jeg troede du skulle bruge den på tissekonen"....

AAAAAAAAAARRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ER SVIGERMOR DIN SPADE!!! LOL :D :D :D :D :D

:D :D :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skal skilles nu :lolhit

Gad vide om det er for omtale nu hvor der ikke skrives om brylluppet mere :D

What!!! Der er da noget der er gået min næse forbi :o det var ikke længe det ægteskab varede :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er all over bt.dk og andre aviser....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er all over bt.dk og andre aviser....

Jamen jeg har heller ikke rigtig været på nettet i dag (udover BK)

Så jeg er ikke så meget up-to-date

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skal skilles nu :lolhit

Gad vide om det er for omtale nu hvor der ikke skrives om brylluppet mere :D

40 dage med Amalie må også være nok :lol Så det godt på en masse hjemmesider...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu skulle han så også have banket hende i nat... Artikel

Synes det hele lyder som en forsinket aprilsnar, men det er det nok desværre ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu skulle han så også have banket hende i nat... Artikel

Synes det hele lyder som en forsinket aprilsnar, men det er det nok desværre ikke :(

jeg tænker lidt om ikke det bare er medierne, som blæser det hele helt op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke helt hvad jeg skal mene om den sag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels pige :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syndes at der begynder at kommer mere og mere om det på nette nu.

nu er der også en der har hjulpen Amalie i nat, men at komme væk fra Peter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke forstå, at han er overrasket over, at hun vælger et tv-show fremfor ham. Hvad havde han forventet af en pige, som lever for at være kendt???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det tragisk... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en sørgelig situstion de begge er endt i. Ved ikke hvad man skal tro, men trist er det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min første tanker er lidt, at de får jo så meget mere ud af alt dette, ved at vi alle sammen kommentere og vurdere, læser det ene og det andet for at finde ud af, hvad der er sket.

Jeg er ked af at sige det, men for mig lyder det altså også som et mediestunt. Der er 3 personer med i denne historien. 1. Amalie 2. Peter og 3. Amalies mor, og de er alle 3 kendte for, at de gerne vil være kendte og stort set vil gøre hvad som helst for at blive kendte.

Men så tænker jeg også, at der kommer folk ind og bekræfter sage, og det er jo frygteligt for begge parter - altså Amalie og Peter, hvis det enten er sket eller ikke er sket. For er det sket, så sidder der en person, som ikke bliver taget alvorligt, fordi hun hele tide ønsker at komme i medierne, og hun får nu nogle frygtelige ar på sjælen. Og Peter som er kommet til at gøre dette, får en anmeldelse, en plet på straffeattesten, og en dårlig samvittighed.

Hvis det så ikke er sket, så står Peter der med en anklage, som ikke er rigtig, og fordi det er i medierne før politiet har modtaget en anmeldelse, så er han jo af befolkningen allerede dømt. Og vi har en pige, som virkelig er så såret over et brud, at hun kan finde på, at lave sådan et nummer.

Og viser det sig, at være et mediestunt, så er det jo også frygteligt, at man laver det på den måde, for der er jo faktisk nogle i Dagens Danmark, som bliver udsat for vold, og det er at gøre grin med dem...

Lige meget hvad, så synes jeg det er en frygtelig historie...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER