Nitzen1987

Amalies verden

42 indlæg i dette emne

Min første tanker er lidt, at de får jo så meget mere ud af alt dette, ved at vi alle sammen kommentere og vurdere, læser det ene og det andet for at finde ud af, hvad der er sket.

Jeg er ked af at sige det, men for mig lyder det altså også som et mediestunt. Der er 3 personer med i denne historien. 1. Amalie 2. Peter og 3. Amalies mor, og de er alle 3 kendte for, at de gerne vil være kendte og stort set vil gøre hvad som helst for at blive kendte.

Men så tænker jeg også, at der kommer folk ind og bekræfter sage, og det er jo frygteligt for begge parter - altså Amalie og Peter, hvis det enten er sket eller ikke er sket. For er det sket, så sidder der en person, som ikke bliver taget alvorligt, fordi hun hele tide ønsker at komme i medierne, og hun får nu nogle frygtelige ar på sjælen. Og Peter som er kommet til at gøre dette, får en anmeldelse, en plet på straffeattesten, og en dårlig samvittighed.

Hvis det så ikke er sket, så står Peter der med en anklage, som ikke er rigtig, og fordi det er i medierne før politiet har modtaget en anmeldelse, så er han jo af befolkningen allerede dømt. Og vi har en pige, som virkelig er så såret over et brud, at hun kan finde på, at lave sådan et nummer.

Og viser det sig, at være et mediestunt, så er det jo også frygteligt, at man laver det på den måde, for der er jo faktisk nogle i Dagens Danmark, som bliver udsat for vold, og det er at gøre grin med dem...

Lige meget hvad, så synes jeg det er en frygtelig historie...

Kan ikke sige det bedre selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan ikke sige det bedre selv!

Tak, men der bliver jo desværre kun taber af den historie, om den er sand eller ej, om det er mediestunt eller ej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror simpelhent ikke på den historie og jeg tror som Vanni, at det er mediestunt... Det tror jeg på pga af de tidligere programmer og pga vi ved hvordan Amalie og hendes mor er..

Læg mærke til at der kunne kommer udsagn fra hendes mor og jeg har det indtryk af at Charlotte Kejser vil gøre alt for at forblive kendt og det er på bekostning af hendes datter.

En sørgelig historie ja, men jeg tror ikke på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror simpelhent ikke på den historie og jeg tror som Vanni, at det er mediestunt... Det tror jeg på pga af de tidligere programmer og pga vi ved hvordan Amalie og hendes mor er..

Læg mærke til at der kunne kommer udsagn fra hendes mor og jeg har det indtryk af at Charlotte Kejser vil gøre alt for at forblive kendt og det er på bekostning af hendes datter.

En sørgelig historie ja, men jeg tror ikke på den.

jeg synes jo det er frygteligt, hvis det forholder sig sådan, at det bare handler om at komme endnu mere i medierne, og det hele er pure opspind. Det er jo at gøre grin med en problematik, som jo desværre er noget som sker i nogle parforhold i dagen DK. OG det er da ikke mere en 1 år siden, vi havde en frygtelig sag om en kvinde, som blev holdt indespærret og banket og voldtaget af en ekskæreste eller var det kæreste. Det er jo at gøre total grin med hende og andre i hendes situation, hvis man laver sådan en sag som mediestunt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har nu lavet en anmeldelse for vold. Tror ikke det bare er et mediestunt for så var det ikke anmeldt tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har nu lavet en anmeldelse for vold. Tror ikke det bare er et mediestunt for så var det ikke anmeldt tror jeg

Nu har jeg også skrevet, HVIS det var et mediestunt. Men hvor er det frygteligt, at fordi man virkelig har gjort alverdens ting for at blive kendt, og for at komme i medierne, så får det den konsekvens, at man netop stiller spørgsmålstegn omkring rigtigheden. Det håber jeg folk tager til eftertanke - især dem, som virkelig ønsker denne kendthedsstatus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel ikke sikkert den anmeldelse hun har lavet var på Peter? Eller hvad?

Under alle omstændigheder, så synes jeg det er tragisk, hvad enten det er på grund af det ene eller det andet. Og Jeg håber virkelig ikke der er nogen der kan finde på at bruge sådan noget som mediestunt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har anmeldt ham, Peter er nu afhørt, men er ikke sigtet i sagen... Fra eb.dk - en meget troværdig kilde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg læst de "pålidelige kilder", og det er svært ikke at fornemme, at det er mor Charlotte, der er primus motor i den anmeldelse.

Nu skal man jo også passe på med hvad man siger, for TV kan tit lave de vinkler på situationer som de ønsker, men hende mor Charlotte har altså på mig virket som om hun gerne ville "spinde guld" på Amalies kendis-hed- no matter what. Mit indtryk har også været, at hun har en utrolig indflydelse på sin datter.

Desuden, så kan man blive bildt hvad som helst ind, hvis man har været udsat for et overgreb/overfald af den ene eller den anden grad. Hjernen er simpelthen i choktilstand. Det er svært at finde hoved og hale i ting, og så er det jo nemmere, hvis andre lægger puslespillet for én :(

Jeg ved det ikke, men der må jo være en mulighed for, at det er en anden end Peter der har gjort det, siden politiet ikke har sigtet ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det bliver mere og mere underligt. Læste igår at Amalies mor Charlotte Kejzer udtalte at Amalie havde synlige mærker efter overfaldet, blandt andet mærker efter kvælertag, men her til morgen udtaler Københanvs politi (eller hvem det nu var) at der ingen synlige mærker er på Amalie

Håber virkelig ikke at moderen forsøger at spinde guld på sin datters "berømmelse". Det er trist og tarveligt hvis det er tilfældet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget spalteplads skal 2 skræmmeeksempler på Danmarks ungdom have?! :s Jeeze.... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget spalteplads skal 2 skræmmeeksempler på Danmarks ungdom have?! :s Jeeze.... :rolleyes:

Tænker det samme :easter1:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes simpelthen det hele er så skræmmende og sørgeligt - hvor langt ude er de mennesker lige?! :) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amalie var i Go' morgen DK i morges og der fortalte hun at de ikke er lovformeligt gift derfor ikke skal igennem en skilsmisse (Det var åbenbart noget med at produktionsselskabet ikke havde fået indsendt de papirer der bekendtgør at de blev gift, eller NOGET :unsure )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme, at jeg synes, at det hele lugter temmelig meget af mediestunt. Især taget i betragtning hvor vilde Amalie og hendes mor er for hele tiden at øge deres kendisfaktor ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme, at jeg synes, at det hele lugter temmelig meget af mediestunt. Især taget i betragtning hvor vilde Amalie og hendes mor er for hele tiden at øge deres kendisfaktor ...

Det er også min tanke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

efter at have læst denne artikel klik her, så er jeg også meget i tvivl om ikke, det bare er et mediestunt. Det gør jeg fordi at artiklen sætter Amalie i en total offerrolle og virkelig sætter Peter til at være den værste skurk, som både lider af skitzofreni og alt muligt. Om det så er fordi jounalisten bare har overdrevet eller, hvor det går galt, det ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER