Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

37 minutes ago, Mortil15 said:

Hvordan hård? Puh det lyder svært 

 

Han lader hende græde. Altså, jeg tager hende op, og går lidt rundt med hende og sådan..

han lægger sig med hende eller lader hende være nede i sengen, og hver gang hun rejser sig, lægger han hende - også synger han. 

Jeg kan bare ikke lide at hun græder - men VED godt at hun gør det fordi det jo virker ved mig... 

åh hvor ville jeg ønske hun havde et sprog!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Myliona said:

 

Han lader hende græde. Altså, jeg tager hende op, og går lidt rundt med hende og sådan..

han lægger sig med hende eller lader hende være nede i sengen, og hver gang hun rejser sig, lægger han hende - også synger han. 

Jeg kan bare ikke lide at hun græder - men VED godt at hun gør det fordi det jo virker ved mig... 

åh hvor ville jeg ønske hun havde et sprog!

Bare et spørgsmål, men har i helt faste rutiner omkring sengetid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en lægetid klokken 08:30 <_< det er altså bare ALT for tidligt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Mortil15 said:

Bare et spørgsmål, men har i helt faste rutiner omkring sengetid?

 

Ja. Men tror det er pga skoldkopper hun er lidt svær.

siden jeg var alene, har der været helt fast struktur i forhold til sengetid og putning. 

 

 

Jeg tror også måske at hendes manglende sprog, begynder at påvirke hende. Børn der er næsten 2 år, er jo ret bevidste og kan udtrykke mange følelser og behov verbalt.. men Leah siger jo ikke et kvæk, og det kan derfor være en udfordring at finde ud af hvad hun mener - og hun bliver så frustreret. Og tænker det påvirker putningen - fordi vi måske ikke helt forstår netop hvad hun forsøger at kommunikere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Myliona said:

 

Ja. Men tror det er pga skoldkopper hun er lidt svær.

siden jeg var alene, har der været helt fast struktur i forhold til sengetid og putning. 

 

 

Jeg tror også måske at hendes manglende sprog, begynder at påvirke hende. Børn der er næsten 2 år, er jo ret bevidste og kan udtrykke mange følelser og behov verbalt.. men Leah siger jo ikke et kvæk, og det kan derfor være en udfordring at finde ud af hvad hun mener - og hun bliver så frustreret. Og tænker det påvirker putningen - fordi vi måske ikke helt forstår netop hvad hun forsøger at kommunikere. 

Det er klart at det er en blokering. Øv, håber i går mod bedre tider 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Myliona Stakkels hende og stakkels jer :(:kram Har Camille egentlig haft?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Barbamama said:

@Myliona Stakkels hende og stakkels jer :(:kram Har Camille egentlig haft?

 

Hun havde skoldkopper for to år siden, men fik det igen for 2 uger siden :) 

begge gange har været meget milde..

men på Leah myldrer de frem!!!! 

Hun har seriøst over 15 i bleområdet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Myliona said:

 

Hun havde skoldkopper for to år siden, men fik det igen for 2 uger siden :) 

begge gange har været meget milde..

men på Leah myldrer de frem!!!! 

Hun har seriøst over 15 i bleområdet..

 

:kram Årh det er hårdt :( E havde også mega mange i bleen, det er så synd! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At E på en eller anden måde har fået fjernet mit togkort fra min pung, da han fik lov at lege med den. Det manglede jeg virkelig her til morgen. Men hurra for sød togkonduktør, jeg skal dog stadig købe billet hjem :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler seriøst noget ordentligt vinter overtøj <_< 20 minutter i haven og jeg hammer fryser! 

Det er passende når jeg går tur og cykler, men ikke når jeg sidder på sandkasse kanten og graver sand :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Stephi-moren said:

Jeg mangler seriøst noget ordentligt vinter overtøj <_< 20 minutter i haven og jeg hammer fryser! 

Det er passende når jeg går tur og cykler, men ikke når jeg sidder på sandkasse kanten og graver sand :numse

 

Jeg har et par arbejdsbukser købt i Stark. De er dyre, men jeg er SÅ glad for dem! Mega behagelige og varme, tusind praktiske lommer, sidder godt, kan lynes ved støvlerne... De er virkelig gode!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der opkald, som man slet ikke har lyst til at foretage, men som man bliver nødt til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Fru.Mor said:

Det der opkald, som man slet ikke har lyst til at foretage, men som man bliver nødt til :(

 

Hvad så? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Thalia said:

 

Hvad så? :kram

Skal bare ringe til min mor :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

18 hours ago, Mistel said:

Puh... her slut maj skal jeg til USA. Var udvekslingsstudent i tidernes morgen og har haft kontakt til familien lige siden. Faren døde for nogle år siden og nu har moren kræft med ca 1 år som forventet levetid. Så realiteten er jeg skal sige farvel...

Jeg chattede med datteren i dag, der fortæller at moren har haft en almindelig infektion - forkølelse agtig - men de havde været bekymret for om det var var fordi hun ikke længere talte kemoen, da hun havde været ret dårlig. Så på den måde var det jo en god nyhed at det bare var en virus. Så siger hun at hun var nervøs for om morens dårlige hygiejne var skyld i det. Jeg spørger ind til det og det viser sig at hun ikke længere kan komme op på 1. salen hvor badeværelset er. Der er ikke råd til hjemmehjælp og hun nægter at flytte fra det kæmpe skrummel af et hus, som hun hverken har råd, kræfter eller overskud til at holde.

Hold nu kæft, jeg synes det er tungt. Jeg ved bare slet ikke hvilken ikke-eksisterende overdkudslomme jeg skal grave ned i for at komme igennem det her. Jeg synes det er så synd! For os alle sammen! Føler mig som et lam til slagterbænken...

Pyh... det lyder bare som en loose-loose lortesituation :kram har lyst til at sige du skal aflyse - men kan også mærke det er vigtigt at få sagt farvel mens man kan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Saga74 said:

Pyh... det lyder bare som en loose-loose lortesituation :kram har lyst til at sige du skal aflyse - men kan også mærke det er vigtigt at få sagt farvel mens man kan...

Det er lige præcis det. Der kommer ikke flere chancer. Hvis hun så bare ikke boede så langt væk. Men det gør hun jo så. Åhr altså :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herman har fået det dårligt igen :( Sygehuset ville ikke se os og det er jeg ok med, men jeg er alligevel også bare så dybt bekymret helt ned i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, lollerberg said:

Herman har fået det dårligt igen :( Sygehuset ville ikke se os og det er jeg ok med, men jeg er alligevel også bare så dybt bekymret helt ned i maven

Stort :kram 

forstår ikke hvorfor de ikke vil se jer? Så må I bruge vagtlægen hvis I bliver utrygge i aften :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

Stort :kram 

forstår ikke hvorfor de ikke vil se jer? Så må I bruge vagtlægen hvis I bliver utrygge i aften :kram2 

Hun mente ikke det var akut. Rs har toppet og vi stoppede med penicillin mod lungebetændelsen igår. Så hun snakkede om at det måske var en ny infektion. Hvis vi skulle derop (og det havde jeg godt kunne gennemtvinge), så skulle vi indlægges igen, og der er proppet deroppe med risiko for masser af smitte af alt muligt andet. 

 

Vi ser det lige lidt an, men øv øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, lollerberg said:

Hun mente ikke det var akut. Rs har toppet og vi stoppede med penicillin mod lungebetændelsen igår. Så hun snakkede om at det måske var en ny infektion. Hvis vi skulle derop (og det havde jeg godt kunne gennemtvinge), så skulle vi indlægges igen, og der er proppet deroppe med risiko for masser af smitte af alt muligt andet. 

 

Vi ser det lige lidt an, men øv øv øv

Det er heller ikke ønskeligt at blive smittet med andre ting, men det er bare ikke nemt :kram2 

rigtig god bedring med ham :kiss 

:kram2 til dig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Katrinemus said:

Det er heller ikke ønskeligt at blive smittet med andre ting, men det er bare ikke nemt :kram2 

rigtig god bedring med ham :kiss 

:kram2 til dig 

Tak søde. Håber det bare er et lille tilbagefald og han er frisk igen imorgen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, lollerberg said:

Tak søde. Håber det bare er et lille tilbagefald og han er frisk igen imorgen 

Det håber jeg også for jer :kram2 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, nu må det fandme stoppe! Jeg har så været indkaldt til jobsamtale (ift aktivering), mens jeg var på ferie :blink:wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Fru.Mor said:

Ej, nu må det fandme stoppe! Jeg har så været indkaldt til jobsamtale (ift aktivering), mens jeg var på ferie :blink:wacko

 

Havde du meldt ferie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.