Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Jeg har købt ekstra incubators

:ditto + jeg købte ekstra pokeballs inden jeg fattede, at man kan gå til det samme stop flere gange :lol

Men ellers får man jo meget, når man stiger i level, så jeg føler slet ikke at det er nødvendigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Finder man flere (forskellige) i takt med at man stiger i level? Vi gik fælles tur i dag og selvom vi gik samme sted, så fandt Brian intet, mens jeg fik udvidet mit pokedex med Paras og Koffing + jeg fandt en ekstra Vulpix (og udklækkede en Gastly).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen omkring Aalborg, der kender et godt sted at finde Magikarps?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen omkring Aalborg, der kender et godt sted at finde Magikarps?

 

Jeg ved ikke med Aalborg, men jeg bor ved en kanal og der vrimler med Magikarps!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke med Aalborg, men jeg bor ved en kanal og der vrimler med Magikarps!

Hmm jeg må en tur på havnen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor smutter de ud af mine bolde???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af vanddyr i Århus ved å og havn.

Så fedt at være i midtbyen, jeg fangede mange jeg sjældent ser her ude. Koffing, Ghastly, Jynx mfl. Pis det sku gi sig til at regne, jeg kan jo ikke li min tlf blir våd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor smutter de ud af mine bolde???

De vil ha razz berrys. Det er blevet sværere at fange dem efter den sidste opdatering. Der skal åbenbart være lidt udfordring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor smutter de ud af mine bolde???

Jeg synes at selv simple pokemoner, som pidgey og weedle er blevet sværere at fange efter opdateringen i lørdags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de er da møgsvære lige pludselig og razzberries virker ikke hver gang. Men altid noget det ikke bare er hos mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det svinger meget hvor svære de er at fange...fangede en Vulpix og en Voltorb i første hug...og andre gange kan jeg bruge flere forsøg på fx. Pidgey...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været en tur rundt om Lyngby Sø i regnvejr sammen med min mor og søster. Min søster fik også installeret spillet og er også helt bidt af det nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været på Frilandsmuseet i dag og der er altså ikke særligt mange pokémons....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens 3. Pokemontur er veloverstået. Jeg er vidt ramt af poke-feberen... :whistling

Har bla. fanget en bellsprout, to kakuna, en caterpie, en squirtle og en hel masse weedles. Har lige snuppet 3 stykker hjemme i min stue :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er meget tilfreds med dagens fangst :yay En Abra, en Psyduck, en Drowzee, to Polywag, en Slowpoke, en Squirtle, en masse Venonat, Rattatas, Caterpies og Pidgeys. :D

Og så smalltalk med en totalt fremmed ung mand, der var så ærgerlig over at have misset en Pikachu at han bare måtte brokke sig til nogen :lol :D

Er til gengæld liiiidt skuffet over ikke at have fanget en eneste Magikarp selvom vi travede rundt om en sø <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal SÅ meget ud og vandre i morgen! Og så skal jeg vidt have købt mig en powerbank, for hold nu op, hvor det sluger strøm :o <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I gode :glad

 

Det er virkelig mest kedelige pokemons man fanger her oppe, men i det mindste får jeg nogle sjove ting ud af mine æg. I morgen skal jeg til city igen så håber jeg er heldig at fange nogle lidt vildere pokemons der nede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal SÅ meget ud og vandre i morgen! Og så skal jeg vidt have købt mig en powerbank, for hold nu op, hvor det sluger strøm :o <_<

Har du AR slået til? :) (Altså: Bruger du kameraet til at se omgivelserne når du fanger?) Det kan du slå fra, det skulle vist spare batteri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være jeg skal byde på kaffe herinde hos mig. Der er zygt mange pokestops. Jeg er i hvert fald allerede level 14 uden at have drønet ret meget rundt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skal vi lave en fælles bk-pokemon jagt en dag :D Vi ku dække et stort område, hvis vi gik i flok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være fedt med et poke-møde :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du AR slået til? :) (Altså: Bruger du kameraet til at se omgivelserne når du fanger?) Det kan du slå fra, det skulle vist spare batteri :)

Jeg ser med kameraet når jeg fanger - det skal jeg slå fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skal vi lave en fælles bk-pokemon jagt en dag :D Vi ku dække et stort område, hvis vi gik i flok :D

Jeg er frisk på en jagt i Aalborg en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjørring gav en masse pokemoner idag :) og en masse jeg ikke havde i forvejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skal vi lave en fælles bk-pokemon jagt en dag :D Vi ku dække et stort område, hvis vi gik i flok :D

 

Og jo flere spillere der er på et område, jo flere pokemoner dukker der op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER