Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Kæft hvor er det volapyk at læse denne tråd!! :D

Jeg spiller selvsagt ikke - jeg har rigeligt at bruge min tid på og min erfaring er at jeg bliver ALT for fanget (jeg vil ikke vide hvor mange timer jeg har brugt på HayDay og Wordfeud :whistling)

Det var præcis sådan jeg havde det, da jeg kiggede i GoT tråden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men er det en god idé at sælge sine pokemons? Jeg har allerede mange dobbeltgængere...

 

Jeg transfer altid, når jeg har nogle i overskud. Så beholder jeg den bedste, og transfer de andre. Gerne sammen med et lucky egg, så man kan få dobbelt xp, men ellers bare løbende. Jeg kan godt lide at holde det overskueligt :D 

 

Vi bor så tæt på et pokestop, at jeg ikke behøver gå uden for en dør for at aktivere det. Og der bliver tit kørt lure på det (som lokker pokemons til). Den første dag jeg havde spillet havde jeg Karla hjemme med megavokseværk, så vi spillede det hjemmefra, og jeg blev level 5 uden at forlade lejeligheden :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg transfer altid, når jeg har nogle i overskud. Så beholder jeg den bedste, og transfer de andre. Gerne sammen med et lucky egg, så man kan få dobbelt xp, men ellers bare løbende. Jeg kan godt lide at holde det overskueligt :D

 

Vi bor så tæt på et pokestop, at jeg ikke behøver gå uden for en dør for at aktivere det. Og der bliver tit kørt lure på det (som lokker pokemons til). Den første dag jeg havde spillet havde jeg Karla hjemme med megavokseværk, så vi spillede det hjemmefra, og jeg blev level 5 uden at forlade lejeligheden :D

Snyd :D her ude er virkelig næsten ingenting selv om vi stadig er i bymæssig bebyggelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snyd :D her ude er virkelig næsten ingenting selv om vi stadig er i bymæssig bebyggelse

Der er også kun 3 stops i byen, og virkelig ikke ret mange pokemon, når man bevæger sig væk fra det pokestop. Når jeg henter Karla får jeg gået ca 3 km, og der skal jeg være heldig, hvis jeg finder mere end 2 pokemon. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man forresten være glad eller bekymret over, at den kirke, hvor man skal holde barnedåb, også er et pokestop :chin:   :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man forresten være glad eller bekymret over, at den kirke, hvor man skal holde barnedåb, også er et pokestop :chin: :lol

:D

Vores lokale kirke er også et pokestop + en sten på deres parkeringsplads er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man forresten være glad eller bekymret over, at den kirke, hvor man skal holde barnedåb, også er et pokestop :chin: :lol

Jeg tænkte lidt det samme, da jeg så at den lokale mormon kirke var et pokestop - gad vide hvad de synes om det? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange pokemons har man som udgangspunkt plads til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvordan forhindrer man at de springer ud af kuglerne igen? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange pokemons har man som udgangspunkt plads til?

250 :)

Og du kan som udgangspunkt ikke forhindre, at de springer ud igen. Men hvis du kigger på den cirkel der er rundt om, pulserer den. Prøv at få pokeballen til at ramme, når cirklen er mindst, så skulle der være større chance for at fange pokemonen. Du kan også se sværhedsgraden på at ramme den på cirklens farve. Og ellers så smid et razzberry på den, det øger chancen for at fange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

250 :)

Og du kan som udgangspunkt ikke forhindre, at de springer ud igen. Men hvis du kigger på den cirkel der er rundt om, pulserer den. Prøv at få pokeballen til at ramme, når cirklen er mindst, så skulle der være større chance for at fange pokemonen. Du kan også se sværhedsgraden på at ramme den på cirklens farve. Og ellers så smid et razzberry på den, det øger chancen for at fange :)

:tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg så fik vi det også herhjemme :)

Vi har i snit gået 8 km pr dag de sidste 4 dage, for de store bliver bidt af det :lolhit

Gad vide om der er pokemons og pokestop på Læsø?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg så fik vi det også herhjemme :)

Vi har i snit gået 8 km pr dag de sidste 4 dage, for de store bliver bidt af det :lolhit

Gad vide om der er pokemons og pokestop på Læsø?

Pokevision.com kan fortælle dig, om der er pokemon, http://www.pokemongomap.info kan fortælle dig, om der er pokestops ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pokevision.com kan fortælle dig, om der er pokemon, http://www.pokemongomap.info kan fortælle dig, om der er pokestops ;)

Kan man søge der på? For på dit link ender jeg i Californien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man søge der på? For på dit link ender jeg i Californien

Pokevision har en søgefunktion. Det ved jeg ikke om pokestop-kortet har, jeg zoomer bare ud og ind på Danmark.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow. Jeg er ikke nået så langt endnu (level 3) så dårligt nok kommet i gang. Men jøsses hvor er meget af det I skriver sort snak. Er det noget man sådan stille og roligt selv finder ud af, efterhånden som man spiller?

250 :)

Og du kan som udgangspunkt ikke forhindre, at de springer ud igen. Men hvis du kigger på den cirkel der er rundt om, pulserer den. Prøv at få pokeballen til at ramme, når cirklen er mindst, så skulle der være større chance for at fange pokemonen. Du kan også se sværhedsgraden på at ramme den på cirklens farve. Og ellers så smid et razzberry på den, det øger chancen for at fange :)

Really? Når den er mindst? Jeg har indtil videre næsten kun succes med at ramme når cirklen er størst.. og går ud fra en grøn ring er nem at fange? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ved man om en pokemon er sjælden? :)

Man googler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tit opdateres hvor meget man har gået ? Altså inde ved æggene. Jeg har lige gået 2 kilometer med Ida og så går man altså ikke over 15 kilometer i timen. Og manglede 900 meter på mit ene æg, og gør jeg stadigvæk selvom appen har været tændt og gps signalet har været godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal opdatere jeres apps. Der er kommet en ny opdatering ud i nat.

Ind i appstore og playbutik og tryk opdater ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal opdatere jeres apps. Der er kommet en ny opdatering ud i nat.

Ind i appstore og playbutik og tryk opdater ;)

Ja fandt jeg ud af da vi kom hjem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan man customize sin karakter igen. Det ser lidt pænere ud nu, battles er lidt anerledes, men ok og nearby-poterne er fjernet fordi de havde konstante problemer med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tit opdateres hvor meget man har gået ? Altså inde ved æggene. Jeg har lige gået 2 kilometer med Ida og så går man altså ikke over 15 kilometer i timen. Og manglede 900 meter på mit ene æg, og gør jeg stadigvæk selvom appen har været tændt og gps signalet har været godt.

Over 15 km i timen? :chin: Er det grænsen for hvornår den registrerer at man går?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Over 15 km i timen? :chin: Er det grænsen for hvornår den registrerer at man går?

Det er forskelligt alt efter hvem man spørger, nogle siger 15, nogle 18 og nogle er oppe på 20 kilometer i timen.

Så ja det er grænsen så vidt jeg har forstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tit opdateres hvor meget man har gået ? Altså inde ved æggene. Jeg har lige gået 2 kilometer med Ida og så går man altså ikke over 15 kilometer i timen. Og manglede 900 meter på mit ene æg, og gør jeg stadigvæk selvom appen har været tændt og gps signalet har været godt.

Jeg kan da heller ikke gå 15 i timen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forklarer måske hvorfor der pludselig er flere biler, der kører laaaaaaaaaangsomt rundt i vores kvarter :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER