Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Jeg fik lige en Lapras i et 10 km æg :D Og jeg har taget et gym for første gang i dag, sammen med min lillebror - som i øvrigt er mega misundelig på min Lapras :D

wuuu cool :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mmmmm burgerking... :sandie

KUN fordi McD var under ombygning eller sådan <_< Men meget lækkert sted i Vejle. De laver bare ikke spor goe fritter :prik

Åh! Jeg skal da ud og finde nye bolde i morgen. Det må da være muligt mange steder i Århus :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KUN fordi McD var under ombygning eller sådan <_< Men meget lækkert sted i Vejle. De laver bare ikke spor goe fritter :prik

Åh! Jeg skal da ud og finde nye bolde i morgen. Det må da være muligt mange steder i Århus :goodluck

Hehe jeg foretrækker burgerking ;) :lovebk (:lol)

Og ja afsted med dig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I princippet ja, men der er ingen garanti for at du har et spawn point (altså et sted hvor der kommer pokemoner) ved sofabordet. Og der er viiiistnok også noget med, at man har størst chance for at finde nogen, hvis man går i rask tempo/jogger.

Jeg har dog fanget mange fra sofaen :D

Jeg har fanget seks forskellige fra sofaen :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fanget seks forskellige fra sofaen :bunny

:super Hvilke? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KUN fordi McD var under ombygning eller sådan <_< Men meget lækkert sted i Vejle. De laver bare ikke spor goe fritter :prik

Åh! Jeg skal da ud og finde nye bolde i morgen. Det må da være muligt mange steder i Århus :goodluck

Stedet, hvor alle tager hen i Århus, er ved musikhuset. Hvis du står rigtigt, kan du nå fire stops uden at flytte dig :D Og så er der hele tiden lures på, så der dukker mange pokemoner op. Ellers er der generelt mange stops i hele byen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal på Hjerl hede imorgen. Er spændt på om der er nogle pokemoner der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:super Hvilke? :D

34irel5.png

Sweet! Mega misundelig på at du har pikachu! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er altså lidt misundelig på dem der kan fange alt muligt hjemme fra :D her skal jeg virkelig arbejde for det og får som regel ikke noget helt vildt alligevel. De bedste kommer i æg, så jeg traver rundt :D Må snart ind til byen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er altså lidt misundelig på dem der kan fange alt muligt hjemme fra :D her skal jeg virkelig arbejde for det og får som regel ikke noget helt vildt alligevel. De bedste kommer i æg, så jeg traver rundt :D Må snart ind til byen!!

:ditto.

Selvom jeg har er spawn spot lige ude på marken. Det er dog mest ratata og weedles, eller i går var der lige en vulpix, men ellers er det bare en smule ingenting vi har på marken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmper også for at fange noget så jeg er sq os nødt til at ind til byen engang imellem ellers føler man det står helt stille så lidt man kan fange i de små byer...er på weekend hos mine forældre som bor i en by med lidt flere stops end hvor jeg selv bor...men har nok gået 4 km uden at fange noget...derhjemme dukker der som regel en smule op i dagens løb...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sweet! Mega misundelig på at du har pikachu! :D

Ham er jeg også glad for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 2 pikachu ;-) en jeg fangede og en jeg fik i æg ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det virkelig passe, at alle seks pokestops jeg har været ved, er tomme? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det virkelig passe, at alle seks pokestops jeg har været ved, er tomme? :blink

Jeg har aldrig oplevet et tomt pokestop... kommer der ikke noget når du roterer stoppet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig oplevet et tomt pokestop... kommer der ikke noget når du roterer stoppet?

Hvad er det?

Den ser sådan her ud:

2isvbrd.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det?

Den ser sådan her ud:

2isvbrd.png

 

Du kommer vist til at trykke på det område, man skal trykke på for at sætte et lure-module ind. Hvis du klikker på krydset, kommer du 'tilbage' til det normale pokestop, og så skal du swipe på cirklen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kommer vist til at trykke på det område, man skal trykke på for at sætte et lure-module ind. Hvis du klikker på krydset, kommer du 'tilbage' til det normale pokestop, og så skal du swipe på cirklen :)

Sådan en har jeg aldrig set før.. hvad er pointen med et lure modul? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kommer vist til at trykke på det område, man skal trykke på for at sætte et lure-module ind. Hvis du klikker på krydset, kommer du 'tilbage' til det normale pokestop, og så skal du swipe på cirklen :)

Jeg havde ikke lige fanget, at man skulle swipe på cirklen! :blush NU virker det :yay

Jeg har fanget to Krabby :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke lige fanget, at man skulle swipe på cirklen! :blush NU virker det :yay

Jeg har fanget to Krabby :glad

Cool.. jeg har ikke fanget nogle krabby endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betyder det noget særligt når det "regner" med lyserøde blade fra et pokestop?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betyder det noget særligt når det "regner" med lyserøde blade fra et pokestop?

Det er hvad der sker, når der kommer et lure moduler på. Så bliver der tiltrukket ekstra mange pokemoner i den halve time, et lure module varer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cool.. jeg har ikke fanget nogle krabby endnu..

Hihi, jeg er stolt af dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hvad der sker, når der kommer et lure moduler på. Så bliver der tiltrukket ekstra mange pokemoner i den halve time, et lure module varer :)

Er det det samme med de grønne blade?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER