Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Jeg ser med kameraet når jeg fanger - det skal jeg slå fra?

Ja, når du forsøger at fange en pokemon, så kommer der en knap oppe i hjørnet hvor du kan slå ar (augmented reality) fra.

Så bruger du ikke kameraet og dermed sparer du noget strøm.

Men det kan stadig være klogt med en powerbank, hvis du er afsted i et par timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ser med kameraet når jeg fanger - det skal jeg slå fra?

Jeg tror i hvert fald at det vil spare batteri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal vi nok i Djurs Sommerland. Jeg har hørt, at nærmest hver forlystelse er et pokestop. Man kan da godt tillade sig at spille, når man står i kø til dem, ikke? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror i hvert fald at det vil spare batteri :)

 

Det gør det. Og hvis du har power save på også, hjælper det. Så kan du tilte din telefon, så toppen af skærmen vender ned og bliver mørk, men den vibrerer stadig, når der kommer pokemoner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal vi nok i Djurs Sommerland. Jeg har hørt, at nærmest hver forlystelse er et pokestop. Man kan da godt tillade sig at spille, når man står i kø til dem, ikke? :D

Joooo! Fedt! :D (og hvorfor F*** spillede jeg ikke, da vi var i Djurs :prik )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er totalt med på bk-pokejagt, men det kan godt være, at jeg pt. kun kan aften/weekend og kun i Aalborg :unsure Har i hvert fald svært ved lige at se mig selv tage langt væk, og jeg er jo så småt ved at arbejde mig ind i en 48 timers arbejdsuge :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er frisk på en jagt i Aalborg en dag :)

:ditto :D

Jeg skal i hvert fald ind til Aalborg en dag, det går bare for langsomt herude :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være jeg skal byde på kaffe herinde hos mig. Der er zygt mange pokestops. Jeg er i hvert fald allerede level 14 uden at have drønet ret meget rundt.

Så bager jeg squashkage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bager jeg squashkage :D

 

JA DA! Jeg har en kæmpe pose møglækker kaffe og kan indimellem fange et pokestop fra altanen. Kom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA DA! Jeg har en kæmpe pose møglækker kaffe og kan indimellem fange et pokestop fra altanen. Kom!

Må man komme, selvom man ikke spiller pokemon? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej poke møde gad jeg os godt....men har sq langt til Ålborg hernede fra Taulov..

Tsk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA DA! Jeg har en kæmpe pose møglækker kaffe og kan indimellem fange et pokestop fra altanen. Kom!

Kan jeg få te i stedet :p Jeg er ikke blevet voksen nok til at kunne lide kaffe endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man komme, selvom man ikke spiller pokemon? :D

 

Så passer du børn mens vi jaaaager? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg få te i stedet :P Jeg er ikke blevet voksen nok til at kunne lide kaffe endnu :D

 

Klart, vi er alligevel ved at rydde gevaldigt ud i gemmerne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man komme, selvom man ikke spiller pokemon? :D

Du skal da bare i gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joooo! Fedt! :D (og hvorfor F*** spillede jeg ikke, da vi var i Djurs :prik )

 

Ja, jeg håber også, der er nogle spændende pokemoner derude, uden selvfølgelig at skulle spille hele tiden :)

Haha det må du ikke spørge mig om! I zoologiske haver skulle der vist også være ret fedt, har jeg ladet mig fortælle. Og så er Aalborg Zoo jo en bedre en af slagsen selv uden pokemoner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klart, vi er alligevel ved at rydde gevaldigt ud i gemmerne :D

Perfekt! Jeg er frisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg håber også, der er nogle spændende pokemoner derude, uden selvfølgelig at skulle spille hele tiden :)

Haha det må du ikke spørge mig om! I zoologiske haver skulle der vist også være ret fedt, har jeg ladet mig fortælle. Og så er Aalborg Zoo jo en bedre en af slagsen selv uden pokemoner :)

Jaaaa jeg elsker zoo! :biglove Og jeg fandt nogle ok fede pokemoner sidst vi var afsted :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg gi'r gerne kaffe/the en hverdag i løbet af de næste to uger...Måske på torsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så passer du børn mens vi jaaaager? :D

Aftale ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg gi'r gerne kaffe/the en hverdag i løbet af de næste to uger...Måske på torsdag?

Jeg er på! Torsdag den 11, ik'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal vi nok i Djurs Sommerland. Jeg har hørt, at nærmest hver forlystelse er et pokestop. Man kan da godt tillade sig at spille, når man står i kø til dem, ikke? :D

Det er ikke forlystelser der er pokestops men ting rundt omkring. Der er fx 2 på den store legeplads ved western land. Der er en del derude, og mange både står og går og spiller :D Det er så tydeligt at se :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg håber også, der er nogle spændende pokemoner derude, uden selvfølgelig at skulle spille hele tiden :)

Haha det må du ikke spørge mig om! I zoologiske haver skulle der vist også være ret fedt, har jeg ladet mig fortælle. Og så er Aalborg Zoo jo en bedre en af slagsen selv uden pokemoner :)

Det var faktisk ikke det vilde, der var af pokemons derude. Havde lige håbet. Men både Freja og Liva fik klækket et æg, og jeg nåede halvvejs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var faktisk ikke det vilde, der var af pokemons derude. Havde lige håbet. Men både Freja og Liva fik klækket et æg, og jeg nåede halvvejs :)

Æg er også rare at få klækket :) Men så er det også bare en mulighed for at få en masse pokeballs: D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER