Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Jeg er begyndt at se frem til mine aftaler i midtbyen ved tanken om muligheden for at fange mange/nye pokemons :D jeg plejede at være træt ved tanken om bustur og mange mennesker.

 

Jeg har faktisk overvejet at ta ned i byen uden nogen særlig grund  :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aha, kommer de så op på skærmen, når man går rundt?

Jep. Og ens telefon vibrerer, når der dukker en op, så man behøver ikke glo på den non stop ;)

Hvis man er doven eller nysgerrig, kan man indtaste ens lokalitet på pokevision.com, og så fortæller den en, hvad der er i nærheden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ingen på team rød ? ;-)

Hvis jeg nu møder er rødt gym er det så lige meget hvad level og hvilke pokemons der er derinde, hvis jeg vil træne mine pokemons ?

Jeps:) Men jo stærkere dine pokemoner er, jo mere sandsynligt er det jo også at du kan slå dem i gym'et og dermed få mere xp og give mere prestige til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Og ens telefon vibrerer, når der dukker en op, så man behøver ikke glo på den non stop ;)

Hvis man er doven eller nysgerrig, kan man indtaste ens lokalitet på pokevision.com, og så fortæller den en, hvad der er i nærheden :P

Med mindre man hader vibrerende tlf og derfor har slået funktionen fra  :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Og ens telefon vibrerer, når der dukker en op, så man behøver ikke glo på den non stop ;)

Hvis man er doven eller nysgerrig, kan man indtaste ens lokalitet på pokevision.com, og så fortæller den en, hvad der er i nærheden :P

Jeg eeeelsker pokevision, især nu hvor potesystemet ikke virker. Jeg har fanget en Dragonair og Vulpix pga. det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer der så nye pokemons op de samme steder? Altså, jeg går ofte en tur rundt om voldene med Arthur, og hvis jeg fanger en pokemon der i dag, er der så (måske) en anden i morgen? Det vil jo give anledning til nogle lidt længere ture (=godt for den friske luft og stress), men jeg har ikke lyst til at skulle rende rundt i hele byen for at kunne være med. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer der så nye pokemons op de samme steder? Altså, jeg går ofte en tur rundt om voldene med Arthur, og hvis jeg fanger en pokemon der i dag, er der så (måske) en anden i morgen? Det vil jo give anledning til nogle lidt længere ture (=godt for den friske luft og stress), men jeg har ikke lyst til at skulle rende rundt i hele byen for at kunne være med. 

Nogle pokemons er meget almindelige og man finder dem ofte, andre er mere sjældne. Min erfaring er de kan dukke op alle vegne, men som nævnt er der flere i midtbyen hvor der også er mange pokestops. Så der er altid en chance for at fange noget nyt. 

 

Her oppe i Skejby området hvor vi ikke har ret mange pokemons har jeg alligevel fanget Pikachu, Butterfree og Squirtle som vist er lidt usædvanlige. Og temmelig mange af de meget almindelige pokemons som jeg så transfer til candy så jeg kan opgradere hvis jeg fanger en med høje CP. Det ser ud til at jo højere lvl man er jo bedre CP har de pokemons man fanger, så det er nok værd at gemme sine candy og opgradere når man er lvlet lidt op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tracking er bugged, så det fungerer ikke. Men ellers er der mange tutorials på nettet om Pokemon Go :) Det er blot at google. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer der så nye pokemons op de samme steder? Altså, jeg går ofte en tur rundt om voldene med Arthur, og hvis jeg fanger en pokemon der i dag, er der så (måske) en anden i morgen? Det vil jo give anledning til nogle lidt længere ture (=godt for den friske luft og stress), men jeg har ikke lyst til at skulle rende rundt i hele byen for at kunne være med.

Der er nogle, der er mere almindelige end andre. Jeg kan sagtens fange et par Rattata (rottelignende nogle), pidgeons og weedle (orme) om dagens, mens andre er mere sjældne - der er en del, jeg ikke har set endnu eller kun set en gang.

Derudover er der også noget med at vandpokemons oftest er ved vand etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ingen på team rød ? ;-)

Hvis jeg nu møder er rødt gym er det så lige meget hvad level og hvilke pokemons der er derinde, hvis jeg vil træne mine pokemons ?

Jeg er også team valor. Lige som Hillary Clinton :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig, der er åndssvagt dårlig til at ramme pokemonerne? :shooter Jeg har lige set mig nødsaget til at købe 100 balls :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig, der er åndssvagt dårlig til at ramme pokemonerne? :shooter Jeg har lige set mig nødsaget til at købe 100 balls :blush

Du får pokeballs ved at gå forbi pokestops og "dreje" dem, det kan du gøre hver (?) 10 min eller sådan noget.

 

Jeg fandt ud af det er nemmere at ramme pokemons når man bruger pegefinger i stedet for tommelfinger. Og nogen af dem skal skydes ret højt, man skal sådan ramme den oveni hovedet. Hjælper det mon?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får pokeballs ved at gå forbi pokestops og "dreje" dem, det kan du gøre hver (?) 10 min eller sådan noget.

Jeg fandt ud af det er nemmere at ramme pokemons når man bruger pegefinger i stedet for tommelfinger. Og nogen af dem skal skydes ret højt, man skal sådan ramme den oveni hovedet. Hjælper det mon?

Jeg har lige konstateret præcis det samme :D Men tak for tip uanset :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er også lettere at ramme hvis pokemoner er midt på skærmen på telefonen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nogle, der er mere almindelige end andre. Jeg kan sagtens fange et par Rattata (rottelignende nogle), pidgeons og weedle (orme) om dagens, mens andre er mere sjældne - der er en del, jeg ikke har set endnu eller kun set en gang.

Derudover er der også noget med at vandpokemons oftest er ved vand etc.

 

Jeg har hentet det nu og har ganske rigtigt fundet nogle poke-krapper og fisk nede ved vores kanal. Det er sgu meget hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er også lettere at ramme hvis pokemoner er midt på skærmen på telefonen.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af at der ofte spawner en pokemon ude på vores mark. :) så det er bare en masse gåture frem og tilbage ude i i marken :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af at der ofte spawner en pokemon ude på vores mark. :) så det er bare en masse gåture frem og tilbage ude i i marken :p

Men er det så ikke den samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det så ikke den samme?

Nope.

Fik en ratata igår, en meowth tidligere idag, og en weedle da jeg var ude og grave kartofler op. Og kan se i min app at der er en drowzee derude nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope.

Fik en ratata igår, en meowth tidligere idag, og en weedle da jeg var ude og grave kartofler op. Og kan se i min app at der er en drowzee derude nu.

...og en weedle da jeg var ude og grave kartofler op... :D :D hahaha, fagre nye verden. ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...og en weedle da jeg var ude og grave kartofler op... :D :D hahaha, fagre nye verden. ❤️

Det giver da mening at fange orme, når man graver kartofler op :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D Men fedt :glad

Tip: Der er MEGA mange i Aalborg Zoo :D Jeg er idag gået fra at have 3 til at have 30 :lol (dog også grundet en aftengåtur :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også 4 stops lige udenfor min hoveddør. Surt at bo på 6., ellers tror jeg jeg ku nå den ene indefra.

Men hvad er det med transfers og hvordan ved man om de er sjældne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det giver da mening at fange orme, når man graver kartofler op :p

Godt ord igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spm 1: Hvis jeg jagter sammen med nogen (altså går fysisk sammen med en anden person), er det så de samme pokemoner, vi fanger? Gælder det så om at være hurtigst?

Spm 2: Hvordan får man det der candy, de skal bruge til at evolve?

Spm 3: Ved nogen, om spillet kommer til Windows phone?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER