Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Jeg har også 4 stops lige udenfor min hoveddør. Surt at bo på 6., ellers tror jeg jeg ku nå den ene indefra.

Men hvad er det med transfers og hvordan ved man om de er sjældne?

 

Transfers er til når du skal "sælge" din pokemoner.

Og det med sjældne aner jeg ikke. Jeg ved dog at der er nogle der endnu ikke er udkommet

 

Spm 1: Hvis jeg jagter sammen med nogen (altså går fysisk sammen med en anden person), er det så de samme pokemoner, vi fanger? Gælder det så om at være hurtigst?

Spm 2: Hvordan får man det der candy, de skal bruge til at evolve?

Spm 3: Ved nogen, om spillet kommer til Windows phone?

Spm 1: ved jeg Inter om, herude på landet er det kun mig der fanger. :p

Spm 2: candy får du ved at fange pokemoner(af den samme slags fx hver gang du fanger en Weekly får du tre candy) og ved at transfers(sælge) de pokemoner du har mange af.

Spm 3: er Windows Phone Android baseret ?? Fordi det er til Android telefoner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BBM: Det kommer ikke til windows phone.. pisse træls, så jeg spiller på min arbejdsmobil :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores familie tur til Aros i Århus idag gav da lige lidt nye pokemons ;-) gid jeg havde tid til at spille en hel dag deroppe så ku man komme langt Hehe ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM: de dukker op et sted 10 min af gangen før de forsvinder igen og så er de der for alle. Så hvis I går sammen så er det de samme I kan fange på de samme steder, men flere kan godt få den, så det handler ikke om at være hurtigst (medmindre selvfølgelig de lige forsvinder fordi der er gået 10 min). Det er i hvert fald sådan min mand har forklaret det - vi går også tit sammen!

Edit: og så skal vi vist snart i zoo igen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :D Mega nederen at det ikke kommer til Windows phone for sådan en har B <_<

Kan man i øvrigt skifte navn eller team når man først har valgt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og flere spørgsmål: jeg har købt en egg inkubator og har 6 egg. Hvorfor kan jeg ikke hatche dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det en god idé at sælge sine pokemons? Jeg har allerede mange dobbeltgængere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ak, jeg havde ellers besluttet at jeg overhovedet ikke skulle jagte pokemons, men nu lokker i jo :lol

Så nu har jeg også prøvet lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det en god idé at sælge sine pokemons? Jeg har allerede mange dobbeltgængere...

Altså hvis det er rigtigt forstået at flere pokemons er nøglen til at evolve, så ville jeg ikke sælge. Men måske, når man fx har samlet så mange Pidgeys (eller hvilke I andre finder masser af...) at man kan evolve fuldt ud, så måske. :chin: Der er vist også grænser for, hvor mange man kan have og så kan salg jo være fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ak, jeg havde ellers besluttet at jeg overhovedet ikke skulle jagte pokemons, men nu lokker i jo :lol

Så nu har jeg også prøvet lidt...

Come to the dark side! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh nu fandt jeg ud af at hache! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og flere spørgsmål: jeg har købt en egg inkubator og har 6 egg. Hvorfor kan jeg ikke hatche dem?

Du skal gå ind under dine pokemons og swipe for at finde dine æg. Så trykker du på et og sige ja til at putte den i incubator. Når den er deri skal du så gå det antal kilometer der står ved ægget og så klækker det automatisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sælger først når pladsen er ved at være brugt op i min taske. Eller jeg fx har over 20 weedles

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal gå ind under dine pokemons og swipe for at finde dine æg. Så trykker du på et og sige ja til at putte den i incubator. Når den er deri skal du så gå det antal kilometer der står ved ægget og så klækker det automatisk

Yes, tak :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg transferen mine pokemoner, når jeg har mange af dem. Også de sjældne. Men jeg sørger altid for at have ca. to, eller hvis jeg har virkelig meget candy udvikler jeg alle dem jeg kan. Det er en god måde at få xp på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ved man om en pokemon er sjælden? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En effektiv møde at level på er at samle mange weedles, carterpies og pidgeys, da de kun kræver 12 candy for at evolve (du får en candy ved transfer, men for hver weddle eller pidgey du fanger får du 3 candy).

Når du så har nok og er steget i level til at du har fået et lucky egg, så bruger du denne.

Lucky egg giver dobblet xp i 30 min, i de 30 min, evolver du flest mulig pokemons, da de giver rigtig meget xp.

Jeg steg 3 levels på 30 min ved den finte (det bliver selvfølgelig sværre jo højere level du er, da det kræver mere xp).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det tosset at jeg har lyst til at vandre rundt i min lejlighed for at hatche? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det tosset at jeg har lyst til at vandre rundt i min lejlighed for at hatche? :whistling

Det hjælper desværre ikke... Du skal ud og gå længere, da gps'en er lidt bugged. Jeg havde min med ude og klippe græs, det gav nada.

I følge en af "eksperterne" så skal du helst gå lige ud: http://www.mx.dk/nyheder/global/story/17863253

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fanger af og til lidt indenfor i vores hus...ellers har jeg et par korte ture på 5 Max 10 min jeg lige tager hvis jeg skal se om jeg kan fange lidt hurtigt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hjælper desværre ikke... Du skal ud og gå længere, da gps'en er lidt bugged. Jeg havde min med ude og klippe græs, det gav nada.

I følge en af "eksperterne" så skal du helst gå lige ud: http://www.mx.dk/nyheder/global/story/17863253

Arh godt at vide :D :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En effektiv møde at level på er at samle mange weedles, carterpies og pidgeys, da de kun kræver 12 candy for at evolve (du får en candy ved transfer, men for hver weddle eller pidgey du fanger får du 3 candy).

Når du så har nok og er steget i level til at du har fået et lucky egg, så bruger du denne.

Lucky egg giver dobblet xp i 30 min, i de 30 min, evolver du flest mulig pokemons, da de giver rigtig meget xp.

Jeg steg 3 levels på 30 min ved den finte (det bliver selvfølgelig sværre jo højere level du er, da det kræver mere xp).

Ok - så er der noget af nørde med. Thanks.

Og så beholder og bygger man videre på dem med mest cp, ing?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det med æg....hvor siger I jeg finder dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft hvor er det volapyk at læse denne tråd!! :D

Jeg spiller selvsagt ikke - jeg har rigeligt at bruge min tid på og min erfaring er at jeg bliver ALT for fanget (jeg vil ikke vide hvor mange timer jeg har brugt på HayDay og Wordfeud :whistling)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det med æg....hvor siger I jeg finder dem?

Ved pokestops hvis du er heldig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER