Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Arh ok! Hvem skal man sloges mod? :chin:

 

Du slås mod andre trænere og deres pokemoner i såkaldte gyms. Her er der tre hold, der kan tage ejerskab, og som man melder sig ind i: blå, gul og rød. Nu er jeg f.eks. blå, så hvis gymet er taget af et andet hold end mit, skal jeg ind og slås mod de pokemoner, der forsvarer det. På den måde kan jeg overvinde dem, og dermed få ejerskab - indtil jeg bliver væltet af pinden :P

 

Hvis gymet har samme farve som mig, kan jeg også stadig få noget ud af det. Hvis jeg slås mod de pokemoner, der er derinde, gør jeg nemlig gymet stærkere, og kan så selv sætte en pokemon ind, når jeg har gjort det stærkt nok. På den måde bliver det sværere at overtage. Og her gælder det jo, at jo højere CP (combat points) ens pokemon har, jo sværere er den at slå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min bedste pokémon er en Gloom - Steneren :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er en elever?

Har det været 2 km æg? Synes de giver mere almindelige pokemons. Til gengæld synes jeg, at de så ofte har en bedre cp.

 

I 2 km æg kan man også få pikachu, bulbasur, charmander og squirtle :) Altså alle starter-pokemonerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I 2 km æg kan man også få pikachu, bulbasur, charmander og squirtle :) Altså alle starter-pokemonerne.

Ååårh. Det vil jeg have!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh. Det vil jeg have!!!

 

Så må du ud og gå :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I 2 km æg kan man også få pikachu, bulbasur, charmander og squirtle :) Altså alle starter-pokemonerne.

Cool, så har det nok i virkeligheden været et 2 km æg jeg har fået min pikachu i, og det samme med bulbasaur.

Lige nu har jeg 100 m tilbage på et 10 km æg. Jeg er SÅ spændt på at se, hvad der kommer ud af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bedste pokémon er en Gloom - Steneren :blink

Uhh, hvor har du fundet den henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I 2 km æg kan man også få pikachu, bulbasur, charmander og squirtle :) Altså alle starter-pokemonerne.

Ej virkelig? Så skal jeg dæleme igang med dem! Jeg har ellers taget dem til sidst, fordi jeg synes det føles så nitteagtigt at få en weedle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snakkede i øvrigt med en meget ung pokemontræner igår, der spillede for "det der blå hold" og som havde 7 (!!!) pikachu! :blink Og som tippede mig om, hvor der var gode chancer for at få en. Så det skal prøves nok her idag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også pikachu'er på Islands brygge. Om morgenen...:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej virkelig? Så skal jeg dæleme igang med dem! Jeg har ellers taget dem til sidst, fordi jeg synes det føles så nitteagtigt at få en weedle :D

Jeps! Jeg lægger lige et billede ind af hvilke slags pokemoner, man kan få i de forskellige æg :)

Jeg synes også weedle og pidgey og andre ret nemme pokemoner er træls at få i æggene, men trøster mig med, at de som regel har højere CP end man selv kan finde :)

post-6206-0-86052700-1470465561_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps! Jeg lægger lige et billede ind af hvilke slags pokemoner, man kan få i de forskellige æg :)

Jeg synes også weedle og pidgey og andre ret nemme pokemoner er træls at få i æggene, men trøster mig med, at de som regel har højere CP end man selv kan finde :)

Uh tak for billede :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har joiner et gym idag :D med en Golduck med 936 CP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har joiner et gym idag :D med en Golduck med 936 CP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert! Husk at tage dine mønter for det :D

Yes! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, hvor har du fundet den henne?

Vesterbro :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg forstår det ikke... nogen der kan hjælpe?

Jeg var prøvet at kæmpe i nogle Gyms i dag. Ingen var fra mit hold. De pokemon der forsvarer er jo voldsomt højt på point! Og det er jeg jo slet ikke. Så jeg var ikke en jordisk chance! Plus; hvad gør man overhovedet? Jeg prøver at bevægelig fra side til side men det er det.. kan man andet? Jeg har i hvert fald tabt stort. Hver gang. Får jeg så noget ud af det?

Og de der æg.. jeg ved jeg har fundet nogle ved pokestops. Men hvordan ser jeg dem? Kan ikke se nogen steder at jeg har dem. Og er det nok bare at gå eller skal jeg aktivt gøre noget for at sige, nu vil jeg klække det her æg?

Jeg er lost..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg forstår det ikke... nogen der kan hjælpe?

Jeg var prøvet at kæmpe i nogle Gyms i dag. Ingen var fra mit hold. De pokemon der forsvarer er jo voldsomt højt på point! Og det er jeg jo slet ikke. Så jeg var ikke en jordisk chance! Plus; hvad gør man overhovedet? Jeg prøver at bevægelig fra side til side men det er det.. kan man andet? Jeg har i hvert fald tabt stort. Hver gang. Får jeg så noget ud af det?

Og de der æg.. jeg ved jeg har fundet nogle ved pokestops. Men hvordan ser jeg dem? Kan ikke se nogen steder at jeg har dem. Og er det nok bare at gå eller skal jeg aktivt gøre noget for at sige, nu vil jeg klække det her æg?

Jeg er lost..

 

Jeg forstår heller ikke helt det med gyms, men jeg har heller ikke prøvet endnu :D Aner ikke hvad man gør og hvornår man skal gøre det (help?)

 

Men at udklække æg er noget jeg gør meget, for det er nok det mest spændende herude på landet (og størst chance for at få nogle nye pokemons) :D Du kan se dine æg derinde hvor du ser dine pokemons - du skal bare swipe til højre (eller klikke oppe i toppen hvor der står æg). Så trykker du på et æg og putter det i en incubator og derefter skal du bare gå (selvfølgelig mens du er inde i spillet) :). Du kan derfor som udgangspunkt kun klække et af gangen (medmindre du er heldig at få flere incubators som kun kan bruges et vist antal gange)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg forstår det ikke... nogen der kan hjælpe?

Jeg var prøvet at kæmpe i nogle Gyms i dag. Ingen var fra mit hold. De pokemon der forsvarer er jo voldsomt højt på point! Og det er jeg jo slet ikke. Så jeg var ikke en jordisk chance! Plus; hvad gør man overhovedet? Jeg prøver at bevægelig fra side til side men det er det.. kan man andet? Jeg har i hvert fald tabt stort. Hver gang. Får jeg så noget ud af det?

Og de der æg.. jeg ved jeg har fundet nogle ved pokestops. Men hvordan ser jeg dem? Kan ikke se nogen steder at jeg har dem. Og er det nok bare at gå eller skal jeg aktivt gøre noget for at sige, nu vil jeg klække det her æg?

Jeg er lost..

Du får ikke noget ud af at tabe kampe i Gyms, men du behøver ikke at vinde over alle de pokemons, der er på gym'et, en er nok. Men måske er du nødt til at vente, til du har nogle stærkere pokemoner at kæmpe med :) Når du kæmper, så kan du undgå slag ved at springe fra side til side, og ellers skal du tappe på fjenden, så DU attacker og ikke bare dodger hans attacks. Der er også noget med, at man kan slå særligt hårdt ved at holde fingeren på skærmen i længere tid, men jeg har ikke selv fået det til at virke endnu. Efter kampen skulle du gerne få en skærm, hvor der står om du får xp point og i så fald hvor mange (men hvis du taber alt er det bare 0).

Mht æg, så skal du gå ind til dine pokemoner (ikke pokedex - den anden) og swipp til siden. Her er dine æg. Klik på et og vælg en inkubator. Når ægget er deri, kan du hatche når du går, men kun så pokemon go er åben og på skærmen.

Man kan kun hatche ét æg ad gangen i hver inkubator, men hvis du har flere inkubators, kan du bruge flere samtidig. Man har én inkubator, der virker uendeligt mange gange (den orange) og kan så købe (eller få, når man stiger i level) nogle blå, som kan bruges tre gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man fange pokemons mens man kører (som passager altså ;) ) bil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man fange pokemons mens man kører (som passager altså ;) ) bil?

Ja hvis der er nogle og man når at klikke på dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man fange pokemons mens man kører (som passager altså ;) ) bil?

Ja, og hvis man er hurtig, så kan man også nå at fange pokestops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er en elever?

Har det været 2 km æg? Synes de giver mere almindelige pokemons. Til gengæld synes jeg, at de så ofte har en bedre cp.

Eevee + autokorrektur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert! Husk at tage dine mønter for det :D

Hvordan får man mønter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man fange pokemons mens man kører (som passager altså ;) ) bil?

Sagtens! :D Jeg sidder gerne med både min og Bs, når han kører :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER