Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

Hvis vi har underskrevet en købsaftale inden august, kan han starte i skole i Glostrup, og hvis ikke, må han starte op her hvor vi bor nu - det er med dem som han pt går i SFO med, så det vil ikke som sådan give et ekstra skifte.

 

Jeg har for første gang siden fødslen sovet ca 6 timer i streg :o Chloé sov fra kl. 22 til kl. 5.30 :D Jeg kunne så ikke sove før omkring kl. 23.30, men hold nu op jeg er udhvilet i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et kort svar. 

 

Selvf. starter hun i børnehave @Kia... jeg kunne heller ikke få det til at passe. 

 

Vi bor hos Thomas' forældre i Brøndbyøster og derefter kan vi bo i min mors lejlighed i Vanløse. Men vi vil meget gerne retur til august!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@januar2017 det er altså virkelig sødt af jer, at I flytter for at de kan bo i jeres hus - jeg havde nok ikke været så storsindet. Håber virkelig at de sætter pris på det :)

Kunne I aftale med dem at det kun er indtil august? Ved godt at den kan være lidt svær, da I kan risikere at de ikke har fundet noget andet inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skrevet til hende, at vi meget gerne vil retur til august. Og de regner med at have noget der. 

Jeg har kendt hende siden børnehaveklassen og de har vitterligt ingen andre de kan bo hos. Alternativt skulle de flytte på herberg. Og når vi har 200 kvm2 så ville det ikke give mening ikke at tilbyde det. Men de betaler også for det. Så det er ok. Og vi skal alligevel passe thomas' forældres hus/dyr mens de er i Italien. Så det er helt ok. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok storsindet af jer! Tænk hvis alle mennesker var sådan, så var verden bare et bedre sted! 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde I da også gjort. Hvis en gammel ven stod på gaden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For os er det ikke muligt at flytte, slet ikke fordi vi har dyrne også, men vi vil altid kunne trække sammen på et par værelser og have nogen boende hvis det skulle være, det vil også være muligt at tilslutte en campingvogn herude :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen præcis. Og vi flytter jo også hjem hvis der går for lang tid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nok ligesom Kia kunne finde plads, samtidig med at vi stadig boede her - men jeg ville ikke være meget for at flytte helt ud af mit hjem :)

Under alle omstændigheder er det meget flot af jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

13 hours ago, Kia... said:

Føler mig rocker sej!! 

 

Laura har bare nægtet at sove om aftenen, i går tog det over 2 timer, skrig og skrål og en pige der blev ved med at stå op.. her er røv varmt, og endnu værrer oven på, det hjælper jo self ikk! 

 

Er alene i dag, så havde forberedt mig på en lang sej aften, og havde besluttet mig for uanset så vil jeg ikke hæve stemmen eller blive sur! 

 

Jah en gang stod hun op, begge piger sov inden for 45 min! Og Ida har endda først gået i seng efter kl 22 de sidste mange aftener! Jeg følger mig rocker sej! 

Så sej @Kia...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror aldrig jeg har sover så elendigt som i nat. Det har været så mega varmt! Er vågnet så mange gange og Karoline fik mad to gange. Så vi har begge sovet helt til halv tolv :o 

godt gået @Kia... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Varmen er streng. Glæder mig til kulde, sne og regn.. fra kl 12 til 18 kan jeg ikke få trolden til at sove pga varmen.. mega overtræt og pyller.. Oh God...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, BabyFebuar said:

Varmen er streng. Glæder mig til kulde, sne og regn.. fra kl 12 til 18 kan jeg ikke få trolden til at sove pga varmen.. mega overtræt og pyller.. Oh God...

Hvordan sover hun? Vi kan uden problemer få Ellie til at sove. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karoline har også sovet dårligt i varmen. Hun lå bare i en t shirt og en ble. Men tror lige så meget det handler om hvor meget luft man kan få ind i sit soveværelse. Vi kan fx ikke have vinduet særligt meget åbent for ellers er der risiko for at katten tager en rotte eller lignende med ind. Så der bliver rigtigt varmt. Vågnede flere gange op badet i sved i forgårs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Maj 2014 said:

Hvordan sover hun? Vi kan uden problemer få Ellie til at sove. 

 

I de varme dage ligger hun kun i ble og får en stofble over sig.

der er så sygt varmt hjemme hos os selvom vinduerne er åbne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

43 minutes ago, BabyFebuar said:

 

I de varme dage ligger hun kun i ble og får en stofble over sig.

der er så sygt varmt hjemme hos os selvom vinduerne er åbne

Okay. Det lyder ubehageligt. Her sover hun kun i ble med dynebetræk. I forgårs var der også helt vildt varmt, men så åbnede vi to vinduer og tændte på sådan en blæser, så kunne alle sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

6 hours ago, Maj 2014 said:

Okay. Det lyder ubehageligt. Her sover hun kun i ble med dynebetræk. I forgårs var der også helt vildt varmt, men så åbnede vi to vinduer og tændte på sådan en blæser, så kunne alle sove.

 

Vi har os en blæser men bruger den dog ikke da jeg ikke vil gøre hende syg :P 

og så laaaaasrmer den jo.. 

 

men ja hader sommer når man har en bette bebs

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Kia... said:

Her bliver 1 salen hvor vi har værelser oppe sygt varmt! Isoleringen er jo tudsegammel så der jo ikke rigtig mere tilbage, så selv med vinduerne åbne så det som en sauna deroppe! 

 

Jeg glæder mig som sådan ikke til kulde og sne (og mørke dage), jeg elsker lyset og solen!! 

 

Præcis vores soveværelse er også på første sal.. mega sauna og vindstille..

 

ej måske ikke de mørke dage.. men sne... yaahoooo det kan vi li :D 

lys og sol er nu også dejligt, meeeeen træls for de små..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader seriøsr vinter mere end noget andet. Elsker godt vejr. Man bliver bare i bedre humør. Synes vi har alt for få gode dage herhjemme. 

 

Åh karolines putteritual om aftenen er et cirkus. Hun er virkelig i et tigerspring. Bruger halvanden time på at putte hende. Shit jeg er træt af det!!!! Vil tilbage til den gamle Karoline, piv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedre nat i nat. Men jeg har hende liggende i min seng og det skal hun IKKE. Vågner ved hver en lille bevægelse. Går slet ikke. Har ammet hende en eller to gange i nat så det er ok. Er stadig træt. Pyha. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, BabyFebuar said:

 

Vi har os en blæser men bruger den dog ikke da jeg ikke vil gøre hende syg :P 

og så laaaaasrmer den jo.. 

 

men ja hader sommer når man har en bette bebs

 

De bliver ikke syg af blæser, men aircondition fordi der sidder bakterier i. En blæser er jo bare luften der er i rummet i forvejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis @Maj 2014 

 

Dog kan en blæser afkøle og svække immunforsvaret. Men det er en almen fejl at tro, at kulde alene gør syg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER