Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

God ide med før og efter billeder @Kia... - det skal jeg huske :)

 

Tak tak @januar2017, det gør vi nemlig - vi skal tilbage til Vestegnen, hvilket jeg faktisk glæder mig til. Føler mig bare hjemme når jeg er der :wub

Ja, mega hurtig overtagelse, men det vil jo klart være det bedste for vores søn :) Jeg er spændt på hvad han siger til det, og særligt at han nu skal skifte igen, men altså, på den lange bane er det klart det bedste for ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ligger jeg tilgengæld og er urolig for min mand :( Han er politibetjent og havde vagt her til aften, han skulle have fri kl. 21.30 og cykler hjem på max 15 minutter, men han er ikke kommet hjem endnu (kl. er 23). Jeg kan ikke få fat i ham og har ikke hørt fra ham siden kl. 21.

Der har været et skyderi inde ved Tivoli, så jeg håber bare at det er den episode som har trukket ekstra mandskab til, og at han måske bare står og bevogter stedet og derfor ikke kan ringe eller skrive. Hader bare hans job når det gør mig urolig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej nej er slet ikke fan af karolines nye søvnmønster. Holder ikke til fire fem opvågninger om natten. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Micka mon ikke det bare er fordi han ikke lige kan komme til en telefon :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Micka kom kæresten hjem? :) 

 

Karoline vågnede kl. 23:30 og igen kl. 05:30. Har i alt sovet 9 timer så det var tiltrængt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen altså, han dummede sig, og vidste det godt. Han blev inviteret til stand up med nogle venner efter arbejde, og der hvor de var, var der ikke noget telefonsignal - så da han kom ud og så min besked 'Er du ok?' og et ubesvaret opkald fik han dårlig samvittighed over ikke at have givet mig besked. Han kom hjem ved midnatstid, og så kunne jeg falde i søvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 1/6/2017 at 2:27 PM, Maj 2014 said:

@BabyFebuar vores yngste havde også en smule fladt baghoved, det forsvandt af sig selv 

Ååååhhh dejligt at hører

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 1/6/2017 at 2:27 PM, Maj 2014 said:

@BabyFebuar vores yngste havde også en smule fladt baghoved, det forsvandt af sig selv 

 

 

Maj. Ååååhhh dejligt at hører

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Satser os hende kbold nok skal blive god igen.

 

forresten hvad vejede jeres febs ved 14 ugers alderen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigggede pludselig på Ellie her til aften og kan slet ikke forestille mig, at vi ikke skal have flere. Tiden går så latterlig hurtigt. Den der lille lyserøde varme klump jeg fik op på maven d. 23 januar er bare blevet så stor ! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

49 minutes ago, BabyFebuar said:

Satser os hende kbold nok skal blive god igen.

 

forresten hvad vejede jeres febs ved 14 ugers alderen?

 

Chloé vejede 6.015 gram da hun var 14 uger :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Maj 2014 said:

Jeg kigggede pludselig på Ellie her til aften og kan slet ikke forestille mig, at vi ikke skal have flere. Tiden går så latterlig hurtigt. Den der lille lyserøde varme klump jeg fik op på maven d. 23 januar er bare blevet så stor ! :boo

 

Tiden går hurtigt, og man får aldrig den skønne spædbarn tid igen - tilgengæld får man bare SÅ meget mere igen, des ældre de bliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigggede pludselig på Ellie her til aften og kan slet ikke forestille mig, at vi ikke skal have flere. Tiden går så latterlig hurtigt. Den der lille lyserøde varme klump jeg fik op på maven d. 23 januar er bare blevet så stor ! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Micka said:

 

Tiden går hurtigt, og man får aldrig den skønne spædbarn tid igen - tilgengæld får man bare SÅ meget mere igen, des ældre de bliver :)

Det er rigtig nok, bliver bare lidt skræmt over, at det går så hurtigt og jeg har glemt at nyde det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Maj 2014 said:

Det er rigtig nok, bliver bare lidt skræmt over, at det går så hurtigt og jeg har glemt at nyde det.

 

Det er også svært at nyde det når de små ikke trives 100% :kram

Så er det bare om at tage revanche nu, og nyde denne alder, udviklingen er for alvor igang, og der sker jo virkelig meget med dem de kommende måneder :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karoline vejede 5,7 da hun var 13 uger :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, januar2017 said:

Karoline vejede 5,7 da hun var 13 uger :) 

 

Okey :)

vi vejede lige Molly igår da hun nu blev 14 uger.. omg 6700 +/-..... hun spiser 6 flasker dagligt... 2 x 120 og 4 x 150.. dvs 840 ml.. et det meget.. hmm

 

Hun har taget 600 g på 1 uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner det ikke @BabyFebuar de skal jo helst bare følge deres egen kurve. Du kan fx. ikke sammenligne med Karoline som fra start var  liiiidt slank. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagene flyver bare afsted for tiden, men vidste også godt at juni måned blev travl, med familieweekend, fødselsdag for den store og barnedåben - huskøb oveni har så ikke givet mere tid ;)

 

Status her er at vi bød på et andet hus i Vallensbæk, stort set magen til det første, men dårligere stand. Vi ville derfor sætte det istand og bruge en del tid og penge på det. Men sælger ville ikke lade os komme til med en byggeteknisk rådgiver, så vi valgte at trække købsaftalen retur - det virkede til at sælger skjulte noget.

I morgen skal vi ud og se på et andet hus, som egentlig er lidt dyrere end hvad vi oprindeligt ville bruge, men mavefornemmelsen er også bare meget bedre, og vi kan bedre se os selv i det hus i maaange år frem.

Jeg håber at det lykkes denne gang, så vi kan få ro på boligsituationen :)

 

Chloé trives fortsat og er bare glad og mild. Vi mærker ikke så meget til 4. tigerspring, måske lige med undtagelse af urolig søvn om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Micka hvor ligger det nye hus så? Men mærkeligt. Han skjulte da helt sikkert noget. Øv. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

47 minutes ago, januar2017 said:

@Micka hvor ligger det nye hus så? Men mærkeligt. Han skjulte da helt sikkert noget. Øv. 

 

 

Det ligger i Glostrup :) Lige skråt overfor mit barndomshjem, hvilket er lidt mærkeligt men også meget hyggeligt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt Micka, håber det huskøb snart falder på plads! Hvordan ligger glostrup i forhold til skolen (for os jyder er alt øst for storebælt jo bare københavn :D

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karoline er begyndt at sove dårligt om natten. Altså ift. hvordan hun tidligere har sovet. Alt er jo relativt. Så tror hun er inde i et spring. Men ellers kan vi intet mærke. 

Hun er heldigvis begyndt at sove eftermiddagslure. Hun får hvert fald tre om dagen af ca. 30-40 min. varighed. Måske derfor hun sover dårligere om natten. 

@Kia... hvad skal Laura så? I forskole eller....?

 

@Micka det er sgu godt nok spændende! Vi havde ikke råd til Glostrup fordi vi ville have et stort hus. Alt er bare crazy dyrt. 

Vi var ude og kigge på et hus der lå 3 min. Fra Glostrup st. Men lå egentlig i brøndbyvester. Men der kunne vi se frem til en KÆMPE renovering. Og huset kostede stadig 3,4 mio. kr. Det var faktisk Peter og June Bellis' hus. Ret skægt. Det gad jeg godt have købt men det var bare alt for dyrt. Priserne er jo syge tæt på København! 

 

Har gået på efterskole i Sorø så mange af mine efterskolevenner bor der omkring. Og man kan se de huse de køber bare er store og flotte. Men et stort og flot hus langt fra København koster nok en million mindre end hvad vi har givet for vores hus. Men når man har som absolut krav at man skal bo tæt på København , ja så er det ikke nemt. 

Jeg er spændt på at høre mere. :) 

 

så går Thomas snart på barsel! Glæder mig så meget. Vi flytter dog ud af vores hus pr. 1. juli. Min veninde og hendes familie står hjemløs der. De bor også her i Ishøj og kommunen kan ikke hjælpe dem med en bolig. Utroligt ikke? De har et barn på 6 år. Men der er intet at gøre. Hun har boet i Ishøj i 34 år og så kan de ikke hjælpe. Synes det er for galt! De har haft deres lejlighed til salg FOR EVIGT. De har boet to voksne og et barn i en to værelses altid. Nu deres dreng er seks år, vil de gerne have et ekstra værelse og måtte slå til da der endelig var en køber. 

Men de skal altså så bo i vores hus. Håber de hurtigt er ude igen. Men samtidig så har de ikke andre de kan bo hos så selvfølgelig hjælper vi 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Kia... der er flere gode folkeskolen indenfor en radius af 3 km, og med stisystemer til dem alle, så det vil være dejlig nemt :)

 

Det er da også trist at skulle lukke det kapitel - jeg stortudede dengang vores søn skulle stoppe i vuggestsuen for at flytte til Frankrig :(

 

@januar2017 det er bare mega dyrt, men vi må trøste os med at vi tilgengæld kommer til at bo tæt på venner og familie, kan nøjes med en bil og for opfyldt en stor del af vores krav til en bolig.

 

Hvor vildt med din veninde, kan slet ikke forstå at kommunen ikke vil hjælpe. Hvor flytter I så hen?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

 

Dejligt Thomas kommer på barsel, skal du så afsted igen her nu? Og flytter I ind i lejligheden? 

 

Skønt Micka! 

Hvor starter han op efter ferien? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER