Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

1 hour ago, januar2017 said:

Præcis @Maj 2014 

 

Dog kan en blæser afkøle og svække immunforsvaret. Men det er en almen fejl at tro, at kulde alene gør syg. 

Du har helt ret, men så har man jo noget i forvejen. Jeg er aldrig blevet syg af en blæser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå ja okey bevares haha nej selvfølgelig gør en blæser ikke en syg men som du skriver januar bliver det koldt hurtigt..

jeg fryser ihvertfald hvis en blæser blæser for meget på mig.. og gider ik have hun ligger og fryser..

 

puha man skal da godt nok skrive ting præcis herinde hva.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 minutes ago, BabyFebuar said:

 

 

puha man skal da godt nok skrive ting præcis herinde hva.. 

 

Nej da. Men det er vel ok at pointere fakta :-D

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg magter ikke larmen fra en blæser... 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Kia... vi har en blæser med en indstilling der hedder "quiet set" som er en natteindstilling som er "støjsvag". Den brugte jeg altid når jeg skulle sove om sommeren efter nattevagt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det ser ud til at Babyfebruar har slettet sin profil herinde. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi indstiller den også på lav, så blæser den lidt, men nok til det køler uden støj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er virkelig et cirkus at putte Karoline. Før (dvs. for en uge siden), tog det 20 min. Nu kan det tage to timer. Frem og tilbage mellem tremmesengen og at blive ammet. Jeg kan simpelthen ikke have hende liggende ved siden af mig. Vi har en seng som er meget høj og hun vendte sig selv fra ryg til mave i går. Sådan halvt. Så tør ikke at have hende liggende. Plus at det forstyrrer min søvn så sindssygt. 

 

Men hun vågner ti min efter hun er lagt og stikker i gråd. Hun tager jo ikke sut så det eneste der hjælper er amning. Dvs. mig. Jeg håber snart den her fase er overstået for det er GODT NOK NEDTUR!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker det forhåbentlig bliver bedre når de bliver teenagere :D 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vi fik børn fordi.........?? :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg ligger søvnløs som de andre nætter. SHIT det er træls. Spilder så meget søvn!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FOrbandede baby. Hun er bare vågnet så mange gange. Jeg kan snart ikke mere. Pyh jeg er træt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh hvor dejligt @Kia...  håber virkelig også at det bare er en kort fase Karoline går igennem! Men tror simpelthen det er fordi hun er sulten. Har svært ved at amme hende, som jeg før har skrevet, fordi verden er så meget mere spændende omkring hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis har hun sovet til kl. 10. Zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor hyggeligt @Kia... vi skal præcist det samme. Bare hos thomas' farmor. Det er en lidt skæg ting 

thomas farmor har et hus i Valby. Hun har leget underetagen ud til hendes datter og hendes familie. Dvs. thomas' faster. Der ikke er så gammel. (Lidt ældre end mig). De bor selvfølglig billigt i hus i Valby. Så derfor satte hendes storebror (thomas' farbror) som præmis at han ville kunne holde Sankt hans i haven hvert år. For det er jo ligeså meget "hans" hus. Så det gør han. Han inviterer alle mulige. Og han er dj og Thomas' faster laver snobrød. 

Fasteren har en dreng på to år. Er spændt på hvordan Karoline reagerer på ham. Nåede ikke at se dem "lege" til dåben. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så skønt med sådan nogle traditioner!! Glæder mig helt vildt! Nogle år kommer min barndomsveninde også for vores forældre er venner, så slæber hun mand og børn med, det er bare skide hyggeligt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker traditioner!! 

Men hold nu op det regner i dag!!!! Virkelig ærgerligt. Det gjorde det også sidste år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen i de trættes klub, @Kia... pyha. 

Karoline har også sovet fuldstændig vanvittigt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER