Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

God fornøjelse!! Jeg håber også på mere end tre timer. Trænger virkelig. 

 

Shit de udvikler sig meget. Karoline har ændret totalt vaner på fire dage. Kan slet ikke kende hende. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3 amninger i nat. Bedre end i går. Men kunne skyde mine katte. Den ene vil ind og ud og ind og ud og ind og ud og den anden vil KUN kæle om natten. Så han sætter sig på mig. Og venter på jeg kæler ham. Ellers så rører han mit ansigt med sin pote. Det er sødt. Men irriterende. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for vores katte bor i stalden, kan høre min søster også har nattebøvl med sin! 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh @Kia... det var dejligt for jer:hurra

 

vi har i dag købt to forskellige brikker med erstatning. Har lige prøvet med Arlas. Den ville hun gerne drikke af. Men stoppede efter hun havde drukket 80 ml. sig prøvede så at amme og set gad hun heller ikke særligt længe. Men det er klart at hun naturligvis ikke er ligeså sulten om dagen nu jeg ammer 3-4 gange om natten. Hvilket gerne må stoppe ASAP!!!!!!! Det er ok at vågne 2-3 gange. Men forleden hvor jeg ammede 10 gange. Nej!!! 

I går aftes var hun svær at putte. Var simpelthen så ked af det. Håber det her spring er hurtigt overstået. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej @januar2017 - det er da helt galt, mærkeligt at hun pludselig har ændret så meget på sin døgnrytme og sovevaner. Håber også for dig at det snart vender igen.

 

Chloé sover som vinden blæser, der er absolut ingen sammenhæng fra dag til dag og nat til nat. I forrige uge sov hun 7 timer i streg i to nætter, så jeg nåede lige at smage på følelsen af at være udhvilet igen, men ligeså hurtigt vendte det retur til opvågninger alt mellem hver 2. til 4. time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom Karoline burde være ovre fjerde tigerspring så er hun lige begyndt! Det er fuldstændigt efter bogen. 

 

Men det her søvn er godt nok noget skidt noget. Puttede hende kl. 22 og nu her kl. 00:30 har hun været vågen otte gange. Hun vågner ved at græde og græde og være helt utrøstelig. Det er så hårdt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan hun have lidt forstoppelse? 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det tror jeg ikke for hun græder kun på den måde når hun skal puttes og vågner Op alene inde i sengen. Vi går jo ikke i seng samtidig med hende. 

Natten gik ok. Hun vågnede kun to gange og sov til kl. 9:30. 

 

Hvad har ændret sig? Skægt på kun tre år. Min mor moste hjemmedyrkede jordbær i går og Karoline var vild med det. Var lidt bange for at der var klumper i men min mor var sådan lidt "jaja det går nok". Og det gjorde jeg også. Gider seriøst ikke være sådan en overbeskyttende mor!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Karoline ee kun vågnet en gang i nat. Thank God. 

Men hun bliver så ked af det når vi har lagt hende i seng om aftenen og når vi så sidder inde i stuen og hun vågner alene i sengen så bliver hun bare så ked af det. 

Så er vi nødt til at gå ind i stuen og kigge og se at alt er som det skal være og sige hej til kattene og sådan nogle ting. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Kia... nå for den da. Tror lige jeg må sætte mig lidt mere ind i tingene. Jeg er sådan et menneske der tænker at alt nok skal gå og tænker at børn nok skal have lidt af det hele men det går jo bare ikke. Må lige sætte mig ned og læse lidt op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej ikke helt. Det var en sygeplejerske der var under uddannelse der kom så hun sagde ikke særligt meget andet end hun udleverede en liste omkring grød og henviste til sundhedsstyrelsens udgivelse 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal retur på job om tre måneder :o hvor blev tiden lige af?????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det var ikke længe til! 

Jeg skal formentlig først starte slut januar, men gad egentlig godt gå hjemme istedet... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg har endda en måned på dagpenge :( men der er intet at gøre ved det. Det ENESTE jeg har imod det er at jeg ikke håber hun er for lille til at komme i vuggestue. Det er vores held at hun er så udadvendt og glad for fremmede mennesker. Men det kan jo ændre sig. Vi må se. 

Jeg glæder mig til at komme retur og blive mig selv igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi flytter til Fyn :blink:o vi har fået rækkehus i ollerup udenfor svendborg, så nu forlader vi Kbh. Det er vildt! Vi flytter tilbage når pigerne bliver større

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaaat???!?!?!? Ej hvor vildt!! Jeg elsker Fyn så stort tilllykke!! Sælger I lejligheden? Og så er det tæt på dine forældre? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

43 minutes ago, januar2017 said:

Whaaaat???!?!?!? Ej hvor vildt!! Jeg elsker Fyn så stort tilllykke!! Sælger I lejligheden? Og så er det tæt på dine forældre? 

Vi bor til leje, så vi opsiger lejligheden i dag. 

 

Det er ca. 40 min i bil fra mine forældre. 

 

Tak :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er grunden tik I rykker til Fyn? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

44 minutes ago, januar2017 said:

Hvad er grunden tik I rykker til Fyn? 

Vi kan bedre skabe det liv vi ønsker på Fyn. Vi flytter tilbage til Kbh når de bliver store. Mens de er små vil vi gerne være meget sammen med dem og hinanden, vi synes det er godt for dem, at opvokse udenfor København. Vi er sikre på, at de får en jordbundenhed de ikke kan få i Kbh. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt @Maj 2014 :o

Men fedt at komme tættere på din familie, og så giver huspriserne vest for Storebælt bare nogle helt andre muligheder :)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det en her og nu beslutning eller har I haft det i tankerne længe? 

 

Hvor store skal ungerne være når I vil vende retur? Og hvorfor vil I retur? :) 

 

og pøj pøj med flytningen!

hvad med jer Micka hvor langt er I med jeres planer? 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Micka said:

Ej hvor vildt @Maj 2014 :o

Men fedt at komme tættere på din familie, og så giver huspriserne vest for Storebælt bare nogle helt andre muligheder :)

 

 

Ja det føles ret vildt. Det må man sige. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Kia... said:

Er det en her og nu beslutning eller har I haft det i tankerne længe? 

 

Hvor store skal ungerne være når I vil vende retur? Og hvorfor vil I retur? :) 

 

og pøj pøj med flytningen!

hvad med jer Micka hvor langt er I med jeres planer? 

 

Vores sommerferieplaner blev lige ændret i går, Laura har hele tiden skulle gå på ferie i dag og så først starte op i børnehave til august, men A skulle først have ferie uge 29 og 30 - det blev så lige ændret i går og han er derfor gået på ferie i dag og har så ferie uge 27 og 28 istedet! 

Det kommer vidst lige til at tage weekenden over førend vi sådan rigtig er i sommerferie mode! 

Vi har tænkt over det mange gange, men trukket i land hver gang. Jeg havde svoret allerede som barn, at jeg aldrig skulle tilbage til Fyn, men nu er opsigelsen på lejligheden sendt og der er derfor ingen vej tilbage. 

 

Jeg siger når Amilia skal gå i 4 kl. Lauritz siger når hun skal starte på videregående, så hun kan bo hjemme. Nu må vi se, hvis en af os ikke trives flytter vi tilbage. 

 

Pigerne kommer til at skulle tilbage hvis de vil tage en videregående og så giver det bare mening at alle flytter. Fyn er godt for små børn, men når man er ung er København nok lidt federe og vi flytter primært for pigernes skyld. 

 

Vi har på det sidste kigget på mange lejeboliger i Kbh, men de er blevet så latterligt dyre, at ville skulle arbejde en del for, at betale huslejen. Det har vi ikke lyst til på nuværende tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER