Nitzen1987

Hvor tit vasker I hår?

32 indlæg i dette emne

Frisørene anbefaler at man nøjes med at vasske hår et par gange om ugen, fordi de slider på håret.... Men kan I godt gå tre dage uden at vaske hår?

Tidligere vaskede jeg hår hver dag, men for tre år siden skar jeg det ned til hver anden dag, men det krævede en lang tilvænningsperiode, hvor jeg måtte finde mig i, at mit hår var fedtet de dage jeg ikke vaskede det <_<

Hvor tit vasker I jeres hår?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg vasker hår ca hver 2-3 dag. Jeg har så tyndt og fint hår, at der går lang tid inden det bliver fedtet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her vasker jeg mit hver 2-3 dag. Jeg vaskede også hår hver dag førhen, men måtte skære ned pga irriteret hovedbund trods parfumefrit shampoo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vasker hår hver gang jeg er i bad :) Og det er hver dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet forsøg, for at se, hvor længe der ville gå inden mit hår bliver fedtet. Da jeg gik på efterskole i en alder af 16/17 år kunne jeg gå 14 dage, hvor håret bare blev skyllet med vand uden det fedtede til.

Idag, hvor jeg er 30 år kan jeg faktisk gå i 5 dage unden hårvask, men bare vand skylling uden fedter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vasker det når jeg er i bad, og det er jeg 3-4 gange om ugen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går i bad hver dag, men vasker hår hver 2-3 dag.. Det kommer an på om jeg har haft lak i håret.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hver 2 dag for der trænger det

gør det vårdt de dage det ikke bliver vasket da det er permanentet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bliver vasket hver anden dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vasker mit hår hver 3. dag..

For ja, det er nemlig rigtigt, det slider utrolig meget på håret at vaske det hver dag.

Faktisk bør man kun vaske det 1 gang om ugen, men 3 dage er nok for mig :)

Jeg vaskede det også hver dag før... og der mistede det hurtigere farven og var tørt og slidt.

Det har hjulpet meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vasker hår hver 3 dag ca.. Mit hår bliver slet ikke fedtet på de dage der går :) Jeg vasker det i en god shampoo og en rigtig god balsam, så kan det godt holde sig 3 dage uden sæbe..

Mit hår blev også meget ødelagt af at blive vasket hver dag, så det er også en anbefaling fra min frisør....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vasker mit hver dag, og sommetider to gange det kommer an på omjeg harværet til sport .

Hvis mit hår ervasket pga sport bliver det bare skyllet om morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver kun at vaske mit med shampoo hver 3 dag, men nogle gange er det lidt oftere, hvis jeg synes det trænger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver 2-3 dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver 2.-3. dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vasker hår hver dag. Jeg kommer kun hårshampoo i og bruger aldrig ting der ødelægger håret. Det tørrer naturligt osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vasker det hver eller hver anden dag. Har fint og tyndt hår.

Jeg ville rigtig gern nøjes med hver 2. dag, men hvis det har været løst en hel dag, bliver det meget nemt fedtet dagen efter. Så jeg skal huske at sætte det op når jeg komme fra arbekjde, for at det kan "holde" en dag mere uden at fedte. På 2. dagen SKAL det dog være i hestehale eller sat op på anden måde, ellers fedter det helt vildt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver anden dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle dage jeg dyrker sport så 4 til 5 gange om ugen, mit hår kan kun holde max 48 timer, så er det drønfedtet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om vinteren hver anden dag, men om sommeren hver dag, hvorfor ved jeg ikke, nok fordi jeg sveder lidt mere om sommeren end om vinteren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver eller hver anden dag... Det afhænger af om det har været sat op, om jeg har svedt på cykelturen, om jeg har haft hue på og om jeg har trænet/løbet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver 2 dag. Men det bliver skyllet hver dag. Selvfølgelig, hvis jeg har svedt eller haft voks i håret, så bliver det vasket alligevel.

Men indimellem "genbruger" jeg voksen fra dagen før, efter råd fra min frisør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver 2. dag. Hvis jeg venter længere bliver det for fedtet.

Men efter jeg er blevet gravid har jeg faktisk fået ret tørt hår. Så nu har jeg opdaget, at jeg sagtens kan gøre det hver 3. dag i stedet for. Og det er jo meget godt for mit hår :)

Tror i det hele taget at det er ret godt for mit hår, at jeg er blevet gravid. Har farvet hår siden jeg var 16, så tror det trænger til en laaaaang pause, hvor det rigtig kan gro og blive sundt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vasker hår hver 2. dag og lader det tørre af sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER