Posted November 29, 2016 Pølser og hjemmelavet kartoffelmos mens vi ser på fodbold i tv. Det er mandens dag kan i nok høre Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2016 Vi skal have en wok blanding med kylling.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2016 Stegte nudler med grøn karry Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2016 En rest boller i karry fra fryseren Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2016 Bagt laks, pasta, rød peberfrugtpesto og lidt forskelligt grønt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2016 Koteletter i fad med blomkålsris Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2016 Jeg er alene hjemme i aften, så da mine søde naboer skulle have sushi, hentede de noget med til mig Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2016 Fødselsdagsbarnet ønskede pizza så mor hentede 10 stk på den lokale Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2016 Vi skulle have haft lasagne, men det mislykkedes for manden at lave, så vi endte med rugbrød Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2016 1 hour ago, skruk said: Vi skulle have haft lasagne, men det mislykkedes for manden at lave, så vi endte med rugbrød Øv Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Rester af marokkansk lammegryde med ovnbagte sweet potatoes og aubergine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2016 16 hours ago, Susanne said: Rester af marokkansk lammegryde med ovnbagte sweet potatoes og aubergine. Det lyder helt fantastisk Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2016 Det blev suppe også her, tomatsuppe med bacon og croutoner. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2016 16 hours ago, louisevibe said: Det lyder helt fantastisk Lammegryden er fra Madbandittens nyeste bog og der er ikke maelkeprodukter i Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2016 4 hours ago, Susanne said: Lammegryden er fra Madbandittens nyeste bog og der er ikke maelkeprodukter i Fedt. Den vil jeg tjekke ud (når engang jeg min madlede forsvinder igen ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2016 Manden og jeg skal på cafe inden vi skal til mdscanning kl 19.45, og jeg har hele ugen sukket efter kyllingburger med fritter, så det ender der nok med Share this post Link to post Share on other sites