MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Lily gider absolut heller ikke at drikke mme :rolleyes

Sigrid har haft accepteret det, men hun har revideret sin holdning :rolleyes

Jeg ammer en del (om natten bl.a. <_< ), så jeg satser på, at hun klarer sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sigrid har haft accepteret det, men hun har revideret sin holdning :rolleyes

Jeg ammer en del (om natten bl.a. <_< ), så jeg satser på, at hun klarer sig :)

Jeg ammer også stadig en del om natten (og dagen). Tror bestemt de klarer sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

04.35.... :'denderskyder' :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så yoghurt natural i giver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

04.35.... :'denderskyder' :zzz

:shooter 5.10, men stadig ikke rigtig godt nok <_< :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så yoghurt natural i giver?

Ja. Letmælk eller sødmælk. Og så frugt, vanillepulver eller lign i. Jeg har også haft brugt en smule koldskål til at søde, men jeg er også en værre en :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammer også stadig en del om natten (og dagen). Tror bestemt de klarer sig :)

Her er ravnemor jo ude af huset det meste af dagen, men hun bliver ammet morgen, sen eftermiddag, aften og nat, så alt i alt er det ikke så meget mindre end det, vi alligevel kom ned på, da hun begyndte på almindelig mad. Hun spiser heldigvis rigtig godt af både ske og fingermad, så hun sulter ikke hjemme med far :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Letmælk eller sødmælk. Og så frugt, vanillepulver eller lign i. Jeg har også haft brugt en smule koldskål til at søde, men jeg er også en værre en :P

Haha du er da ikke en værre en ;-)

Jeg bruger frugt smoothie i havregrød for at lokke niklas til at spise det pt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Letmælk eller sødmælk. Og så frugt, vanillepulver eller lign i. Jeg har også haft brugt en smule koldskål til at søde, men jeg er også en værre en :P

Lømmel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

04.35.... :'denderskyder' :zzz

Åh, lige præcis der var Clara også vågen en halv times tid, men faldt da så heldigvis i søvn igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, jeg fik knaldet J's lille hoved op i en hylde over puslebordet :( :(

Der kom en bule med det samme, men den er mindre nu og han græd kun lige efter - kan jeg så ikke godt regne med, at han slap med skrækken? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, jeg fik knaldet J's lille hoved op i en hylde over puslebordet :( :(

Der kom en bule med det samme, men den er mindre nu og han græd kun lige efter - kan jeg så ikke godt regne med, at han slap med skrækken? :blush

Altså i forhold til hjernerystelse? Jo - der skal virkelig meget til. Og hvis han ellers virker fint ved bevidsthed og det hele, tror jeg bestemt, at du kan tage det helt roligt.

Det er rædselsfuldt, men de er heldigvis ikke lavet af glas! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya har indimellem blå underlæbe :blink Hun havde det hele dagen for halvanden uge siden, og nu i dag efter lur er den blå igen..

Hvad dælen skyldes det, og er det normalt, eller skal jeg reagere på det?

Hun er ikk syg eller kold, og hun er i hopla som hun plejer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya har indimellem blå underlæbe :blink Hun havde det hele dagen for halvanden uge siden, og nu i dag efter lur er den blå igen..

Hvad dælen skyldes det, og er det normalt, eller skal jeg reagere på det?

Hun er ikk syg eller kold, og hun er i hopla som hun plejer..

Bævrer den også? For det gør B's nogle gange lige før eller efter lur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bævrer den også? For det gør B's nogle gange lige før eller efter lur.

Næh, den er bare blå :chin: Det er vildt mærkeligt! Det har jeg aldrig oplevet med Lucas!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh, den er bare blå :chin: Det er vildt mærkeligt! Det har jeg aldrig oplevet med Lucas!

Mystisk, især fordi hun jo ikke fryser :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas har sovet knap 3 timer lur nu...det er jeg godt nok ikke vant til...håber han vågner om lidt og er frisk...

Han havde feber igår men havde ikke noget inden han blev lagt ud og sove såå...men orker ikk hvis han blir syg igen...og så skal storebror snart hentes såå ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og bum som min besked blev tastet var der lyd i alarmen...god timing lille ven :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mystisk, især fordi hun jo ikke fryser :chin:

Ja lige præcis! Det er vildt mærkeligt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså i forhold til hjernerystelse? Jo - der skal virkelig meget til. Og hvis han ellers virker fint ved bevidsthed og det hele, tror jeg bestemt, at du kan tage det helt roligt.

Det er rædselsfuldt, men de er heldigvis ikke lavet af glas! :kiss

Han har heldigvis haft det fint siden. Man bliver jo bare så bekymret, og det skulle lige passe, at netop det slag var uheldigt. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har heldigvis haft det fint siden. Man bliver jo bare så bekymret, og det skulle lige passe, at netop det slag var uheldigt. :blush

Ja det er en mega rådden følelse! Men fedt at han er frisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fesent.... Stinus er blevet forkølet IGEN... Så inden han kommer i seng tager jeg han temperatur... 38,0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie vågnede kl. 04.35 i morges :zzz

Sov 7.30-9.15 og vi gik i mg kl. 10. Hun var glad og tilpas og spiste absurd meget frokost. Faldt i søvn igen kl. 12.30, men blev desværre vækket efter 5 kvarters søvn, da vi skulle hente Anna kl. 13.45. Jeg har prøvet at putte flere gange ml. 15.45 og 17.15 uden held. Hun faldt i søvn kl 19.45, så hun var vågen i 6 timer i træk og fik kun 3 timers søvn ml 04.45 og 19.45. Og hun har på intet tidspunkt været sur. Det er jo for sindssygt! :blink

Jeg er godt nok spændt på hvornår hun synes det er morgen igen! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie vågnede kl. 04.35 i morges :zzz

Sov 7.30-9.15 og vi gik i mg kl. 10. Hun var glad og tilpas og spiste absurd meget frokost. Faldt i søvn igen kl. 12.30, men blev desværre vækket efter 5 kvarters søvn, da vi skulle hente Anna kl. 13.45. Jeg har prøvet at putte flere gange ml. 15.45 og 17.15 uden held. Hun faldt i søvn kl 19.45, så hun var vågen i 6 timer i træk og fik kun 3 timers søvn ml 04.45 og 19.45. Og hun har på intet tidspunkt været sur. Det er jo for sindssygt! :blink

Jeg er godt nok spændt på hvornår hun synes det er morgen igen! :o

Håber I kan sove lidt længere i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid fik boller i karry i dag. Det elskede hun :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER