MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Aj, hvor ærgerligt Stephi. Alt det fine uld strik :( Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvem har byttet min dejlige, glade baby ud med et hysterisk monster?! :(

Han sover i det mindste godt om natten. Jeg gør ikke. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi: Alfred havde også en periode, hvor han ikke kunne tåle uld, men det kan han igen nu. Så alt håb er ikke nødvendigvis ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total nedsmeltning :boo En halv times lur..

Godt hun senere i livet ikke kan huske, at jeg i dag har skreget af hende, at jeg hader hende :( :boo

Jeg har brug for A kommer hjem, men han tager ikke sin telefon :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total nedsmeltning :boo En halv times lur..

Godt hun senere i livet ikke kan huske, at jeg i dag har skreget af hende, at jeg hader hende :( :boo

Jeg har brug for A kommer hjem, men han tager ikke sin telefon :(

Åh :( Det er simpelthen så hårdt at nå helt derud. Håber du snart får fat i A :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total nedsmeltning :boo En halv times lur..

Godt hun senere i livet ikke kan huske, at jeg i dag har skreget af hende, at jeg hader hende :( :boo

Jeg har brug for A kommer hjem, men han tager ikke sin telefon :(

Åh nej, søde. Det er bare ikke sjovt, at nå derud :(

Jeg håber du snart får fat i ham og han kommer hjem til dig! :Kiss

Hvis bare jeg boede noget tættere på dig. Jeg ville elske at dele lidt barselstid med dig ind imellem. Hjælpe på de trælse dage og glædes med dig på de gode :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså, én ting er, at spilde krummer på baby, men jeg har lige haft næseblod ned i hovedet på stakkels J i viklen! :blush

Godt han sover. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh :( Det er simpelthen så hårdt at nå helt derud. Håber du snart får fat i A :kiss

Det er ikke lykkes at få fat på ham endnu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, søde. Det er bare ikke sjovt, at nå derud :(

Jeg håber du snart får fat i ham og han kommer hjem til dig! :Kiss

Hvis bare jeg boede noget tættere på dig. Jeg ville elske at dele lidt barselstid med dig ind imellem. Hjælpe på de trælse dage og glædes med dig på de gode :kram2

Du er sød, Sus :kiss

Jeg er bare så grund træt.. Har også meldt afbud til mg i dag.

Vi havde kommunens børnefys forbi i går, og Lucca skal gerne om dagen sove på siden. Jeg tror helt klart det var derfor jeg ikke kunne få hende til at sove videre.

Så jeg forudser også det går sådan næste gang hun kommer ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså, én ting er, at spilde krummer på baby, men jeg har lige haft næseblod ned i hovedet på stakkels J i viklen! :blush

Godt han sover. :D

:lol Den var ny :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sød, Sus :kiss

Jeg er bare så grund træt.. Har også meldt afbud til mg i dag.

Vi havde kommunens børnefys forbi i går, og Lucca skal gerne om dagen sove på siden. Jeg tror helt klart det var derfor jeg ikke kunne få hende til at sove videre.

Så jeg forudser også det går sådan næste gang hun kommer ud :(

Jeg puttede hende altså på ryggen.. A har stadig ikke givet lyd :( Og jeg kunne slet ikke overskue hvis hun sådan vågnede igen og var svær at få til at sove igen.

Hun har sovet 40 minutter nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så ringede A endelig tilbage.

Der er lige nogle ting han bliver nødt til at klare på arbejde, men så kommer han hjem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så ringede A endelig tilbage.

Der er lige nogle ting han bliver nødt til at klare på arbejde, men så kommer han hjem..

Dejligt!

Hvorfor vil de have hun skal sove på siden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu k*** en sur og pylret skrigebaby jeg har i dag! <_< :(

Jeg håber virkelig, at der enten snart dukker en lille tand op eller at tigeren forlader hende :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 dage gammel og Alexander har taget 500g på!!! :yay Sundhedsplejesken var meget overrasket. Men så er der da en belønning ved at have så meget mælk at man får brystbetændelse på dag 5 og har været mega syg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt!

Hvorfor vil de have hun skal sove på siden?

Hun har jo noget generel asymmetri i form af uens benlængde og skævt baghoved - faktisk er hendes kranie generelt noget asymmetrisk. Men i følge fyssen skyldes det hele et skævt bækken - hvorfor vi skal til kiropraktor i morgen. Så hun skal ligge på venstre side både for at påvirke hendes hovedform, men også for at påvirke hendes bækken og styrke hendes venstre side. Vi skal også hjælpe hende til at lære at trille til venstre og ikke kun højre. Især når hun har været ved kiropraktor og bækkenleddene er løsnede.

På sigt er der vigtigste selvfølgelig at hendes ben bliver lige lange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas sover sq ikke de bedste lure idag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total nedsmeltning :boo En halv times lur..

Godt hun senere i livet ikke kan huske, at jeg i dag har skreget af hende, at jeg hader hende :( :boo

Jeg har brug for A kommer hjem, men han tager ikke sin telefon :(

Røvtur :( :kram2 :kiss

Jeg er heller ikke verdens fedeste mor i dag - min 3-årige har lige bedt mig om at tale ordentligt, og hun havde sgu ret, så endte med at sige flovt undskyld :rolleyes

Det var godt, at du kunne få fat i A, og at han kan komme hjem. 

Og det lyder godt nok også ret hårdt med den lille Lucca, for det er da svært at tvinge dem til at sove på siden. Håber at kiropraktoren vil kunne hjælpe jer hurtigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu der under en uge til Markus skal starte indkøring i dagpleje synes det er helt vildt så hurtigt tiden er gået :)

Mor er ikke helt klar, men det tror jeg uden tvivl at den lille bandit er så det skal nok blive godt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså svært at forholde sig til at min BABY (for det er han altså stadig, nå) har gået 2 skridt med sin gåvogn idag :o :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu der under en uge til Markus skal starte indkøring i dagpleje synes det er helt vildt så hurtigt tiden er gået :)

Mor er ikke helt klar, men det tror jeg uden tvivl at den lille bandit er så det skal nok blive godt :wub

Vildt! Kan godt forstå du ikke føler dig helt klar endnu. Er det ikke også tidligt? Men spændende, håber det bliver godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså svært at forholde sig til at min BABY (for det er han altså stadig, nå) har gået 2 skridt med sin gåvogn idag :o :biglove

Wow hvor er han vild :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh for helvede hvor er det uoverskueligt at have en baby der bliver overstimuleret, bare fordi man slår en prut nærmest. Og så lige i dag hvor jeg virkelig havde brug for at hvile mig efter en lortenat, men nej, Arthur skriger bare :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh for helvede hvor er det uoverskueligt at have en baby der bliver overstimuleret, bare fordi man slår en prut nærmest. Og så lige i dag hvor jeg virkelig havde brug for at hvile mig efter en lortenat, men nej, Arthur skriger bare :(

Hvornår er det, at farmand kommer hjem? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det, at farmand kommer hjem?

På fredag heldigvis. Han sover i mine arme nu. Han blev ved med skiftevis at skrige og falde i søvn 2-3 min i barnevognen, til sidst tog jeg ham ind og han sover på mig nu, men øv det er synd at han ryger helt ud i tovene hver gang vi har været ude af døren :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER