MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Spytter jeres babyer også helt VILDT MEGET? Når Nohr ligger på maven spytter han (jo spytter, ikke savl) så meget at jeg må tørre op hvert minut eller sådan hvis ikke han skal ligge i en sø :rolleyes

Og når han 'sidder' op kløjes han helt i alt det spyt :rolleyes

Han gør det ikke rigtigt når han ligger på ryggen :chin:

JA! Gunvor har spyttet ufatteligt meget de sidste par uger! Det mindes jeg slet ikke, at Inger gjorde så tidligt!

 

Det går så godt med barnevognen! I går sov han 2 timer og 45 min!

Om morgenen tager han konsekvent kun en halv time selvom han er mega træt når han kommer ind, så nu har jeg prøvet at stille barnevognen da han sov og se om det gør en forskel. Jeg forventer selvfølgelig ikke han tager flere timer, men hvis han kunne tage en time eller halvanden tror jeg altså han ville være mere udhvilet.

Ihh jeg glæder mig til at snakke med SP i dag og fortælle hende hvor godt det går - faktisk er jeg vildt glad for min baby og jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har været ked af det :glad

:yay :yay :yay hvor er det bare vildt fedt! Og sååå fortjent at du endelig kan nyde din barsel lidt :kram2 

Hvad med om natten?

 

Jaaaaaaa, endelig skulle jeg få lov at prøve at opleve en nat ( 20 - 05.30) med kun EN amning kl 02.30 ca. WOW.... Vi har ellers ligget på 2-4 amninger siden han kom til

Det er så vildt, når de gør det :yay :yay dygtig Stinus :biglove

 

Jeg gider ikke min baby :boo :boo

:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lucca har lige spist fem skefulde majsgrød! Det røg ned og hun virkede fint tilfreds :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stor ros til Julius af vores sygeplejerske idag. Altid skønt med ros :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går så godt med barnevognen! I går sov han 2 timer og 45 min!

Om morgenen tager han konsekvent kun en halv time selvom han er mega træt når han kommer ind, så nu har jeg prøvet at stille barnevognen da han sov og se om det gør en forskel. Jeg forventer selvfølgelig ikke han tager flere timer, men hvis han kunne tage en time eller halvanden tror jeg altså han ville være mere udhvilet.

Ihh jeg glæder mig til at snakke med SP i dag og fortælle hende hvor godt det går - faktisk er jeg vildt glad for min baby og jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har været ked af det :glad

Hvor er det dejligt:-)

Fik faktisk gåsehud da jeg læste det! Er så glad på dine vegne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super seje A i barnevogn, lpd! :glad

Da J havde sovet 4,5 timer on/off uroligt, lagde jeg ham helt tæt op ad mig efter flaske, med min hånd mod hans hoved, og så sov han sgu som en sten i 3 timer!

Det gjorde jeg så ikke, fordi jeg vågnede mange gange af frygt for at mase ham eller kvæle ham i min dyne ... (Han lå under egen dyne, men jo helt op ad min.)

Ingen tvivl om, at den fysiske kontakt hjælper, for han sover også konsekvent 2-4 timer hver gang, han er i viklen om dagen.

Nu skal jeg bare finde en stilling, hvor min skulder og arm ikke er låst i en dårlig position, og lære at stole på, at der ikke sker noget, så jeg også selv kan sove ... ;)

Jeg overvejer stadig at lægge ham på siden. Hmm ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, min søde sp har lige aflyst besøg imorgen :( Typisk at det lige er den gang hvor man lidt har brug for besøget i forhold til at få vejet banditten. Hun kommer i det mindste allerede på fredag, så værre er det jo ikke, og så kan jeg da nå at voldamme lidt mere :D

Øv! Kan du ikke snyde og veje ham på badevægten? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmrf! Han er ude efter mig den lille :rolleyes

Han har vidst genindført 40 minutters lurene <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går så godt med barnevognen! I går sov han 2 timer og 45 min!

Om morgenen tager han konsekvent kun en halv time selvom han er mega træt når han kommer ind, så nu har jeg prøvet at stille barnevognen da han sov og se om det gør en forskel. Jeg forventer selvfølgelig ikke han tager flere timer, men hvis han kunne tage en time eller halvanden tror jeg altså han ville være mere udhvilet.

Ihh jeg glæder mig til at snakke med SP i dag og fortælle hende hvor godt det går - faktisk er jeg vildt glad for min baby og jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har været ked af det :glad

SÅDAN! Dejligt med fremgang. Sagde jo det nok skulle komme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Kan du ikke snyde og veje ham på badevægten? :D

Jo, og det er lige hvad jeg har gjort. Og der havde han så pludselig tabt 200 gram på en uge. Jeg har været vildt bekymret og ikke stolet på min mælk ( har skrevet lidt om det i ammetråden). Jeg er heldigvis blevet beroliget noget men glæder mig også til at få han vejet ordentligt. Og så skal jeg aldrig mere veje ham på en almindelig badevægt. Det er for upålideligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, og det er lige hvad jeg har gjort. Og der havde han så pludselig tabt 200 gram på en uge. Jeg har været vildt bekymret og ikke stolet på min mælk ( har skrevet lidt om det i ammetråden). Jeg er heldigvis blevet beroliget noget men glæder mig også til at få han vejet ordentligt. Og så skal jeg aldrig mere veje ham på en almindelig badevægt. Det er for upålideligt

Øv! :kram2

Jeg håber han har taget godt på når sp vejer ham på fredag. :)

Og så er det nok bedst at holde sig fra badevægten. Jeg ville ellers have jaget min kære mand på vores med J - jeg magter ikke pt, at se min egen vægt i øjnene. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! :kram2

Jeg håber han har taget godt på når sp vejer ham på fredag. :)

Og så er det nok bedst at holde sig fra badevægten. Jeg ville ellers have jaget min kære mand på vores med J - jeg magter ikke pt, at se min egen vægt i øjnene. ;)

Lad endelig vær med det. BBM skrev at hendes læge har sagt at det kan svinge med op til 600 gram, så det kan næsten kun give anledning til bekymring, tænker jeg.

Ha ha, jeg har også pænt ignoreret min egen vægt og kun fokuseret på Hermans :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går så godt med barnevognen! I går sov han 2 timer og 45 min!

Om morgenen tager han konsekvent kun en halv time selvom han er mega træt når han kommer ind, så nu har jeg prøvet at stille barnevognen da han sov og se om det gør en forskel. Jeg forventer selvfølgelig ikke han tager flere timer, men hvis han kunne tage en time eller halvanden tror jeg altså han ville være mere udhvilet.

Ihh jeg glæder mig til at snakke med SP i dag og fortælle hende hvor godt det går - faktisk er jeg vildt glad for min baby og jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har været ked af det :glad

Jubiiii.. hvor dejligt at høre, især fra dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas kan nu bruge noget tøj i str 74 stop lige lille fyr ! Han har nærmest sprunget str 68 mere eller mindre over på knap et par uger !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er 6 måneder i dag og har virkelig været den gladeste, mildeste, dejligste baby der findes i dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er 6 måneder i dag og har virkelig været den gladeste, mildeste, dejligste baby der findes i dag :biglove

:biglove

Og tillykke med hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er 6 måneder i dag og har virkelig været den gladeste, mildeste, dejligste baby der findes i dag :biglove

:biglove tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at uldungen kan tåle uld, ej men hvad sker der for det?

Han har jo noget mistænksom eksem på kinder og hals, det kan vi holde nogenlunde i skak ved at smøre ham flere gange dagligt. Det går ikke væk, men det er nogenlunde.

Han har i en uges tid ikke haft uldsilkebody på fordi jeg ikke har haft vasket (bræktøjet sprang ligesom frem i køen konstant :rolleyes ). Men fik på i går. Her for lidt siden da jeg pusler ham og skifter hans tøj, har han et ret kraftigt rødt eksem der PRÆCIS kun dækker der hvor bodyen har siddet på overkroppen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at uldungen kan tåle uld, ej men hvad sker der for det?

Han har jo noget mistænksom eksem på kinder og hals, det kan vi holde nogenlunde i skak ved at smøre ham flere gange dagligt. Det går ikke væk, men det er nogenlunde.

Han har i en uges tid ikke haft uldsilkebody på fordi jeg ikke har haft vasket (bræktøjet sprang ligesom frem i køen konstant :rolleyes ). Men fik på i går. Her for lidt siden da jeg pusler ham og skifter hans tøj, har han et ret kraftigt rødt eksem der PRÆCIS kun dækker der hvor bodyen har siddet på overkroppen :(

Øv. Træls! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er 6 måneder i dag og har virkelig været den gladeste, mildeste, dejligste baby der findes i dag :biglove

Tillykke med hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 4. gang nogensinde, sov J sgu igennem i nat. Vi stod godt nok op en time tidligere end normalt - men jeg har sovet 7 timer - uden afbrydelser :glad der er håb forude :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er 6 måneder i dag og har virkelig været den gladeste, mildeste, dejligste baby der findes i dag :biglove

Tillykke med hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at uldungen kan tåle uld, ej men hvad sker der for det?

Han har jo noget mistænksom eksem på kinder og hals, det kan vi holde nogenlunde i skak ved at smøre ham flere gange dagligt. Det går ikke væk, men det er nogenlunde.

Han har i en uges tid ikke haft uldsilkebody på fordi jeg ikke har haft vasket (bræktøjet sprang ligesom frem i køen konstant :rolleyes ). Men fik på i går. Her for lidt siden da jeg pusler ham og skifter hans tøj, har han et ret kraftigt rødt eksem der PRÆCIS kun dækker der hvor bodyen har siddet på overkroppen :(

Øv.. Det lugter da lidt af børneeksem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. Det lugter da lidt af børneeksem <_<

Meget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Træls! :(

Mega træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at uldungen kan tåle uld, ej men hvad sker der for det?

Han har jo noget mistænksom eksem på kinder og hals, det kan vi holde nogenlunde i skak ved at smøre ham flere gange dagligt. Det går ikke væk, men det er nogenlunde.

Han har i en uges tid ikke haft uldsilkebody på fordi jeg ikke har haft vasket (bræktøjet sprang ligesom frem i køen konstant :rolleyes ). Men fik på i går. Her for lidt siden da jeg pusler ham og skifter hans tøj, har han et ret kraftigt rødt eksem der PRÆCIS kun dækker der hvor bodyen har siddet på overkroppen :(

Sådan var det med Sofia, så med hende har jeg kun kunne bruge uld yderst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER