MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Er det bare min baby der bliver mega sur hvis jeg forsøger at vaske/tørre hendes hænder? Det er åbenbart noget af det værste jeg kan udsætte hende for :rolleyes selv værre end at få hue på :D

Nej, E bliver helt stram i ansigtet, bare hun ser kluden! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

7-9-13 og antijinx osv...! Men jeg er lige ved at tro, at jeg har fået en baby med præfabrikerede huller i tandkødet, klar til bisser.

Har lige opdaget tredje tand, og der har bare INGEN reaktion været :D :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7-9-13 og antijinx osv...! Men jeg er lige ved at tro, at jeg har fået en baby med præfabrikerede huller i tandkødet, klar til bisser.

Har lige opdaget tredje tand, og der har bare INGEN reaktion været :D :yay

Nå, det hævnede sig lidt :lolhit Lige som jeg trykkede "tilføj" lavede hun lige sit mega gylpestunt. Og ja, hun fik jordbær/blåbær-mos på aftengrøden, så det var et smukt syn :rolleyes

Thank God, vi ikke har gulvtæpper længere! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hun har lige tisset... Det beroliger mig :-)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tør jeg endelig at skrive det (antijinx) - tigeren har endelig forladt M :yay og vores nætter er endelig gode igen (efter 2 måneders mega dårlige nætter) - men hold op alt det der sket under tigerspringet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber seriøst snart at der kommer en tisseble... Der har ikke været tis i bleerne siden kl 12 :rolleyes

Nu ser vi lige natten over, fordi hun jo altså LIGE er blevet tjekketi dag, og hun får jo fuld mængde mad, meeeen hvis ikke hun begynder at tisse i løbet af natten sådan forholdsvis regelmæssigt, så må jeg jo ringe igen imorgen...

Og så kunne jeg frygte at vi ikke kommer hjem igen

Håber at E snart får det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaarghgggg hvorfor skriger den unge så snart jeg prøver at hive mine bryster til mig!?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dårligt en mor er man lige når man fortryder sin baby?!?! Jeg tror slet ikke jeg elsker ham. Jeg hader at være på barsel, jeg hader at sidde og glo på de samme fire vægge fordi jeg ikke kan kyle den møgunge i en barnevogn og gå en tur, jeg hader at jeg får stress bare ved tanken om han skal sove og jeg tror også jeg hader mit barn en lille smule :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dårligt en mor er man lige når man fortryder sin baby?!?! Jeg tror slet ikke jeg elsker ham. Jeg hader at være på barsel, jeg hader at sidde og glo på de samme fire vægge fordi jeg ikke kan kyle den møgunge i en barnevogn og gå en tur, jeg hader at jeg får stress bare ved tanken om han skal sove og jeg tror også jeg hader mit barn en lille smule :(

:kram

Hvor er det bare hårdt! :( ikke noget at sige til at du får det sådan, når du er så presset. Håber du kan få noget hjælp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg, C er begyndt at vågne en time tidligere om morgenen, uden at hun sover før om aftenen. Hvilket vil sige at hun typisk sover fra 21.30-06 (med mange opvågninger selvfølgelig). Det synes jeg ikke er en imponerende nattesøvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dårligt en mor er man lige når man fortryder sin baby?!?! Jeg tror slet ikke jeg elsker ham. Jeg hader at være på barsel, jeg hader at sidde og glo på de samme fire vægge fordi jeg ikke kan kyle den møgunge i en barnevogn og gå en tur, jeg hader at jeg får stress bare ved tanken om han skal sove og jeg tror også jeg hader mit barn en lille smule :(

:(

Jeg har ingen kloge ord, men jeg er så ked af at det skal være så hårdt :kram

Jeg ved godt det er svært pga dyrene, men hvis du skulle få lyst, så er du velkommen på miniferie her i Nordjylland. Så skal jeg med glæde tage flødebabyen lidt og du kan komme ud lidt. Aksel helt sikkert gerne vise dig hans sandkasse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dårligt en mor er man lige når man fortryder sin baby?!?! Jeg tror slet ikke jeg elsker ham. Jeg hader at være på barsel, jeg hader at sidde og glo på de samme fire vægge fordi jeg ikke kan kyle den møgunge i en barnevogn og gå en tur, jeg hader at jeg får stress bare ved tanken om han skal sove og jeg tror også jeg hader mit barn en lille smule :(

:kram

Du er ikke en dårlig mor! Du er en mega hårdt presset mor, som får nogle helt legitime følelser! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg, C er begyndt at vågne en time tidligere om morgenen, uden at hun sover før om aftenen. Hvilket vil sige at hun typisk sover fra 21.30-06 (med mange opvågninger selvfølgelig). Det synes jeg ikke er en imponerende nattesøvn

Irriterende <_< Hvor meget sover hun om dagen? B har selv justeret ind, så om dagen sover han i alt mellem 1,5-3 timer fordelt på 2-3 lure, men sover så også ca 11-12 timer om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ester er vidst i bedring! Ihvertfald er hendes temp 'kun' 37,8 her nu, godt 6 timer efter hun fik panodil.

Hun virker til at være i fint humør, og som sagt har kun lidt forhøjet temperatur, så hun får altså ikke noget nu. Så må vi se op ad dagen om temperaturen stiger eller hvad.

Og så tror jeg virkelig ikke hendes mave har fungeret så godt som den gør lige nu... Det er første gang i laaang tid at afføringen er gul, og at hun ikke vågner skrigende med prutter... Så har vi 'bare' hoste, opkast, uro og sådan, men een ting ad gangen

Hvor er det godt at der er fremgang! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dårligt en mor er man lige når man fortryder sin baby?!?! Jeg tror slet ikke jeg elsker ham. Jeg hader at være på barsel, jeg hader at sidde og glo på de samme fire vægge fordi jeg ikke kan kyle den møgunge i en barnevogn og gå en tur, jeg hader at jeg får stress bare ved tanken om han skal sove og jeg tror også jeg hader mit barn en lille smule :(

Det er normalt at føle sådan når man er presset som dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dårligt en mor er man lige når man fortryder sin baby?!?! Jeg tror slet ikke jeg elsker ham. Jeg hader at være på barsel, jeg hader at sidde og glo på de samme fire vægge fordi jeg ikke kan kyle den møgunge i en barnevogn og gå en tur, jeg hader at jeg får stress bare ved tanken om han skal sove og jeg tror også jeg hader mit barn en lille smule :(

Fuck, hvor lyder det også bare mega hårdt. men det lyder også helt ufatteligt, at han bare er så ked af det. Jeg ved, at din læge siger kolik, men det lyder bare helt utroligt, hvis det KUN er det. Havde du fået tjekket de små ørebasser?

Ej, men ved slet ikke hvad jeg skal sige. Det er simpelthen så synd, at I har fået den her start :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er normalt at føle sådan når man er presset som dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måltiderne med fast føde, altså grød og mos, er gået fra super nemt til lidt af en kamp.. Halvvejs igennem begynder han at græde :huh hvad går der lige galt? Nogle gange går det over når han har fået lidt vand, men i dag fortsatte gråden bare :baby3 hvad gør jeg forkert? Jeg stopper med at give ham mad når han græder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dårligt en mor er man lige når man fortryder sin baby?!?! Jeg tror slet ikke jeg elsker ham. Jeg hader at være på barsel, jeg hader at sidde og glo på de samme fire vægge fordi jeg ikke kan kyle den møgunge i en barnevogn og gå en tur, jeg hader at jeg får stress bare ved tanken om han skal sove og jeg tror også jeg hader mit barn en lille smule :(

Jeg har intet klogt at sige, men er virkelig ked af, du skal have det sådan her.

Stort :knus

Vil som Lollerberg siger, gerne tage flødebabyen hvis jeg kunne. Så du kunne komme lidt ud. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der ved, hvornår man får en eller anden form for dokumentation på, at man har fået et barn? Fødselsattest eller lignende.

De papirer vi har fået siger ikke noget om, hvem forældrene er, og C skal bruge det til at søge SU-klip, så der skulle helst stå på, at det er hans barn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der ved, hvornår man får en eller anden form for dokumentation på, at man har fået et barn? Fødselsattest eller lignende.

De papirer vi har fået siger ikke noget om, hvem forældrene er, og C skal bruge det til at søge SU-klip, så der skulle helst stå på, at det er hans barn..

Erindrer ikke at vi fik noget med M's navn før dåbsattesten. Måske kan du ringe til kirkekontoret og få dem til at sende en fødselsattest?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterende <_< Hvor meget sover hun om dagen? B har selv justeret ind, så om dagen sover han i alt mellem 1,5-3 timer fordelt på 2-3 lure, men sover så også ca 11-12 timer om natten.

Hun sover nok omkring 4 timer om dagen, fordelt på 2 korte lure og en lang. Så der sover hun jo ok meget.

Men jeg overvejer også om vi skal prøve at få lavet hendes rytme lidt om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår gik I andre fra 3 til 2 lure om dagen? Overvejer nemlig om vi skal prøve at droppe den sene eftermiddagslur og så putte tidligere om aftenen. Men synes det er svært hvordan man lige gør det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar piger, jeg kom lige til at tude lidt. Jeg synes sgu ikke lige det er det her vi havde drømt om :(

Jeg nåede at sove 1,5 time i går aftes og en time mellem 4 og 5 i morges. Skulle have været til åbent hus inde ved sp i dag, men så faldt han selvfølgelig i søvn ovenpå mig, og så ville jeg altså ikke til at vække ham, men hun ringer til mig senere i dag. Fuck jeg er træt, jeg kan intet overskue og jeg vil bare ikke mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der ved, hvornår man får en eller anden form for dokumentation på, at man har fået et barn? Fødselsattest eller lignende.

De papirer vi har fået siger ikke noget om, hvem forældrene er, og C skal bruge det til at søge SU-klip, så der skulle helst stå på, at det er hans barn..

Vi fik en fødselsattest med posten, da A var ca en uge mener jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER