MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Første tigerspring er ved fem uger og det er jo regnet efter terminen. Og Nova er, så vidt jeg husker, født... en uge og en dag før termin? Altså passer det jo med at hendes fem-ugers tigerspring burde komme når hun er ca. seks uger, så det passer jo fint med nu.

Det er rigtigt :) så det er nok den der lurer nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er vidst lidt uenige om puttetidspunktet :rolleyes

iy37ms.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BTW hvor gammel er 'vidunderlige uger', under hjælp står der at jeg skal være bestemt i min opdragelse - men at jeg ikke må slå over fingrene :blink

Haha, jamen så synes jeg da, at du skal lade være med det, Steph! ;) :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jamen så synes jeg da, at du skal lade være med det, Steph! ;) :haha

Nå det er måske derfor han hyler :unsure :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det er måske derfor han hyler :unsure :lolhit

Jeps, den slags er man altså gået væk fra ;) :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, den slags er man altså gået væk fra ;) :p

Men vi andre tog jo ikke skade!

Kilde: mig! Validitet: top! Vi ved jo alle at jeg er den klogeste i verden.

Ej jokes a side, han er sku blevet en bølle der har udset sig alle mine planter <_< jeg slår selvfølgelig ingen fingre (eller andre kropsdele!), men ungen hyler i vilden sky når jeg prøver engleblidt at flytte ham. Umulige unge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vi andre tog jo ikke skade!

Kilde: mig! Validitet: top! Vi ved jo alle at jeg er den klogeste i verden.

Ej jokes a side, han er sku blevet en bølle der har udset sig alle mine planter <_< jeg slår selvfølgelig ingen fingre (eller andre kropsdele!), men ungen hyler i vilden sky når jeg prøver engleblidt at flytte ham. Umulige unge.

Her er det navnlig fars plader, der lever livet farligt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det vores vitrineskab, der er nooooget så spændende. Det får nogle ordentlige slag, og man kan bare se på ham, at han ved han ikke må slå på det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuuuuck, kan lugte at dullen har lavet lort... Og nu ligger hun og sover sødt ved min side :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille trunte er på Berlingskes forside ❤️ Både i avisen og på nettet :wub

(I avisen er hun nr. 2 fra højre og på nettet ser man ikke hendes ansigt kun oppe fra)

Vores MD gruppe blev spurgt af en fotograf om han måtte tage nogle billeder da der var stor efterspørgsel på babybilleder med babyer i hverdagssituationer. Vi fik så selv billederne samt der blev taget lidt ekstra bare til os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille trunte er på Berlingskes forside ❤️ Både i avisen og på nettet :wub

(I avisen er hun nr. 2 fra højre og på nettet ser man ikke hendes ansigt kun oppe fra)

Vores MD gruppe blev spurgt af en fotograf om han måtte tage nogle billeder da der var stor efterspørgsel på babybilleder med babyer i hverdagssituationer. Vi fik så selv billederne samt der blev taget lidt ekstra bare til os ;)

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeres babyer også sådan lidt larmende vejrtrækning når de er godt forkølede??

Stinus larmer nemlig lidt, men han har ingen feber og han virker frisk nok... Men jeg er i tvivl om han burde lyttes på, på mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeres babyer også sådan lidt larmende vejrtrækning når de er godt forkølede??

Stinus larmer nemlig lidt, men han har ingen feber og han virker frisk nok... Men jeg er i tvivl om han burde lyttes på, på mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeres babyer også sådan lidt larmende vejrtrækning når de er godt forkølede??

Stinus larmer nemlig lidt, men han har ingen feber og han virker frisk nok... Men jeg er i tvivl om han burde lyttes på, på mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt larmende? Nej! Meget larmende? Ja!

Altså han 'snorkede' i vågen tilstand.

Ja lidt var måske en underdrivelse.. Jeg ville ikke være dramatisk... Men rart at vide at de nok bare skal lyde sådan når de er forkølede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille baby på snart 5 mdr får en tand! Han vil spise (ammes) oftere end han plejer, er det normalt ved tandfrembrud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle tænker sig ikke altid lige om inden de siger noget.

Eigil kravler(ja okay, han går som en gorilla, men han kommer fremad) hvilket vi fik at vide at overlægen på brandsårsafdelingen vi nok ikke skulle regne med han ville før om 4-6 måneder. Så ja mor her stolt af hans gorilla kravl.

Men fik slynget kommentaren "ja men han kravler jo ikke rigtigt, vel?" I hovedet idag.

Hallo han kommer fremad, så kan hvordan for fanden da være lige meget. Vi havde ligesom ikke regnet med at han ville gøre det så hurtigt, når nu vi havde fået den besked fra riget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle tænker sig ikke altid lige om inden de siger noget.

Eigil kravler(ja okay, han går som en gorilla, men han kommer fremad) hvilket vi fik at vide at overlægen på brandsårsafdelingen vi nok ikke skulle regne med han ville før om 4-6 måneder. Så ja mor her stolt af hans gorilla kravl.

Men fik slynget kommentaren "ja men han kravler jo ikke rigtigt, vel?" I hovedet idag.

Hallo han kommer fremad, så kan hvordan for fanden da være lige meget. Vi havde ligesom ikke regnet med at han ville gøre det så hurtigt, når nu vi havde fået den besked fra riget.

Hvad var det for en narhat, der lukkede munden op dér? :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var det for en narhat, der lukkede munden op dér? :angry

Min bror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J er for første gang blevet puttet i seng af andre end mig eller min mand. Det er altså mærkeligt. :blush

Men vi nyder vores aften ude. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bror.

:klap røvfuld til ham! Din lille superhelt er så sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer en slyngevugge til W. Shit han skriger meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:klap røvfuld til ham! Din lille superhelt er så sej!

Ja det synes vi jo også herhjemme. Men der er vi åbenbart ene om i familien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer en slyngevugge til W. Shit han skriger meget

Jeg kan kun anbefale den. Kender efterhånden en del, der har købt den (en 6-7 stykker), og alle er (har været) rigtig glade for dem. Så vidt jeg kan se er de ret nemme at sælge igen, og de priser jeg har set var de samme eller få hundrede kroner under hvad vi gav for ny.

Det er virkelig et af de bedste babykøb vi har gjort os!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men de må vel ikke sove i den om natten! Er bare ved at blive sindssyg af den uro og skrigeri, medmindre vi vugger ham i armene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER